Eräs kokeillu

Eveliina

Olin hieman ylipainoinen nainen, vaika harrastin aika paljon liikuntaa (aerobic, kuntosali, tanssi). Söin kyl aika huonosti, mutta ajattelin, että kyllä mä kulutan tänään syömäni kalorit huomisen tanssitunnilla, Kiloja kertyi kuitenkin pikkuhiljaa ja eräänä päivänä ukko uhkasi, että joko minä, hän tai kiloni lähtevät.
Uhkaus oli huumoria tietenkin, mutta se pisti miettimään. Sitten perheseen syntyi lapsi ja harrastukseni vähenivät radikaalisti. Aika oli korttilla. Eräs tuttuni suositteli minulle erästä ravintoterapeuttia( http://www.aitoterveys.fi ) ja hän suositteli täydellistä remonttia ruokailutapoihin. Talosta lähti mm mikro, levitteet ja kaikki einekset. Aloimme käyttämään voita ja luomaruokaa. Hän laati myös meidän aikatauluun sopivat "liikuntatunnit" ja yhdisti siihen hyötyliikunnan.
Olemme eläneet tällä tavalla yli vuoden ja painoa on lähtenyt 30kg (sis raskauskilot n.18kg) ja mieskin laihdutti 6kg, vaikka tarvetta ei ollut. Ruoka maistuu paremmalta ja 2v lapseni ei ollut kuin kerran kipeä vuoden aikana.
Parempi ruoka parempi mieli! Käykä lukemassa ko ravintoterapeuttin ajatuksia. Niissä on todellakin järkeä kun tarkemmin miettii. www.aitoterveys.fi

1

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äippä81

Meidänkin lapsi on pysynyt terveenä kun olen syöttänyt pelkästään kotona valmistettuja ruokia. 1,3v ja vaan yksi lievä flunssa takana. Painon kanssa ei ikinä ollut ongelmia. On hyvä, että joku kyseenalaistaa nykyisen terveysnormit, jotka ovat teollisuuden luomia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      149
      1757
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1601
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      29
      1206
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1151
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      91
      1083
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      971
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      933
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      809
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      781
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50