TOTUUS VARATUIN MIEHEN SUUSTA MIKSI PETTÄÄ VAIMOAAN

pasta

Asiallisesti kerrottu ja hyvä nyt teidän vaimojen tietää jos miehenne on jäänyt kiinni pidemmästä salasuhteesta:
-Mies on kyllästynyt sinuun ja kulissiavioliiton ylläpitoon:kaikilla on oikeus rakastaa toista ja tulla itse samalta henkilöltä rakastetuksi:kulissi ja järkiliitossa se ei ole niin
-seksuaaliset intohimonne eivät kohtaa:olet jäykkä, et vastaa miehen tarvetta, tosin jos lapsia, on se joskus mahdotonta, mutta siihen liittyy muutakin. Jotkut naiset "tuntuvat"paremmilta, myös rakastatella. Kun liitto on kylmä ja järkiliitto, ei intohimoa ole.

-mies on muuttunut, haluaa muutakin kuin tasapaksua elämää
-löytää unelmiensa naisen,aivan sattumalta, ilman etsimistä, tunne on niin valtava, että se vie mukanaan, ei voi olla ikman toista

-mies ei arvosta vaimoa:esim.vaimo antanut ennenkin salasuhteen anteeksi, kyylännyt sen jälkeen, silloin tietenkin kuollut viimeinenkin luottamus ja liitto jo silloin pilalla. Koska vaimo vaan haluaa pitää kiinni, ja mies ei tarpeeksi rohkea, ei uskalla jättää lapsia vaimolle(liittyy usein uhkailua) ,. jatketaan liittoa, mutta mies pettää edelleen,aivan varmasti.

Liitto jossa mies menee vieraisiin tai mies salasuhteessa, on kuollut, siinä ei ole mitään muuta kuin ajanvenytystä ja turhaan heitettyä aikaa.

Kun mies huomaa, että ah,rakkautta on sittenkin olemassa, se on menoa.
Näin kertoi minulle varattu mies, joka vastaanvanlaisessa tilanteessa.

89

7208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lausunto yhdeltä

      ja sä uskoit kaiken?

    • Lissuuuuuuuuuuuuuuuu

      Mitä sun Caps Lock näpyskälle on tapahtunut, jumittuko se etkä saa sitä enää pysymään pohjassa?

      • jippii-pipii

        Näköjään yrittää epätoivoisesti muuttaa tyyliään, ettei sitä tunnistettaisi. Hukkaan menee, perussanoma on aina samaa saissea.


    • ouh nou

      boooooooooriiiiiiinnngggggg Lissu...

    • Jotain SINULLE

      Tuo on totuus kakkoselle joka uskoo miehen lässytykset kylmästä ja pihtaavasta vaimosta jep. Niinhän sen kuuluu ollakkin.
      Totuus on todennäköisesti kuitenkin ihan toinen. Se kyllästyminen pitänee varmasti paikkansa ja se tylsä arkielo on monelle miehelle liian vaikeaa. Tätä ei mietitä silloin kun alkuhuuma on päällä. Mies ei jaksa nähdä vaivaa itsestään selvän vaimon kanssa joka jo tuntee miehen erinäiset puolet. Ne huonotkin on nähty.
      Kakkonen ihailee ja palvoo miestä ja sehän on selvä että se jos joku imartelee ketä hyvänsä. Mies saa tuntea itsensä sankariksi ja nauttii siitä tunteesta. Rakkaus on harhakuvitelma. Seksi ei ole sama asia. Kakkonen kuvittelee antamalla hyvää seksiä että saa sillä mieheltä rakkautta. suurin osa nuorista tytöistäkin kuvittelee samaa. Se on surullista monelle kun huomaa että tulikin vain miehen puolelta hyväksi käytetyksi. On ihan selvää että mies sekoaa seksistä ja ihan joka kerta kun alla on riittävästä vaihtelevaa tavaraa. En ymmärrä kuka kokenut nainen oikeasti sekoittaa tuohon vielä rakkauden? Naisen puolelta kyllä mutta miehen puolelta asia ei ole ollenkaan sama varsinkaan jos tuo mies ei koe niin suurta rakkautta että ottaa eron siitä jota ei muka rakasta? Mies rakastaa seksiä ja mies rakastaa ihailua ja mies rakastaa itseään. Sinulla on joku harhakuvitelma miehen tunne-elämästä joka todellisuudessa on melko yksinkertainen ja mies elää hetkessä. Unelmien nainen on just se joka jaksaa miestä palvoa. Mies kuitenkin nauttii suunnattomasti myös niistä hetkistä kun ei tarvitse esittää sitä sankaria ja saa olla oma kusipäinen itsensä. Kotona olo ei vaadi suorittamista. Jos mies pettää mutta ei ota eroa haluaa hän itse juurikin molempia hetkiä. Kotona oloa ja sitten vetää sitä sankariroolia joka kuitenkin alkaa yhtä lailla rasittamaan ainakin saman kakkosen kanssa. Koti ja vaimo on sama mutta kakkoset vaihtuu niin pitkään kun mies sitten oikeasti rakastuu ja lähtee jonkun kakkosensa matkaan. Rakkaus voittaa kyllä vaimon kiristykset ja uhkailut. Rakastunut mies ei pelkää mitään. Se todellakin on menoa mutta elämässä näin voi käydä ja toisen voi menettää muullakin tavoin kuin toiselle naiselle. Mitään uuttahan sinä et kertonut vaimoille. Jokainen vaimo tietää jos mies jää kiinni pitempiaikaisesta seksisuhteesta että vaimo itse ei silloin riitä. Noissa tilanteissa on mielestäni kovin ymmärrettävää vaimoilta että ei tee mieli enään tehdä miehen elämää ainakaan helpommaksi. Vaimon vastuulla ei kuitenkaan ole tehdä ratkaisua miehen puolesta mikäli tämä itse ei sitä tee.
      Ja rakkaudesta sen verran että ihastumisia tulee ja menee kaikilla ja seksikin on parisuhteissa vain yksi osa-alue. Jopa miehillekkin. Miehellä on parempi kyky pitää seksi seksinä kuin naisilla ja siitä syystä kakkoset särkee sydämensä kun heillä taas tunne-elämäkin saa kolauksen. Suhde kuolee kun jompi kumpi sen lopettaa ja lähtee veke. Hukkaan heitetty aika on yliarvostettua. Mihin sitä aikaa pitäisi sitten oikeasti käyttää? Olemalla tekemisissä jonkun vastenmielisen ihmisen kanssa voi olla oma merkityksensä. Ei kaiken ajan tarvitse olla "täydellistä" ajan käyttöä. Sinullakin menee tovi aina siinä koneella ja liekö se yhtään parempaa ajan käyttöä?

      • avoimet ovet

        Tilanteita on varmaan erillaisia, mutta kirjoituksesi sopi vastineeksi ap:n juttuun, kuin nappi otsaan. Kokeneen naisen ei kannatta uskoa, että hän "parantanut rakastamaan" tämän miehen. Ihan kuin se olisi ollut pyyntä vaimolle; laita pihalle ja anna se mies minulle, kun ei se omin toimin sieltä kotoa mihinkään muuta.


      • Netta.

        Voiko enää oikeammin asiaa kirjoittaa! Niinhän se on. Ja puhun "kakkosena", parin vuoden kokemuksella. Alusta asti oli selvää etten ole parempi kuin ykkönen. Eikä hän aio erota. Koska minulla on oma tahto, koska minulla on tempperamenttia enkä suostu alistettavaksi missään suhteessa. Teen mitä mieleeni tulee ja menen miten haluan. Mies sanoi suoraan ettei voisi näin konstailevan naisen kanssa elää, nuorempana olisi ollut voimia "kesyttää" ja koulia hyvä vaimoke minusta(heh) mutta miksi nähdä vaivaa ja ryhtyä siihen enää uudestaan, kun kotona sellainen jo on!!

        Ykkösen osaa ei saa kukaan, mies sanoi ettei vaihda ikinä. Koska kukaan nainen ei kuulema ykkösensä lisäksi kestäisi häntä arjessa. Hän on melkoinen diktaattori kotona, saa olla juuri sellainen räyhäävä kusipä kuin tahtoo, ja ykkönen niin tossun alla etten edes haluaisi olla hänen paikallaan. Pitkän liiton aikana mies on muokannut ykkösestä itselleen mukavan tekijän, kotona kaikki hoituu ja mies saa vain olla ja määrätä ja sen hän todella osaa.

        Minun kanssani hän saa olla se ihailtu ihanuus, jota palvon, jota haluan ja josta en halua enempää. Minusta hän ei sanojensa mukaan koskaan pääse kuitenkaan irti. Vaikea luonteeni on ärsyttävä mutta samalla kuulema hyvin kiehtova, erilainen mihin on tottunut. uskon tämän kuitenkin olevan totta vain niin kauan kuin hän saa minulta ihailua. Jos ja kun se aika tulee kun kaikki lopahtaa minun suunnastani, uskon hänen löytävän tilalleni toisen. En ole korvaamaton mutta olen tällä hetkellä tässä, läsnä, olemassa, lähellä, ja sopiva.

        Sekin on totta, että nainen sotkee tunnelämän tähän mukaan, myös minä tein niin. Väkistenkin se tulee, luulen niin. Me osaamme kuitenkin puhua, ja tämäkin asia on puhuttu.

        Ihmettelen vain, miten mies kykenee erottelemaan nämä tunteet niin hyvin eri kastiin ettei joudu tähän tunteiden hullunmyllyyn?


      • pelastukoon ken voi
        Netta. kirjoitti:

        Voiko enää oikeammin asiaa kirjoittaa! Niinhän se on. Ja puhun "kakkosena", parin vuoden kokemuksella. Alusta asti oli selvää etten ole parempi kuin ykkönen. Eikä hän aio erota. Koska minulla on oma tahto, koska minulla on tempperamenttia enkä suostu alistettavaksi missään suhteessa. Teen mitä mieleeni tulee ja menen miten haluan. Mies sanoi suoraan ettei voisi näin konstailevan naisen kanssa elää, nuorempana olisi ollut voimia "kesyttää" ja koulia hyvä vaimoke minusta(heh) mutta miksi nähdä vaivaa ja ryhtyä siihen enää uudestaan, kun kotona sellainen jo on!!

        Ykkösen osaa ei saa kukaan, mies sanoi ettei vaihda ikinä. Koska kukaan nainen ei kuulema ykkösensä lisäksi kestäisi häntä arjessa. Hän on melkoinen diktaattori kotona, saa olla juuri sellainen räyhäävä kusipä kuin tahtoo, ja ykkönen niin tossun alla etten edes haluaisi olla hänen paikallaan. Pitkän liiton aikana mies on muokannut ykkösestä itselleen mukavan tekijän, kotona kaikki hoituu ja mies saa vain olla ja määrätä ja sen hän todella osaa.

        Minun kanssani hän saa olla se ihailtu ihanuus, jota palvon, jota haluan ja josta en halua enempää. Minusta hän ei sanojensa mukaan koskaan pääse kuitenkaan irti. Vaikea luonteeni on ärsyttävä mutta samalla kuulema hyvin kiehtova, erilainen mihin on tottunut. uskon tämän kuitenkin olevan totta vain niin kauan kuin hän saa minulta ihailua. Jos ja kun se aika tulee kun kaikki lopahtaa minun suunnastani, uskon hänen löytävän tilalleni toisen. En ole korvaamaton mutta olen tällä hetkellä tässä, läsnä, olemassa, lähellä, ja sopiva.

        Sekin on totta, että nainen sotkee tunnelämän tähän mukaan, myös minä tein niin. Väkistenkin se tulee, luulen niin. Me osaamme kuitenkin puhua, ja tämäkin asia on puhuttu.

        Ihmettelen vain, miten mies kykenee erottelemaan nämä tunteet niin hyvin eri kastiin ettei joudu tähän tunteiden hullunmyllyyn?

        Kuulostaa siltä, että olet jo aloittanut tien sitä kohden, että tulet ajanmyötä hukkaamaan itsesi tuossa epätoivoisessa suhteessa. Muutos tapahtuu niin pikkuhiljaa, että et edes huomaan, että olet muuttunut ihan tyhjäksi ja tahdottomaksi. Samanlainen "orja" sinusta vielä tulee kuin miehen vaimosta. Luultavasti tuolloin mies tulee sinut lemppamaan ja ottaa jonkun kiinnostavamman tilalle. Älä hukkaa itseäsi ja aikaasi tuollaisessa suhteessa. Hajoat ja muutus varjoksi. Itsensä korjaaminen ja löytäminen on tuollaisen jälkeen raskas prosessi. Tiedän mistä puhun, minulle on käynyt näin silloin kun olin nuori ja hyväuskoinen. Pakene!


      • Netta.
        pelastukoon ken voi kirjoitti:

        Kuulostaa siltä, että olet jo aloittanut tien sitä kohden, että tulet ajanmyötä hukkaamaan itsesi tuossa epätoivoisessa suhteessa. Muutos tapahtuu niin pikkuhiljaa, että et edes huomaan, että olet muuttunut ihan tyhjäksi ja tahdottomaksi. Samanlainen "orja" sinusta vielä tulee kuin miehen vaimosta. Luultavasti tuolloin mies tulee sinut lemppamaan ja ottaa jonkun kiinnostavamman tilalle. Älä hukkaa itseäsi ja aikaasi tuollaisessa suhteessa. Hajoat ja muutus varjoksi. Itsensä korjaaminen ja löytäminen on tuollaisen jälkeen raskas prosessi. Tiedän mistä puhun, minulle on käynyt näin silloin kun olin nuori ja hyväuskoinen. Pakene!

        Totta. Ja siksi pyristelin tuskissani itsekseni pitkään. Tuskamöykyn kasvaessa yhdessä tunteiden kanssa puhuin miehelle, kerroin; on tullut tunteita peliin aivan liikaa ja haluan pois tilanteesta, haluan lopettaa ennen kuin tosissani hukkaan oman itseni. Mies ei ottanut asiaa kovin coolisti, suuttui ja närkästyi eikä suostunut puhumaan kanssani siitä vaan meni vetämään kunnon kännit. Sen jälkeen kohteli minua erittäin kovasti, kovakouraisesti ja omistavasti. Veti syliinsä väkisin, otti kädestä kiinni asteen liian lujaa haluten selvästi satuttaa. Puheet oli ronskimmat kuin koskaan, iva kuulsi puheiden läpi. Hän muuttui jotenkin kylmemmäksi. Ja minä aina vain etäisemmäksi.

        Emme ole nyt olleet tekemisissä vähään aikaan, emme ole edes puhuneet siitä asiasta, mies väittää ettei muista mukamas koko keskustelua jossa MINÄ halusin lopettaa... mistähän syystä hän näin väittää??
        Hän otti omaa tilaa joka sopi minulle hyvin, mutta aina kun kohtaamme on olemassa se tunne, välillämme kipinöivä kemia. Vaikka näytämme päässeen vähän irti toisistamme ja omat liian vakavaksi menneet tunteeni ovat tasaantuneet, niin ettei meidän tarvitse tavata viikottain enkä enää ajattele häntä kuten ennen, me emme näytä pääsevän alkukantaisesta halustamme toisiamme kohtaan.
        Mutta hei minä yritän paeta, koko ajan! Olen tietoisesti ottanut välimatkaa, en mene sinne missä tiedän miehen olevan, en vastaa kutsuihin jne. On kuitenkin tilanteita joissa me väkistenkin tapaamme. Vielä kun keksisi miten saa intohimon liekin sammumaan. Tuntuu ettei se tunne ole ollenkaan järjellä järjestettävissä kuten muut tunteet. Niin, aikahan ei tähän auta, vuosia vuosia piinaa.


      • vaikeita kysymyksiä

        Varmasti pätee joillakin, mutta mistä on ollut kyse silloin kun mieheni tunnusti että on pettänyt jo pitkään ja että se oli suurimmilta osiltaan "henkistä"? Sanoi siis suoraan että toisen naisen kanssa on enemmän yhteistä kuin minun. Ei halunnut kuitenkaan eroa, koska olemme olleet jo niin kauan yhdessä. Voin sanoa olevani hukassa, ja huomannut että olen muuttunut joksikin miehen miellytyskoneeksi. En tiedä voinko enää olla onnellinen miehen kanssa jolle minä en ole se sielunkumppani, vaan elämäntoveri. Vähän pistää miettimään että mikä minun roolini on tässä?


      • Kosta, ihanaa!
        vaikeita kysymyksiä kirjoitti:

        Varmasti pätee joillakin, mutta mistä on ollut kyse silloin kun mieheni tunnusti että on pettänyt jo pitkään ja että se oli suurimmilta osiltaan "henkistä"? Sanoi siis suoraan että toisen naisen kanssa on enemmän yhteistä kuin minun. Ei halunnut kuitenkaan eroa, koska olemme olleet jo niin kauan yhdessä. Voin sanoa olevani hukassa, ja huomannut että olen muuttunut joksikin miehen miellytyskoneeksi. En tiedä voinko enää olla onnellinen miehen kanssa jolle minä en ole se sielunkumppani, vaan elämäntoveri. Vähän pistää miettimään että mikä minun roolini on tässä?

        Uloskävelijän rooli. Mene heti.
        Tai ota hyvä ihminen ainakin nuori rakastaja.


      • maksuajasta
        Netta. kirjoitti:

        Voiko enää oikeammin asiaa kirjoittaa! Niinhän se on. Ja puhun "kakkosena", parin vuoden kokemuksella. Alusta asti oli selvää etten ole parempi kuin ykkönen. Eikä hän aio erota. Koska minulla on oma tahto, koska minulla on tempperamenttia enkä suostu alistettavaksi missään suhteessa. Teen mitä mieleeni tulee ja menen miten haluan. Mies sanoi suoraan ettei voisi näin konstailevan naisen kanssa elää, nuorempana olisi ollut voimia "kesyttää" ja koulia hyvä vaimoke minusta(heh) mutta miksi nähdä vaivaa ja ryhtyä siihen enää uudestaan, kun kotona sellainen jo on!!

        Ykkösen osaa ei saa kukaan, mies sanoi ettei vaihda ikinä. Koska kukaan nainen ei kuulema ykkösensä lisäksi kestäisi häntä arjessa. Hän on melkoinen diktaattori kotona, saa olla juuri sellainen räyhäävä kusipä kuin tahtoo, ja ykkönen niin tossun alla etten edes haluaisi olla hänen paikallaan. Pitkän liiton aikana mies on muokannut ykkösestä itselleen mukavan tekijän, kotona kaikki hoituu ja mies saa vain olla ja määrätä ja sen hän todella osaa.

        Minun kanssani hän saa olla se ihailtu ihanuus, jota palvon, jota haluan ja josta en halua enempää. Minusta hän ei sanojensa mukaan koskaan pääse kuitenkaan irti. Vaikea luonteeni on ärsyttävä mutta samalla kuulema hyvin kiehtova, erilainen mihin on tottunut. uskon tämän kuitenkin olevan totta vain niin kauan kuin hän saa minulta ihailua. Jos ja kun se aika tulee kun kaikki lopahtaa minun suunnastani, uskon hänen löytävän tilalleni toisen. En ole korvaamaton mutta olen tällä hetkellä tässä, läsnä, olemassa, lähellä, ja sopiva.

        Sekin on totta, että nainen sotkee tunnelämän tähän mukaan, myös minä tein niin. Väkistenkin se tulee, luulen niin. Me osaamme kuitenkin puhua, ja tämäkin asia on puhuttu.

        Ihmettelen vain, miten mies kykenee erottelemaan nämä tunteet niin hyvin eri kastiin ettei joudu tähän tunteiden hullunmyllyyn?

        Otathan sinä maksun jakaessasi kalliin aikasi tuon uskomattoman ihanan Urpon kanssa? Otathan?!
        (niin ammattisiskosikin fiksuina tekevät!)


      • Anonyymi

        Mulle salamies oli ihana,vaimonsa instapäivityksistä saa lukea kuinka vaimoa ahistaa. Viettävät vapaa ajat erillään mahollisimman paljon. Joten??


    • Auttakaa häntä!

      Aaah, Lissu Lissu. Mä olenkin kaivannut sun saman levyn kelaamista!

    • ^^^^^^^^

      Entä jos seksielämä on kunnossa, seksiä yhtä usein kuin ennen ja molempien aloitteesta, asiat pyörivät edelleen kuten aina muutenkin, mies kehuu vaimonsa ulkonäköä ja fiksuutta tai mitä nyt sitten kehuukin jne? Silti paljastuu salasuhde. Minkä piikkiin tämä sitten laitetaan? Tyhmyydenkö kenties? Ja entä jos vaimo ei uhkaile, mutta on ehkä valmis yrittämään vielä? Ei kuitenkaan roiku miehessä. Onko tällöin niin, että jos mies jää vaimonsa luo ei kyse olekaan salasuhteessa ollut mistään maailman suurimmasta rakkaustarinasta. Koittakaa nyt selittää minulle tyhmälle, joka tälläisiakin tarinoita olen ystäväpiirissäni nähnyt.

    • epätoivon liisa

      lissu, tää on niin vanhan toistoa, ei jaksa.....laita nyt paremmaksi, jos et kerran lopeta.

    • keksisit jotain uutt

      Luulin, että olet hoidossa. Et sitten Lissu ainakaan parantunut.

      • yrjööööööö

        kuulehan,perk e le, poistu sinä Lissu juttuinesi täältä, joka paikassa lässytät.

        Kivaa ei elämä ole uskottoman miehen kanssa, ajanhukkaa.Jokainen oman arvonsa tietävä ei koske enää kepilläkään uskottomaan petturiin,jo loukkaus kun puhuu yksityisasioita vaimosta selän takana, ja pettää täysin luottamuksen, yäk yäk yäk.


      • Niinhän se
        yrjööööööö kirjoitti:

        kuulehan,perk e le, poistu sinä Lissu juttuinesi täältä, joka paikassa lässytät.

        Kivaa ei elämä ole uskottoman miehen kanssa, ajanhukkaa.Jokainen oman arvonsa tietävä ei koske enää kepilläkään uskottomaan petturiin,jo loukkaus kun puhuu yksityisasioita vaimosta selän takana, ja pettää täysin luottamuksen, yäk yäk yäk.

        Eli omanarvontunto on yhtälailla kakkosella kuin vaimolla joka tietää miehensä pettävän siis hukassa? Miehen omanarvontunnosta puhumattakaan joka todellakin on ihan hukassa. Kakkonen tietää jo aloittaessaan suhteen varattuun mieheen että on tekemisissä uskottoman petturin kanssa ja ihan OMA-ALOITTEISESTI vielä. Kakkonen on jopa suurin piirtein seksiasennossa aina kun on tekemisissä tämän uskottoman miehen kanssa. Vaimo sentään voi tehdä jotakin muuta tämän uskottoman petturin kanssa esim huolehtia yhteisistä lapsista ym. Missä on kakkosen omanarvontunto kun antaa seksiä sille petturille? Missä on pettävän miehen omanarvontunto ? Vaimon omanarvontunto mieheen luottamisen suhteen on ihan hukassa kyllä mutta hänhän ei ole pettänyt miestään eikä pyytänyt kolmatta osa-puolta mukaan heidän parisuhteeseensa?


    • Wormwillie

      En tiedä Lissusta enkä muistakaan teidän vakikavereistanne, silti aika hyvin summasi yhteen miehen ajatuksia.
      Lukekaa hiukan vähemmän ennakkoluuloisesti ap:n tai ystävänne Lissun kirjoituksessa on asian ydin.
      Sittenkin saattaa olla maailmassa naisia ilman korvavaikkua ja jotka huomaavat muidenkin kun vain omat tarpeensa.

    • ei siitämitäätuu

      "Kivaa ei elämä ole uskottoman miehen kanssa, ajanhukkaa.Jokainen oman arvonsa tietävä ei koske enää kepilläkään uskottomaan petturiin,jo loukkaus kun puhuu yksityisasioita vaimosta selän takana, ja pettää täysin luottamuksen, yäk yäk yäk. #

      Yhdyn täysin,ajanhukkaa ja yäk yäk yäk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Listen you self

      Totta,mutta menee se juttu myöskin toisiapäin,eli kyllä kun laitatte "mies"sanan kohdalle "nainen",pätee aivan yhtälailla.Eli kyse ihmisistä ylipäätään.Pitkät liitot ovat haasteellisia,ja niiden ylläpito vaatii MOLEMMILTA osapuolilta ainakin ajoittain kärsivällisyyttä,aikaa,epäitsekkyyttä ja tahtoa rakastaa.Himo hiipuu,ainakin se suurin sellainen ja silloin näkee toisen ilman niitä "vaaleanpunaisia" linssejä,jolloin toinen on hyväksyttävä joko virheineen päivineen tai on jatkettava matkaa.Aito arvostus toista kohtaan,henkinen kypsyys eli vastuunsa kantaminen aikuisen tavoin ja empatiakyky estävät usein toisen tahallisen loukkaamisen eli pettämisen.Älykäs ihminen ei toista petä,vaan on valmis yrittämään kaikin keinoin parantamaan suhdettaan kumppaniin ja jos yrityksistä huolimati ei siinä onnistu,eroaa ennen muiden kanssa pelehtimistä.Näin jäljelle jää eheämmät muistot ja ihmiset ja peiliin katsoessaan voi sanoa itselleen rehellisesti,että olen ihan hyvä ihmiseksi.

    • mulle kerrottua

      Mulle kyllä on eräs ukkomies kertonut, että rakastaa vaimoaan. Ei vaan voi vieraita naisia vastustaa, koska naiset on niin ihania. Ja mä uskon häntä. Sun johtopäätökset olet tehnyt ihan omassa päässäsi.

      • ruosleipänen

        Samaa olen myös kuullut. Halutaan paahtoleivän sijasta välillä ruisleipää.


      • Torttua kaikille

        Joo mun mies on toi. Mut sepä ei vielä tiedä et on munkin mielestä muut miehet vastustamattomia... Enkä edes rakasta miestäni.


      • mulle kerrottua
        Torttua kaikille kirjoitti:

        Joo mun mies on toi. Mut sepä ei vielä tiedä et on munkin mielestä muut miehet vastustamattomia... Enkä edes rakasta miestäni.

        Hyvä sinä! Tuollaisissa vaimoaan rakastavissa ukkomiehissä on vielä se piirre, että pelkäävät eniten koko maailmassa vaimon saavan tietää miehen puuhista. Monesti olen ajatellut, että vaimolla voi olla ihan omat seikkailunsa, joista mies on autuaan tietämätön. Ja jos vaimon puuhat vahingossa paljastuu, niin heidän maailmansa kaatuu kokonaan. Huono vaimo, meni ja petti. Siinä vaiheessakaan eivät varmasti omia hommiaan tunnusta. Esittävät kaltoin kohdeltua.

        Joskus tuntuu, että miehet ne tyhmiä on. Vaimot ei ole, sen tiedän.


    • reiiero

      Joillekin ei vain kukaan riitä. Silloin ei kannattaisi etsiä suhteita vaan pörrätä yksin.

    • heikura

      hölyn pölyä sanon minä. Kun avioon mennään luvataan olla yhdessä hautaan asti. Elämä on kuitenkin ARKEA eikä pelkkää juhlaa, mitä sinä KAKKONEN luulet oikean elämän olevan. Eipä ihme, ettet ole naimisiin asti päässyt vaan tyydyt olemaan pelkkä KAKKONEN. Parasta elämässä on juurikin yhteinen arki, pienet hellät jutut, toisen huomioiminen, yhdessä touhuaminen jne. Elämä ei ole uimista shampanjassa ja timantin ja kullan kimmellystä, sitä sinä luulet elämäksi, harmi mutta ei pidä paikkaansa. On sulla tyttörukka vielä paaaaljon opittavaa OIKEASTA elämästä.
      Oletko tullut ajatelleeksi, että ehkä se sinunkin ukkomiehesi rakastelee vaimoaan säännöllisesti? Ethän vaan ole niin yksinkertainen että uskot miehen puheita kauheasta vaimosta, ainahan näin ei ole...
      Mitäpä sinä pystt tarjoamaan miehelle,muuta kuin yrittää kynsin hampain miellyttää miestä. Tiedäthän, kun mies kylläsyy siinen mitä sinä vain annat hänelle, eli seksi, hän kyllästyy ja hommaa muuden kakkosen tai palaa vaimonsa luo.

      • likapipi

        " Parasta elämässä on juurikin yhteinen arki, pienet hellät jutut, toisen huomioiminen, yhdessä touhuaminen jne."
        JUURI, TÄTÄ TEHDÄÄN MYÖS SALASUHTEEN KANSSA! LISÄKSI RAKASTELLAAN KOKO YÖ, TEHDÄÄN ASIOITA, MITÄ EI VAIMO HALUA,,,,,

        Jos mies on kunnon mies, eroaa hän kyllä, ei kannata jäädä suhteeseen ja odotella ja uskoa tuota:kohta kerron tarinaa.
        Katsokaas, näillä miehillä ei ole RAKKAUSLIITTO, liitossa ovat muut motiivit, siksi miksi hän eroasi kun on KODINHOITAJA ja saa huvitella muualla? Vaimolla on vaan kiinnipitämisen motiivi, ei rakkaus. Sen mies tietää, ja todennäk.saa anteeksi, tossukka.
        Vaimolle kelpaa taas pettäjän pili, hyhyy, sille toiselle naiselle ei, hän huomas mitä mies miehiään.
        Muistakaa hyvät immeiset:pettävä mies ei ole hyvä aviomies, ei ollenkaan.


      • erinne ii
        likapipi kirjoitti:

        " Parasta elämässä on juurikin yhteinen arki, pienet hellät jutut, toisen huomioiminen, yhdessä touhuaminen jne."
        JUURI, TÄTÄ TEHDÄÄN MYÖS SALASUHTEEN KANSSA! LISÄKSI RAKASTELLAAN KOKO YÖ, TEHDÄÄN ASIOITA, MITÄ EI VAIMO HALUA,,,,,

        Jos mies on kunnon mies, eroaa hän kyllä, ei kannata jäädä suhteeseen ja odotella ja uskoa tuota:kohta kerron tarinaa.
        Katsokaas, näillä miehillä ei ole RAKKAUSLIITTO, liitossa ovat muut motiivit, siksi miksi hän eroasi kun on KODINHOITAJA ja saa huvitella muualla? Vaimolla on vaan kiinnipitämisen motiivi, ei rakkaus. Sen mies tietää, ja todennäk.saa anteeksi, tossukka.
        Vaimolle kelpaa taas pettäjän pili, hyhyy, sille toiselle naiselle ei, hän huomas mitä mies miehiään.
        Muistakaa hyvät immeiset:pettävä mies ei ole hyvä aviomies, ei ollenkaan.

        TEHDÄÄN ASIOITA MITÄ VAIMO EI HALUA
        Ihan niin niitä ne kakkoset on mestareita tekemään. Vaimo ei halua saada anaali bakteereita suuhunsa, ei myöskään seksiä joka on hänestä vasten mielistä joten mies voisi edes pestä pärstänsä kun on ollut vierailulla "SEN" luona kun huuliparta haisee---- niin tiedät miltä. Kun on tehty asioita mitä vaimo ei halua.


      • omavalinta
        erinne ii kirjoitti:

        TEHDÄÄN ASIOITA MITÄ VAIMO EI HALUA
        Ihan niin niitä ne kakkoset on mestareita tekemään. Vaimo ei halua saada anaali bakteereita suuhunsa, ei myöskään seksiä joka on hänestä vasten mielistä joten mies voisi edes pestä pärstänsä kun on ollut vierailulla "SEN" luona kun huuliparta haisee---- niin tiedät miltä. Kun on tehty asioita mitä vaimo ei halua.

        Miksi tarvitsee sitten vaimon kotona harrastaa seksiä sen pettävän miehensä kanssa, kun vielä kerran haisee "siltä"?! Oma valinta!


      • Annaliisa A
        omavalinta kirjoitti:

        Miksi tarvitsee sitten vaimon kotona harrastaa seksiä sen pettävän miehensä kanssa, kun vielä kerran haisee "siltä"?! Oma valinta!

        Oma valinta
        Ihan niin ja arvaa jos vaimo harkitsee TARKOIN mitä valitsee. Ensinnäkin se on vielä niin kauan kun avioliitto on voimassa oikeutettu asumaan yhteisessä asunnossa, ja ei kai sitä nyt heti muuteta jos joku kevyt kenkä on ollut asialla, me vaimot harkitaan tarkasti seuraava siirto ettei tule yllätyksiä, kuten kakkosille jotka tulevat raskaaksi, me vaimot emme pidä kiirettä minkään muuton kanssa, vaan muistellaan ukon kanssa alku aikoja miten ihanaa meillä oli ja saunan jälkeen sitten ollaan puhtaita kun pulmuset tekemään ihan mitä halutaan se kakkosen suuren rakkauden kanssa, ihan vaan noi, ilmaan mitään erikoisia tunteita, mutta kun mieskin sanoo että ei mitään tunteita ole kakkosta kohtaan niin hänkään ei ota pahaksensa jos me VAIMOTKIN vähän leikitään, tykkäähän mies siitä, ja sen jälkeen aina sama naukuminen että aloitetaan uusi elämä yhdessä ja unohdetaan paha aika. Mutta me VAIMOT kyllä aloitetaan se uusi elämä, mutta silloin kun se meitä haluttaa ja kumppanina ei ole petturi mies. Sitä mitä kylvää saa niittää.


      • Kysyn vaan
        likapipi kirjoitti:

        " Parasta elämässä on juurikin yhteinen arki, pienet hellät jutut, toisen huomioiminen, yhdessä touhuaminen jne."
        JUURI, TÄTÄ TEHDÄÄN MYÖS SALASUHTEEN KANSSA! LISÄKSI RAKASTELLAAN KOKO YÖ, TEHDÄÄN ASIOITA, MITÄ EI VAIMO HALUA,,,,,

        Jos mies on kunnon mies, eroaa hän kyllä, ei kannata jäädä suhteeseen ja odotella ja uskoa tuota:kohta kerron tarinaa.
        Katsokaas, näillä miehillä ei ole RAKKAUSLIITTO, liitossa ovat muut motiivit, siksi miksi hän eroasi kun on KODINHOITAJA ja saa huvitella muualla? Vaimolla on vaan kiinnipitämisen motiivi, ei rakkaus. Sen mies tietää, ja todennäk.saa anteeksi, tossukka.
        Vaimolle kelpaa taas pettäjän pili, hyhyy, sille toiselle naiselle ei, hän huomas mitä mies miehiään.
        Muistakaa hyvät immeiset:pettävä mies ei ole hyvä aviomies, ei ollenkaan.

        Hitsi mikä totuudentorvi! Tietää vaimonkin motiivit ja tietää ihan kaiken. Sillä on varmaan kristallipallo kotona josta kattoo sen totuuden. Mistä hitosta joku voi tietää mitä joku toinen ei halua? Onko se vaimo kertonut sille kakkoselle mitä se haluaa ja mitä ei vai uskooko joku kakkonen kiimaista miestä joka sanoo sille anna mulle peppua kun mun vaimo ei halua ja siitä tulee sit se rakastelu ja oikea rakkaus-suhde???


      • =)
        likapipi kirjoitti:

        " Parasta elämässä on juurikin yhteinen arki, pienet hellät jutut, toisen huomioiminen, yhdessä touhuaminen jne."
        JUURI, TÄTÄ TEHDÄÄN MYÖS SALASUHTEEN KANSSA! LISÄKSI RAKASTELLAAN KOKO YÖ, TEHDÄÄN ASIOITA, MITÄ EI VAIMO HALUA,,,,,

        Jos mies on kunnon mies, eroaa hän kyllä, ei kannata jäädä suhteeseen ja odotella ja uskoa tuota:kohta kerron tarinaa.
        Katsokaas, näillä miehillä ei ole RAKKAUSLIITTO, liitossa ovat muut motiivit, siksi miksi hän eroasi kun on KODINHOITAJA ja saa huvitella muualla? Vaimolla on vaan kiinnipitämisen motiivi, ei rakkaus. Sen mies tietää, ja todennäk.saa anteeksi, tossukka.
        Vaimolle kelpaa taas pettäjän pili, hyhyy, sille toiselle naiselle ei, hän huomas mitä mies miehiään.
        Muistakaa hyvät immeiset:pettävä mies ei ole hyvä aviomies, ei ollenkaan.

        Sulle likapipi
        Eikös olekkin ihanaa olla siinä luulossa että mies ei rakasta vaimoaan, mutta kuten sanoin se on vaan LUULOA, sillä he rakastavat vaimojaan kaikesta huolimatta vaikka se ei siltä vaikuta. Ja sitten se omistamisen halu, kyllä ne kuule on miehet jotka parkuvat VAIMONSA perään vaikka itse ovat olleet uskottomia, sillä heillä todellakin on rakkaus liitto vaimoonsa, ja älä nyt yritä että muka olisi muita motiiveja jäädä vaimon luokse, kuuleppa se on omistamisen halu miehen puolelta syödä kakku ja pitää se tallella. Kuka mies jättää fiksun vaimonsa jonkin ANTAJAN vuoksi, sillä avioliitto ei koostu siitä jankutetusta "antamisesta" vaan ihan muista asioista, luottamus on yksi sellainen asia jonka mies pilaa ollessaan kevytkenkäisten naisten kanssa, katsos vaimot ovat ihan eri luokkaa kun mitä kakkoset ovat , miesten mielestä. Joten vaikka käyvätkin votsun luona tyhjennyksillä niin , tottakai arvostavat silti omaa vaimoaan sillä heillä on mielipiteitä ja he eivät yritä pitää miestä aan toosan avulla, joten kuka arvostaa loppujen lopuksi sellaista joka heti makaa kun lehmä nevassa kun saa tilaisuuden. Joten kakkoset leikkikää leikkiänne ja ja kun tunkeudutte jonkun perheen asioihin toosanne kanssa niin muistakaa että te olette vähän eri vesillä pestyjä mitä VAIMOT


      • kumpi kylmempi
        Annaliisa A kirjoitti:

        Oma valinta
        Ihan niin ja arvaa jos vaimo harkitsee TARKOIN mitä valitsee. Ensinnäkin se on vielä niin kauan kun avioliitto on voimassa oikeutettu asumaan yhteisessä asunnossa, ja ei kai sitä nyt heti muuteta jos joku kevyt kenkä on ollut asialla, me vaimot harkitaan tarkasti seuraava siirto ettei tule yllätyksiä, kuten kakkosille jotka tulevat raskaaksi, me vaimot emme pidä kiirettä minkään muuton kanssa, vaan muistellaan ukon kanssa alku aikoja miten ihanaa meillä oli ja saunan jälkeen sitten ollaan puhtaita kun pulmuset tekemään ihan mitä halutaan se kakkosen suuren rakkauden kanssa, ihan vaan noi, ilmaan mitään erikoisia tunteita, mutta kun mieskin sanoo että ei mitään tunteita ole kakkosta kohtaan niin hänkään ei ota pahaksensa jos me VAIMOTKIN vähän leikitään, tykkäähän mies siitä, ja sen jälkeen aina sama naukuminen että aloitetaan uusi elämä yhdessä ja unohdetaan paha aika. Mutta me VAIMOT kyllä aloitetaan se uusi elämä, mutta silloin kun se meitä haluttaa ja kumppanina ei ole petturi mies. Sitä mitä kylvää saa niittää.

        pettävä mies vaiko laskelmoiva vaimo?! Kas siinäpä mietittävää...


      • ++8760 77
        kumpi kylmempi kirjoitti:

        pettävä mies vaiko laskelmoiva vaimo?! Kas siinäpä mietittävää...

        Miehen tapa olla epärehellinen tekee vaimosta laskelmoivan. Sen mitä tekee toiselle saa varmasti itse takaisin


      • 9387506+357eiuing5wh
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Hitsi mikä totuudentorvi! Tietää vaimonkin motiivit ja tietää ihan kaiken. Sillä on varmaan kristallipallo kotona josta kattoo sen totuuden. Mistä hitosta joku voi tietää mitä joku toinen ei halua? Onko se vaimo kertonut sille kakkoselle mitä se haluaa ja mitä ei vai uskooko joku kakkonen kiimaista miestä joka sanoo sille anna mulle peppua kun mun vaimo ei halua ja siitä tulee sit se rakastelu ja oikea rakkaus-suhde???

        Kysyn vaan
        Onko jotain vikaa sinun ymmärtämisessäsi kun puhut asian sivusta.
        Rakkaus suhde kakkoseen on aina syyllisyyden varjostama joten siksi siitä ei koskaan voi tulla täydellistä.
        Vaimon rooli avioliitossa pitäämyös ymmärtää, eikä vaan niitä haluja koko ajan, kakkosella on otsaa ottaa vastaan joku mies joka tulee juuri suihkusta hänen luokseen javaimon yllään vaatteet jotka VAIMO on pessyt, vatsa täynnä VAIMON tekemästä ruuasta, ja lompakossa visakortti mihin VAIMONKIN tulot menevät, ja silti otetaan vastaan ja kutsutaan rakkaudeksi. Jos tämä mies olisi poika mies niin kakkoselta puuttuisi mielenkiinto kokonaan, sillä he ovat jo lapsuudsaan oppineet että ollaan aina jonkun suhteen välissä ja jatkavat sitä koko elämänsä.


    • rallissa monta

      Mies joka ottaa seksi apua anteliailta votsuilta, ei ole kypsä avioliittoon, sellainen ihminen voisi olla sinkkuna koko elämänsä, sekun ottaa monta hyvää vuotta vaimonsa elämästä valheiden kanssa. Vaimo on myös ihminen ja usein tälläisten muna päiden vaimot ovat liian hyviä ja kauniita tuollaiselle tollollr, joten te moniavioiset, erotkaa ja menkää sen kakkosen hoiviin ja antakaa vapaus niille joilla on vielä arvosuhteet kunnossa.
      Te sanotte aina samaa jaronkia että se oli vaan hairahdus ja luuletko että tosissani sellaisen naisen perään olisin.
      Tosissaan tai ei leikkikää vapaana miehenä niin ette haavoita fiksujen ihmisten elämää, heillä täytyy olla mahdollisuus elää ihmisen kanssa joka arvostaa heitä eikä juokse toosan perässä, sillä usein tällä kakkosellakin on pari varattua samaan aikaan . He eivät tietysti tiedä toisistaan sillä pelin sääntöihin kuuluu että aina joku varalla. Mutta tälle miehelle on pakko näyttää naamaa " OLET SE SUURI RAKKAUTENI" ja jos mies menee siihen lankaan niin ihan vapaasti menkööt.
      Sain kuunnella kahden kakkosen juttua ja kun he selittivät nauraen toislleen mitä olivat kokeneet niin ajattelin mielessäni. IHAN OIKEIN miehelle, sillä hänhän se on se jokaa on ottanut askeleen petturin rooliin.

      • et oo tosissas!

        siis toi juttu kuulostaa silt et se mies pitää naistaan jonain esineenä jolle voi tehä mitä vaa. Ja sitä paitsi "mies on kyllästyny naisee" sun muuta paskaa ei se silti oikeuta mennä pettää siin vaihees pitää kertoo vaimolleen koska sit molemmat vois rupee tekee jotain erillaist ja suhde saattais taas alkaa kukoistaa. Jos mikää konsti ei auta (pettäminen ei kuulu niihi) ni sit ero. Paljon helpompaa ku et alkaa pettää toista koska sit ne välit vasta huonoiks menee. Käyttäkää hyvät ihmiset järkeeki välil älkääkä aina ajatelko miehet kyrvällänne.


    • /

      Pasta
      Ei kai kukaan ny kenenkään kanssa jää asumaan jos on niin kauhean suuren rakkauden löytänyt. Eiköhän tätä kirjoittajaa ole hieman höynäytetty. Ja yleensä nämä miehet saavat sitä rakkautta kotonakin saman aikaisesti, vaikka tämä kakkosvotsu kai luulee että hän on tehnyt ihmeitä miehen elämässä ilmestyessään siihen. Kukkia lakissa

      • monia tarinoita

        Kokemuksesta voin sanoa, että kumpaakin laitaa löytyy, siis syyksi jäädä vaimon luo. On ne miehet, jotka sanovat, ettei kotona ole rakkautta, seksistä nyt puhumattakaan, vaikka todellisuudessa onkin. Hakevat kakkoselta vain vaihtelua arkeen tai pönkittävät omaa itsetuntoaan. Mutta on myös niitä miehiä, jotka syvästä kakkoseen kohdistuvasta rakkaudestaan huolimatta jäävät vaimonsa luo, joko lasten vuoksi, syyllisyyttään, taloudellisista syistä, kulissien takia whatever. Ja sitten ovat vielä ne satunnaiset miehet, jotka uskaltavat ottaa vastuun masta onnestaan silloin kun löytävät sen todellisen rakkauden, ja lähtevät liittoon kakkosen kanssa.


      • Midris

        Ystäväni ns. kakkosvosu sai miehensä. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä, palapelin palaset loksahtivat kohdalleen, sitä kesti salasuhteena n. 6kk. Sitten mies ilmoitti kakkoselle, että oli kotona kertonut kaiken vaimolleen ja he aikovat erota. Asiat laitettiin rullaamaan samoin tein. Nyt ex-kakkonen on ostanut miehen kanssa yhteisen asunnon, on kihloissa ja heille on vauva tulossa. Miehen lapset vierailevat heillä säännöllisesti. Joskus se kakkonen on tuleva ykkönen!


      • oooooooooooooooooooo
        Midris kirjoitti:

        Ystäväni ns. kakkosvosu sai miehensä. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä, palapelin palaset loksahtivat kohdalleen, sitä kesti salasuhteena n. 6kk. Sitten mies ilmoitti kakkoselle, että oli kotona kertonut kaiken vaimolleen ja he aikovat erota. Asiat laitettiin rullaamaan samoin tein. Nyt ex-kakkonen on ostanut miehen kanssa yhteisen asunnon, on kihloissa ja heille on vauva tulossa. Miehen lapset vierailevat heillä säännöllisesti. Joskus se kakkonen on tuleva ykkönen!

        Sehän oli kuin sadussa konsanaan.


      • voi vosu
        Midris kirjoitti:

        Ystäväni ns. kakkosvosu sai miehensä. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä, palapelin palaset loksahtivat kohdalleen, sitä kesti salasuhteena n. 6kk. Sitten mies ilmoitti kakkoselle, että oli kotona kertonut kaiken vaimolleen ja he aikovat erota. Asiat laitettiin rullaamaan samoin tein. Nyt ex-kakkonen on ostanut miehen kanssa yhteisen asunnon, on kihloissa ja heille on vauva tulossa. Miehen lapset vierailevat heillä säännöllisesti. Joskus se kakkonen on tuleva ykkönen!

        Itkuvirsiä odotellessa. Mitä vetoja, pian on miehellä uusi kakkonen messissä, soriiiii
        Ei kestä vauva arkea yms. Palapelin osat ovat kohta levällään, eipä voi mitään.


    • Repeat,.-

      juu, meidän vaimojen on tosi tärkeää tietää nuo "faktat" ainakin sinun mielestäsi. Meitä vaimoja taas ei kiinnosta pätkääkään aatoksesi. Kuka tuota jaksaa edes lukea....heitä uusia juttuja kehiin!

    • amanda*

      Monet haluavat kuitenkin elää tunnekuolleessa liitossa. Joissain liitoissa ollaan alunperinkin oltu kaveripohjalta. Jotkut eivät edes tunne mitään sen ihmeempää ketään kohtaan: se mahdollistaa uskottomuuden.

    • Sinäoletrakkain

      on jotain sellaisia isoja ja tärkeitä asioita joita ei nuorena tai jotkut ei koskaan oivalla.

      Kunnioitus, arvostus, ymmärrys että se läheinen ihminen on yhtä epävarma ihmisolento kuin minä itsekin. Mitkä haaveet saavat kaksi ihmistä yhteen, perustamaan yhteisen kodin, aloittelemaan yhteistä (onnellista) elämää? Juuri ne samat, sinulla, minulla, jokaisella... tulla rakastetuksi, arvostetuksi, kannustetuksi, rohkaistuksi. Ymmärretyksi. Kasvaa näkemään toinen toisensa. Rakastua ja rakastaa, haluta juuri tämän ihmisen kanssa olla.

      Ja kun ollaan oikeita ihmisiä, meissä on särmiä, jokaisessa. Emme ole toinen toisemme kopioita vaan ihan erilaisia. Siinä kasvamista yhdessä! Ei haavoittaa, loukata, vihata, ei vaatia täydellisyyttä toiselta missään, sängyssä eikä muualla. Jotain voidaan sopia yhteisesti; vaikkapa uskollisuus. Ja jos haluaa mennä, niin sitten menee, mutta menettää sen yhteisen. Yhteiseen vastuuseen kahden aikuisen ihmisen yhdessäolosta voi kyllä kasvaa.

      olen onnellinen, etten tyhmänä nuorena itsekkäänä oliona onnistunut kertaakaan (liian) syvästi haavoittamaan rakasta puolisoani omilla tempauksillani. Ehkä hän oli meistä kahdesta se kypsempi tai päättänyt venyä yhdessäolomme hyväksi minun tempausteni kohdalla. Nyt olen siitä kiitollinen. Meillä on hyvä yhdessä, nyt. Arvostan häntä ja toivon hänelle vain hyvää ja parempaa, kannan häntä sydämessäni. Haluan ilahduttaa häntä jokaisena päivänä.
      Kasvoin ihmiseksi, joka välittää läheisestään.Läheisistään. Ei ole suurempaa kuin rakkaus. Ei ole suurempaa kuin tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi. Ei ole enempää kuin nähdä toinen sielullisena olentona, ja nähdä itsensä sellaisena myös. Ahimsa - ei väkivaltaa itseä ja muita kohtaan.

    • joshbvu

      Kertoiko tämä mies myös että puhuu kaikkien pettäjien puolesta??? On voinut sulle näin kertoa ja pitää ihan paikkansa ainakin hänen kohdallaan, mut ei sitä tänne tarvi yleistään tulla. Et turhan höperö taida olla että täälä tarttee kaikki kertoa :DD Pakostikin liitossa on joku vikana, jos vieraisiin tarvii lähteä, ihmettelen et mitä hyödytte siitä et pähkäilette näityä asioita.

      • oiskos näin?

        Säkin yleistät, kun väität, että liitossa on pakostakin jotain vikana, kun vieraisiin toinen menee. Ei välttämättä ole. Vika on vain pettäjän päässä.


    • Epäilevä Tuomas

      Jokaisella pettäjällä ja petetyllä on erilainen pää ja ajatukset , liitotki on erilaisia.
      Mikähän epidemia näille päitten omistajille on tullut?
      Todennäkösempää on että kahden ihmisen yhteisissä liitoissa on jotain vikaa, yleensäkkin on vaikeaa sovittaa yhteen kaikkea sopivasti joten olen vakuuttunut vaikka olisikin päänsisällä vikaa on myös liitoissa ongelmia ja paljon.

      • justjooooooooooooooo

        Joo, kaikissa liitoissa on AINA ongelmia, jotkut vain kestävät paineita ja stressiä enemmän kuin toiset.


      • just joo

        Tottakai liitoissa on myös ongelmia, kenen elämä on pelkäästään ruusuilla tanssimista? Tuskin sunkaan! Silti mikään ei todellakaan, mikään oikeuta pettämään! Se on tyhmien pettäjien ja yhtä tyhmien kakkosten vakio virsi, millä yritetään oikeuttaa ala-arvoinen oma toiminta.

        Ehkäpä yritetään omaatuntoa rauhoitella(jos edes tietävät mikä on sellainen) laittamalla oma kypsymätön, vastuuntunnoton ja moraaliton tekeminen toisen syyksi. Pettäjää ja kakkosta, kun peilistä katselee ehta paskakasa. Se yritetään vaan kääriä koristeelliseen pakettiin.


    • utelee

      Annoitko sille?

    • kiitos ap

      Kadehdin aloittajaa. Hän tietää totuuden minun elämästäni. Kiitos tästä tiedosta. Ilman tätä kirjoitusta olisin jäänyt siihen harhaiseen ajatukseen, että minä tiedän elämästäni jotain. Onneksi minut saatettiin oikealle polulle.

    • ½

      Kristallipallo on toisten omisteuksessa, ei kaikkien

    • janita69

      Minusta totuuden mukaista tekstiä aloittajalta.
      Moni ei ymmärrä tekstin ydintä.
      Hyvin kirjoitettu.
      Nyt itsellekkin aukesi monta asiaa ja ymmärrän varattuja paremmin.
      Miksi toimivat niinkuin toimivat.
      Kiitos kirjoituksestasi.

    • Kulissiaviossako

      Tämä on selkeästi kakkosen kirjoittama. Ei mies kerro pettämisistään jollekin ja samalla pitäisi salasuhdetta yllä. Höpö höpö ei miehet noin typerästi toimi. Enempi epäilisin naisten näin toimivan. Tuosta kulissiaviosta sanoisin että on paskapuhetta. En tunne ketään kuka sellaisessa olisi ja vielä kertoisi asiasta jollekin. Naurettavaa juttua. Toki kakkonen selittää juuri tällä ja näin kun uskoo kaikki valheet. Nyt toi tiedoksi kaikille vaimolle kuinka kulisseissa. Joopa Joo säälittävää juttua. Varatut miehet osaa tämän homman ei se noin teinimäisesti mene kuten kuvasit. Vielä kehuisi olevansa kulisseissa ja jatkaisi salasuhdetta. Joo ymmärretään nyt yhdessä tuota kulissiaviomiestä kun seksikään ei näy sujuvan millään. Entäs ne muut jutut kulissiaviossa miten se mies ne hoitaa? Hyvä kun osaa edes näytellä ja pysyy kulisseissaan onpahan miehellä hyvä harrastus! Voi näitä kakkosia sääliksi käy!

    • Ukkomiehentotuus

      Kyllä rupes naurattamaan tämä kirjoitus totuus ukkomiehen suusta! Milloin se totta rupes puhumaan kun salasuhteessa on? Eikö se valehtele jo valmiiksi kaikille? Vielä kulissiaviostaan puhuu totuudella? Vau kylläpä sai hyvät naurut! On se miesten mies joka tällaisia totuuksia puhuu! Hyvä kun me vaimot saadaan näitä totuuksia kuulla edes täällä! Samoin tuli säälin tunne niitä kohtaan jotka uskovat tämän.

      • turhasääliäketään

        Ootko miettinyt, että miksi ne vaimotkin uskoo kaiken mitä mies suusta suoltaa kun käry käy? Ihan samalla tavalla taitava pettäjä puhuu vaimonkin pyörryksiin. Saa hänet uskomaan, että noita tuli ja vietteli, väkisin vei, mitään ei mahtanut.
        Sekö ei ole naurettavaa kun valheet kohdistuu myös vaimoon? Sekö vain naurattaa, että ne kohdistuu kakkoseen? Se vaan ei ole totta. Pettäjä valehtelee suuntaan jos toiseen, myös sille vaimolle vaikka sitä sä et myönnä ikinä.
        Totta kyllä tuo, että kun tietää miehen varatuksi, on suorastaan hölmöyttä uskoa mitään mitä mies sanoo.
        Mitä muuten itse meinaat, jos ukkosi jää pettämisestä kiinni? Kuinka kauan uskot hänen juttunsa? Jännää että kakkosten pitäisi ymmärtää ja tietää rajat, missä mennään ja voiko mieheen luottaa mutta se vastuu ei koskekaan vaimoja?
        Sääli on sairautta. Turha sääliä ketään. Paitsi että ne pettäjät taitaa kerjätä sitä sääliä ja siihen lankeaa vaimo sekä kakkonen.


    • Teemu71K
    • kakkonen69

      Eihän tässä olekkaan kyse uskon asiasta eikä siitä mitä toinen kertoo.
      Jos mies haluaa seksisuhteen avioliitonsa rinnalle tai vaimo.
      Sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa mitä se kertoo seksikumppanilleen.
      Kun on naisia jotka eivät halua sitoutua mutta haluavat hyvän seksi kumppanin.
      Jos toinen on aviossa ja se ei vaikuta heidän yhteiseen seksituokioon.
      Eihän se kakkonen ole itselleen miestä haluamassa vaan puhtaasti seksiä.
      Mikä on hyvä kaksi ihmistä tykkää seksistä mutta kakkonen ei halua sitoutua silloin peli on selvää molemmille.
      Kakkosen kanssa voi toteuttaa vilempiäkin fantasioita mitä vaimon ja lasten äidin kanssa ei halua tai uskalla ehdottaa.
      Parasta on kakkosella se että saa huomion nautinnon ilman mitään sitoutumista ja arjen härdelii.
      puhdasta seksiä tuttu turvallinen kummpani ei tarvi joka miestä testaa kun jos yks hyvä toimii.
      Kun luen komentteja
      Suurin osa tulee varmaan vaimojen kirjoittamana.
      Jotka eivät todellisuudessa tiedä miten asiat oikeasti ovat.
      Toki ei voi yleistää ei kakki miehet vaimot petä eivätkä tarvitse salasuhdetta liittonsa rinnalle.
      Eikä siinä ole mitään pahaa jos liitossa on kaikki hyvin mutta pitää muistaa mies on eläin se tykkää saalistaa ja toteuttaa fantasioitaan miksei nainenkin.
      Mutta se ei ole aina niin helppoa sen arjen keskellä.

      • Saanaidasalaa

        Niin ei se kellekään kuulu kuka nai ja ketä. Tuo otsikko naurattaa totuus ukkomiehen suusta ja kuitenkin salapanoillaan kehuu toisaalta eihän se niin salaista ole jos kertoilee tuollaisia totuuksia!


      • veitjalatsuustani

        Noin mäkin ajattelen. Mitä väliä mitä se ukko intohimoissaan vieraalle naiselle höpisee. Saattaa se vieraskin kehaista miestä ihan vaan sen takia, että miehelle tulisi hyvä mieli. Mitä mä välillä mietin, että miksi se mies ei osaa/uskalla vaimolle kertoa fantasioistaan tai toiveistaan seksissä? Miksi kakkoselle on helpompaa niistä kertoa ja niitä hänen kanssaan toteuttaa? Onko vaimo liian läheinen ja häntä ei haluta loukata kertomalla villeistä fantasioistaan? Vai tunteeko miehet puolisonsa niin hyvin että tietävät, mitä voi ehdottaa ja mitä ei?

        Kohta joku vaimo älähtää, että tottakai kakkonen tekee seksin suhteen mitä vaan että saisi miehen tyytyväiseksi. Ei se vaan todellisuudessa niin mene. Ei kaikki kakkoset harrasta seksiä ja toteuta toiveita sen takia, että mies nauttisi eikä hylkäisi heitä. Eiköhän suurimmalla osalla meistä ole suu sanoa, että ei käy, en halua tuollaista edes kokeilla. Mitä ilmeisemmin mies sen hyväksyy, ettei kaikkea voi saada, jotkut asiat on parempi pitää fantasioina. Aina vaan palaa sen saman kakkosen luo. Ja nainen nauttii.


    • Totuuksiakaikille

      Nykyään se onkin aika yleistä tuo kakkosen pitäminen. Eihän ne enään tunnu missään. Kaikkihan tykkäävät noista kakkosista kylillä. Kovasti kehuvat ja niistä puhutaan. Onhan se mahtavaa kun on kakkonen jota käydä naimassa. Oli se sitten mies tai nais kakkonen. Sitäkään kun ei tarvitse enään niin salailla sen kummemmin kerta kukaan ei välitä. Nykypäivänä kaikki käy. Hienoa kun löytyy harrastus mistä pitää. Kyllä nykyajan ihmiset ovat avoimia suhteissaan. Antaahan se jutun juurta kylillä kun on mistä puhua ja nauraa. On niillä itsetunto kohdillaan kun pystyvät tuollaiseen. Osa vielä kehuskelee panoillaan. Kukin tyylillään ja elää sen kanssa. Tuon jutun lukiessani voisin kuvitella mitä tuon vaimon aatoksissa kun mies perustelee salapanonsa noilla. Uskomatonta Kukahan ukkomies tuokin on? Mitkä periaatteet mieheltä löytyykin huh! Ilmankos ukkomies on.

      • voiaikojavoitapoja

        Oikeassa olet. Vain kakkonen kuvittelee omassa päässään olevansa salassa, kun antaa ukkomiehelle kotonaan. Aina joku näkee ja saattaa se sitten tulla ihan yleiseksi vitsiksikin, että ovat taas siellä hommissa. Molempien jälkikasvua kiusataan koulussa tai on niitä muita vaikeuksia, mutta eihän sitä tajuta, että itse jälkikasvulleen aiheutetuista vaikeuksista on kyse. Lapsille huudellaan, että tuleeks sulle uus äiti/isä, siellä sitä ollaan parhaiten ajanhermolla ja silloin se myös eniten sattuu ja vaikuttaa myös nuoren kehitykseen. Tiedä sitten, kummassa vanhempien valitsemassa roolissa lapsella on helpompaa panomiehen vai yleisen naisen lapsena. Sikäli siis erikoisempi harrastus, kun muut lähimmäiset joutuu pakosti harrastamaan samaa kiusatun/säälitynroolissa.


    • kaikenlaistasitäon

      Sattuipa kerran niin, ettei se pikkukakkonen tiennyt, että mitä oikeasti ukkomiehen perheessä tapahtui, kun äkisti se mies ei viesteihin vastannutkaan. Taisivat sen pikkukakkosen kollegatkin tietää, missä mennään, mutta onneksi vaitiolovelvollisena olivat hiljaa siitä, mitä oli tapahtunut tuolloin. Pikkukakkonen ihmeissään kirjaili kaikennäköisiä tuotoksia ja erikoisinta oli, että hän ja vain hän oli tietävinään totuuden. Sellaisia ne vaan valhella alkaneet ja valehteluun perustuvat suhteet on, ettei niiden perään pitäisi paljon huudella, kun se totuuspohja puuttuu kokonaan.

    • Esimerkinkuullut

      Olen samaa mieltä miksei ihmiset ei tuota käsitä? Mitä esimerkkiä näyttävät nuorisolleen/lapsilleen . Äkkiä jutut lähtee liikkeelle. Varsinkin yksinhuoltajien pitäisi tällainen asia ottaa huomioon tarjotessaan päiväkahvi seuraa kotonaan. Tuleeko tuleva nuori tekemään itse samoin? Eiköhän olisi parempi varata se hotelli se olisi kaikkien kannalta paras ratkaisu jos salasuhteista harrastaa. Kuinka kiusatuksi lapset joutuvat helposti.

    • kaksinvainvoi

      No ensin jos on rehellisesti kakkonen ilman mitään odotuksia suhteelta.
      Kakkosta ei vois vähenpää kiinostaa miehen perheasiat koska suhde edelleen perustuu seksiin.
      Jos toisesta ei kuulu enään se on silloin selvä peli puolin toisin.
      Mitä koleegoihin tai muihin tuttuihin tulee se on pettäjän omaa tyhmyyttä jos ei osaa pitää mölyjä mahassa.
      Ei sitä seksiä tarvitse julkisesti harrastaa niin että koko kylä näkee.
      Joku vetosi lapsiin.
      Kysyn vaan kuka vanhenpi on niin tyhmä että sotkisi lapsensa asiaan.
      Ei lapset toisilleen huutele et onko sun äidillä tai isällä sala pano.
      Jos on niin tyhmä petetty puoliso että kertoo tai sotkee lapset mukaan niin sillon on petetyn päässä vikaa.
      Eikä pettäjä edelleen tee sitä julkisesti jos tekee on silläkin päässä vikaa.
      Se on edelleen seksiä ei muuta pelkkää seksiä.

      • Eisekertomallaparane

        Tuossa kerrottiinkin kotona tapahtuvaa päiväkahvi seuraa. Ei sitä tarvitse sen kummemmin kertoakkaan lapsilleen. Näkeehän ne ketä kahvilla kulkee. Kuinka raadollisia ovatkaan ne ihmiset jotka näitä seuraa ja puhuu. Menee se sitten lastenkin korviin. Tuo kommentti hotellin käytöstä olisi hyvä ratkaisu jos suhteilla haluaa. Kuka nyt seksiä yleensäkään näyttää lapsilleen. Et ehkä sinä tuota harrasta mutta Tiedän yhden joka näin tekee. Ei ajattele tarpeeksi mikä vaikuttaa mihin. Säälittää kuulla tällaisia miten aikuiset voivat käyttäytyä näin. Oksettaa kun kuulee asiasta ja jotku puhuu.


      • hgdkfhg

        En voi tietää, miten voi ajatella noin tyhmästi. Lapset, varsinkin 10-15 -vuotiaat ovat todella tarkkoja. Eihän omilleen kukaan panoistaan kerrokaan, mutta kun näkee sen kaverin iskän käyvän säännöllisesti toisen kaverin äiskän kanssa useasti jossakin, siitä se lähtee. Ei tarvitse kuin nähdä käyvän samassa kaupassa iltasella, niin pienet korvat kuulee ja näkee kaikenlaista siellä hyllyjen välissä tapahtuvaa. Surkimuksia ovat vanhemmat, jos tätä eivät tajua.


      • Anonyymi

        paska päitä miehet olevat ,jos pettävät naistaan maksullisilla naisilla yök yök? Naisena tekisi mieli repiä munat irti , että tuntuu jossain kunnolla ja t, olihan uutisissa 2 naista melkein niin tehnyt ja tappelivat oikeudessa asiasta pettämisestä?


    • Haa.aah

      Miten vaimot jotka ovat täynnä miehen ilkeyttä. täynnä miehen itsekkyyttä.täynnä miehen välinpitämättömyyttä jne....Meneekö nämä naiset heti pettämään kerropa se.
      Mies ajattelee alapäällä, paine pusseissa ajaa heitä tekemään tekoja jossa järki ei aina ole etusijalla. Seksi ja saaminen ovat. Ei sellaista ikää että näin ei olisi, ellei sairaus ja voimattomuus vie pois haluja. Moniko mies kunnioittaa vaimoa naisena. Alkeelliset ajatukset nähdä nainen vain seksuaalisena kohteena vie miestä. Vaimot odottaa mieheltä enemmän, ihmistä ihmisen rinnalle. Mies on siittäjä aina, ei se muuksi muutu. Liian usein mies haluaa vain purkaa pussinsa kaiken ikänsä.

    • totuusteille

      Meneekö vaimot pettämään.
      En usko että ainakaan siitä syystä
      että mies on tuota tai tekee noita mitä sanot.
      Eikä mieskään noiden asioiden takia petä.
      Pettämisen yleisin syy puolin toisin on luultavammin.
      Kuollut intohimo halu rutiini seksi.
      Mies juu kyllä haluaa tyhjentää pussinsa ja voi tehdä sen vaimoon.
      Mutta usein ne haluaa sitä villiä ja fantasioiden tuomaa kiihkeyttä ja tajunnan räjäyttävää orgasmia.
      Ja näin uskon että naisetkin tekee jos haluavat pettää.
      En usko että maa päällään kantaa naista tai miestä joka ei haluaisi saada seksiä jossa voi heittäytyä.
      Valitettavasti liian paljon on suhteita jossa ei heittäydytä vaan junnataan rutiinia ei uskalleta avautua.
      Tällöin haetaan ulkopuolelta apua ja jatketaan rutiinia kotona.
      Ja itse olen sitä mieltä että siinä ei ole mitään pahaa seksi ei ole synti vaan nautinto,himoa orgasmeja.
      Se mitä toinen ei tiedä ei voi satuttaa.
      Eikä pidä tuomita kakkosia että ne antaa miehelle tai naiselle se on heidän oma päätös niinkuin pettäjänkin.
      Olkaa te onnellisia joilla on asiat hyvin on seksiä huomiota hellyyttä.
      Kaikilla ei ole ja silloin vaihtoehto on kakkonen mutta oma liitto säilyy.
      Kakkonen on omasta tahdostaan kakkonen ja pettäjä omasta tahdosta ja kolmas osapuoli voi miettiä miksi on näin.
      Älkää tuomitko jos et tiedä totuutta miksi ihmiset tekee niinkuin tekevät.

      • saamitähakee

        Niin. Se intohimo sinua kohtaan kuolee ja vietasta pannaan rynkyttäen kuin viimeistä päivää. Rakkaus, läheisyys ja välittäminen katoaa kylmän tahdon ja valeiden alle. Tänä ihmistä etääntyy henkisesti läheisestään, etkä ole enää minkään arvoinen himojen tuydytykseen verrattuna.. ole hyvä vaan.


    • eräetänyt

      Se valehtelu ei ylety pelkästään puolisoon. Se valehtelu yltää ystäviin, lapsiin, työkavereihin ja kaikkiin pettäjien lähellä. Näin pettäjä / petoskumppani voivat muuttua etäisiksi ja menettää avoimen suhteensa muihin l. muuttuvat epäluotettaviksi.

      • satusedät

        Hei noin se on. Pettäjä vetää sepittämäänsä roolia jokapaikassa uskottavasti. En käsitä miten naiset lähtee palvoen suhteeseen varatun kanssa. Siinä ostetaan satu, joka on sepitettä. Mies jonka kanssa henggaillaan on ihan muuta kuin esittää. Siinä pelissä polttaa näppinsä ennen pitkään.


    • Pettäjät

      Niin jos jää kiinni pettämisestä.

    • otitkokaikentosissaan

      Aika absurdi otsikko, sillä totuutta varatun miehen suusta ei kuule. Usein kolmas osapuoli vain kuvittelee noin, että totuus sieltä tulee, miten muuten ryhtyisi omaan rooliinsa, jos ei uskoisi kaikkea mitä varattu vain keksii kertoa.

    • maksuajasta

      Otathan sinä maksun jakaessasi kalliin aikasi tuon uskomattoman ihanan Urpon kanssa? Otathan?!
      (niin ammattisiskosikin fiksuina tekevät!)

      • kaikkeasitäonkin

        Ei tietenkään ota maksua. Tyhmä kun on niin antaa ilmaiseksi. Kuvittelee tyhmyydessään miehen rakastavan vain häntä vaikka mies naureskee itsekseen miten helppoa vedättäminen onkaan.


    • Mummopupu

      Mulla on suhde itä-Afrikkalaiseen, joka pettää halvaantunutta vaimoaan( , jonka oon todennu omin silmin) . Ollaan oltu syyskuusta seksisuhteessa. Tein selväksi, että mua ei enää saa, koska koeaikapurku. Ehdin näyttämään tälle kynteni ja naarasleijona pääsi valloilleen. Oli yhteinen onni jaettavana. Meillä on kaikki tai ei mitään. Nähtäväksi jää miten käy.

    • Säälittävää

      Ap., tietenkin vain kiimainen paneminen on sinulle rakkautta kuinkas muuten.
      Seksi ja rakkaus ei aina nivoudu yhteen. Rakkaudeksi voi luulla seksihurjastelua ja uutuuden viehätystä joka ei pitemmän päälle johda yhtään mihinkään. Hekuma kuolee ja seksi näännyttää.
      Vain hän joka rakastaa kestää, mutta mitä rakkaus sinulle merkitsee? Nussiminen ei ole rakkautta, seksipeto ei tiedä mitään rakkaudesta, on vain sairas addiktoitunut seksiin.
      Seksillä alkava suhde ei kestä, se alkaa kyllästyttää. Uuden viehätys ei ole tunnetusti kestävää. Monenlaisia ongelmia voi suhteessa tulla fyysisesti ja psyykkisesti. Sen jälkeen vain aito välittävä rakkaus kestää ja seksillä on vähemmän merkitystä.

    • Anonyymi

      Mulla oli 5vuotta salasuhde ukkomieheen ja ei voi hänen avioliitto olla kunnossa,kun alkoi aivan älytön ruikutus,kun minä jätin hänet!

    • Anonyymi

      Pettäminen avioliitossa on raskas rikos.Pettäjän on
      mietittävä sitä,että missä vaiheessa sovittaa pahan
      tekonsa vaimonsa kanssa,eli tosi asia on,että kuolinvuoteellakin asia jää sopimatta,oli uskossa tai
      ei.

      • Anonyymi

        Hehheh, jumala rankaisee?


    • Anonyymi

      Kakkoselle sanoisin et pidä hyvänäs, karma korjaa kyllä kaiken paskan. Kuten myös teidät 😄

    • Anonyymi

      Niin ja sitten vaihdat siihen kakkoseen. Vähän aikaa menee vallan ihanasti ja siten huomaat että olet Samassa tilanteessa kakkosen kanssa, kierre taas valmis. Ei muuta ku uutta taas kehiin.

    • Anonyymi

      Aika vanha ketju mutta niin totta 10 -11 vuotta jälkeenpäinkin

    • Anonyymi

      Olen itse suhteissa kolmeen varattuun mieheen, jokainen hyvin omanlaisensa. Väitän olevani vähän turhankin hyvä ihmistuntija ja näistä em. miehistä yksi on minulle rehellinen, kaksi ei. Seuraan ihan mielenkiinnolla ja uteliaisuudella solmuja joihin nuo kaksi jälkimmäistä itsensä sotkevat… Olen tehnyt jokaiselle hyvin selväksi että en halua parisuhdetta nyt tai koskaan, joten sitä pajunköyttä ei noista kukaan aktiivisesti syötä, yksi välillä lipsuu mutta palautan nopeasti mieleen että en vakisuhdetta halua. Kaksi näistä tuntee toisensa, en usko että ihan tarkalleen tietävät kuviota koska tosiaan tahoillaan naimisissa niin tuskin huutelevat, mutta molemmat joskus kyselevät toisistaan, että jotain aavistusta on.

      En jaksa analysoida tarkemmin syitä pettämiselle. Miehet pettävät jos hyvä tilaisuus on? En usko että siinä auttaa vaikka vaimo olisi mikä taikuri. Samasta syystä en halua itse miestä. Pettämisen kestäisin, koska todella olen näiden ja monen muun läheisen ukkomiehen kautta oppinut että seksi on vain seksiä miehille. Mutta en kestäisi sitä että ns. antautuisin valehtelulle, nyt voin kuunnella ja todeta etten jaksa kuunnella, parisuhteessa siitä nousisi liian iso myrsky. Ja toisaalta, harva mies on niin hyvää seuraa että haluaisin mukaan jokapäiväiseen elämään. Hullua monellakin tapaa jonkun mielestä, ”alennun huoraksi”, mutta en voi alentua valehtelulle.

      Itse en ole pitkässä parisuhteessa pettänyt, jos fyysisesti ja psyykkisesti himoitsen toista ja saan seksiä kotonani, en edes halua ketään toista, en vaikka kului vuosikymmen. En usko että juuri kukaan mies voi rehellisesti sanoa samaa, meidät on rakennettu eri tavoin…

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe