Keskittymistä haittaavat äänet työpaikalla - mitä tehdä?

noisepolluted

Työkaverin aiheuttamat äänet rasittavat niin pirusti. Tyyppi rummuttaa pöytää ja lattiaa ihan koko työpäivän ajan, eikä varmaan itse ole pakkoliikkeistään edes tietoinen. Jaloissaan hän pitää vielä kovapohjaisia sisäkenkiä, joten jaloista lähtevä ääni on todella terävän kuuloinen.

Olen yrittänyt peittää äänet kuuntelemalla musiikkia työpäivän ajan, mutta tämä puolestaan vie keskittymiskyvyn ja aiheuttaa päänsäryn jos joutuu istumaan koko päivän napit korvilla. Migreenin takia on jo tullut vietettyä pari päivää sairauslomaa.

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Kuinka selvititte tilanteen?

7

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkki1972

      Eräs entinen miespuoleinen työkaverini masturboi taukoamatta ja käsittääkseni hänkään ei ollut tietoinen puuhasteluistaan. En viitsinyt ikinä hänelle asiasta mainita, sillä hänen rytmikästä työskentelyään oli ilo katsella.

      Muutama kuukausi sitten hän valitettavasti vaihtoi työpaikkaa.

    • avokonttori

      Ala sinäkin vääntelemään naamaasi aina kun näet hänet;).

    • Sissistentti

      Olet varmasti jotenkin ärsyyntynyt tuohon touhuun ja se saa äänet korostumaan. Oletko kokeillut laittaa eareja korviin (=vaahtomuovitulppa). Paras vaihtoehto on tietysti koittaa sanoa työkaverille.

      Voin sanoa, että tuo on pientä. Itse olen tehnyt työtä ilman työrauhaa jo yli 20 vuotta. Toisten puheet ja puhelut kuuluvat. Itse joudun keskeyttämään koko ajan työni kun pitää vastata myös pääpuhelimeen ja vastata koko ajan toisten esittämiin kysymyksiin, mennä neuvomaan jne. Työkaverini ajattelee ääneen ja samoin pomo. En tiedä milloin minun pitäisi vastata tai reagoida yksinpuheluun. Teen työtä asistenttina.

    • KaniKani

      Keskittymistä haittaa, kun työkaveri rouskuttaa muoniaan serminsä takana - rouskis, rouskis, nam, nam - mässytystä jatkuu loputtomiin.

    • YÄK

      Pyykkipoika pitäis olla aina takataskussa työpaikalla, kun ei koskaan tiedä milloin nikotiiniriippuvaiset ovat saastuttaneet vessan, käytävän, taukotilan hajuillaan.

    • Höpötihöpöti

      Pyörryttää ihan, kun kuuntelee joidenkin loputonta sanojen suoltamista tauoilla - höpöhöpöhöpöhöpöhöpö, höpöttämisestä ei saa selvää milloin se alkoi ja mihin se ehkä joskus loppuu, vetäisivät ees henkee välillä.

    • Anonyymi

      Olen vammaisen avustaja ja hän vasta pitää ääntä,höpöttää,ölisee. Tekee pakkoliikkeitä. Kotona onneksi hiljaista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe