Jotenkin vielä vois antaa anteeks, jos toinen lopettaa salasuhteensa kärähdettyään. Mutta jos jatkaa ja jatkaa ja jatkaa. Miksi pitää saada kaikki? Ymmärrettävää tavallaan se, että kermat täytyy päältä saada molemmissa paikoissa. Kun toinen paikka alkaa ketuttaan niin siirrytään taas toiseen paikkaan. Itse en halua lapsilleni moista miehen mallia. Jollekin se saattaa riittää, että jakaa miehensä toisen kanssa, minulle ei. Mies reppana kun ei halua luopua saavutetuista eduista ja mielstäni kakkosen osa on huomattavasti parempi kuin ykkösen. Kakkosella ei ole yhteisiä lapsia miehen kanssa, yhteistä kotia ja yhteistä menneisyyttä. Ykkösen tarpeet ovat huomattavasti vaikeammat kuin kakkosen, jolle ilmeisesti riittää, että mies käy kerran pari viikossa panolla ja lähtee takas kotia perheen pariin.
Ykköstä sitoo mieheen yhteiset lapset, velat, koti. Siinäpä olla sitten loukossa kusipäisen miehen kanssa. Minä en jää seurailemaan tiannetta, annan ihanaisen mieheni tälle naiselle, jota mieheni ei kuitenkaan sen vertaa halua, että olisi perheensä jättänyt kuten kunniallinen mies tekee.
Jäämällä tilanteeseen mahdollistan mieheni elostelun ja mukavat kissanpäivät.Seksiä meillä on ollut joka päivä, etten sitten osaa sanoa mitä sieltä ykkösen luota haetaan, varmaan sitte sitä käsi kädessä olemista romanttisen musiikin säestyksellä. Tai kenties tämä yh-äiti antaa hyviä parisuhdevinkkejä???
löysä hirsi
minni 77
0
196
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455000Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481129- 131063
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8947Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713