Särjin sydämen..

nainen84jo

En voi uskoa tätä. Kuinka pahalta voi tuntua tällä hetkellä. Särjin mieheni sydämen ilmoittamalla, että lähden pois. Meillä oli pitkään todella vaikeaa, hän petti minua ja sen jälkeen annoin vielä uskoa. Sitten yhtäkkiä päätin lähteä. Asuin vain hetken yksin ja ymmärsin, että haluan olla yksin. Kai.
En pysty katsomaan miestäni. Miestä, joka ei ikinä ole itkenyt, ei ikinä ole näyttänyt näin paljon tunteitaan. Nyt itkee kun näkee minut, haluaa minut täysin. Ja silti joudun sanomaan ei. Kuinka paljon tämä sattuukaan.. ihminen ketä olen rakastanut 5 vuotta, rakentanut talon, ja nyt tilanne on tämä. Hän ei nuku, ei syö, itkee vain. Ja kuinka hirveältä se tuntuu. Päätös lähteä ei ollut helppo ja se raastaa sydämeni, mutta haluan olla nyt yksin. En tiedä onko päätös oikea, mutta tätä minä nyt haluan. En voi uskoa tätä. En voi uskoa, että sain toisen ihmisen hajotettua noin rikki, en ajatellut, että hän rakastaa minua noin paljon. Hän sanoi, että ei olisi päästänyt minua muuttamaan yksin, jos olisi tiennyt, että en tule enää takaisin.. ihan kamalaa.. nyt vain itken..

5

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rauha sulle

Se petti sua ja sinä muka särjit sen sydämmen. Se on kuule sen ihan oma vika kun meni naimaan vierasta naista. Sun ei tarvii tuntee syyllisyyttä jos toinen pettää.
      Miksi asuisit miehen kanssa joka ei ole luotettava. Pettää varmaan uudestaankin jos annat anteeksi.

• vanha leskirouva.

Sinun asemassasi olisin kyllä minäkin lähtenyt. Miehesihän se oli se joka petti etkä sinä!
      Pettäminen jää hyvin harvoin yhteen kertaan vaan pettäjä toistaa tekonsa myöhemmin.
      Pidä pääsi äläkä palaa petturin luokse. Miehesi se teki väärin etkä sinä, muista se.

• Assadaami

Ala tunne syyllisyytta, miehesi olisi voinut nuo tunteensa nayttaa aiemminkin! Ja nimenomaan olemalla uskollinen. Pysy itsenaisena, ala mene takaisin, ja teet hanellekin palveluksen josko ymmartaisi olla pettamatta seuraavaa naistaan.

• 4

Aikansa kutakin, kunhan löytää uuden niin elämä jatkuu.

• cnjf

Ihan samoin kävi mulle. Ensin petti ja halusi erota ja sitten kun oikeasti lähdin, niin itki vaan ja soitteli perään ja koskaan aikaisemmin en nähyt itkevän. Voin sanoa, että älä mene siihen lankaan, miehet on taitavia tossa ja yrittävät aina tuota samaa keinoa, mies itkemässä.. Olen todella onnellinen näin jälkikäteen kun, en itse mennyt siihen lankaan. Millainen suhde siitä olisi muka enää tullut, en olisi koskaan enää pystynyt luottamaan häneen, ei se olisi ollut enää normaali parisuhde. Nyt olen onnellinen, kihloissa ja pienen tyttövauvan äiti, ennemmin näin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5070
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1249
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1189
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1123
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe