Nyt ei ymmärrä...

Luu kädessä?

Olen jo aikuinen nainen ja periaatteessa minun pitäisi tämä tietää ja ymmärtää mutta tänne on silti tultava ihmettelemään....

Olen työpaikallani ( kyllä, tiedän...) ollut ihastunut yhteen mieheen jo useamman kuukauden. Miehen käytöksen perusteella uskoisin, että hänkin on minusta kiinnostunut. Vaan aloitetta ei vain kuulu eikä näy.

Toisekseen, miehen käytös on välillä todella outoa. Aina välillä hän katselee minua oikein mielelläänkin ja tuli tuossa jopa taas yksi päivä juttelemaankin, käveli jo ohi mutta palasi kuitenkin takaisin vähän niin kuin vaihtamaan kuulumisia.

Mutta sitten mies saattaa taas seuraavana päivänä mennä jotenkin paniikkiin, tai lähinnä hämmentyä tai hätääntyä minut nähdessään. Tänääkin kun tapamisimme kahvilassa, hän vain tuijotti minua kuin sonni uutta veräjää eikä saanut suustaan ulos edes tervehdystä. No minäkään en tervehtinyt mutta hymyilin kauniisti.

Usein hän vain tuijottaa ja tuntuu ettei saa sanottua mitään vaikka ehkä mieli tekisi. Voi se olla ettei hän haluakaan sanoa mitään mutta mitä sitten tuijottaa. Uskon, että osakseen miehen käytökseen vaikuttaa ympärillä olevat kollegat, hän ottaa työnsä vakavasti eikä varmasti halua, että muut huomaisivat että katselemme toisiamme. Niin kuin en minäkään, olen aika yksityinen henkilö.

Olen tulossa hulluksi kun en tiedä mitä enää tehdä! Haluaisin unohtaa koko tyypin mutta näen häntä kuitenkin melkein päivittäin ja hän pysyy tuoreena mielessä ja sydämessä.

Sitten kun taas tapaamme, tapahtuu kuitenkin jotain ihanaa ja olen ihan head over heels!

Tiedän, että luultavasti mies ei kuitenkaan ole tarpeeksi kiinnostunut minusta koska ei tee aloitetta. Mutta miksi hän sitten jatkaa tätä peliä? No ehkä juuri sen pelin vuoksi..

Sain tänäänkin taas töissä muilta miehiltä ihailevia katseita, olin laittanut itseni tosi sieväksi ja nätiksi tätä miestä varten. Vaan ei voi tunteita pakottaa, kai se on hyväksyttävä..

Ääääähhhh...

29

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koitavähänparantaa

Että joo jos olet huonon näköinen, pitää olla pitkät ja kauniit sääret.

jotta kuvittelisit edes pääseväsi naimisiin, rahalla ei ole tekemistä vain seksikkyydellä.

• Nykyisen tasa-arvon aikana tuollaiset aloitteenteot on parempi jättää naisten huoleksi. Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka nainen olisi varattu tai ei olisikaan kiinnostunut. Näin on.

Ja jos nainen ei tee aloitetta, se ei ole kiinnostunut laisinkaan. Vai miten nämä aloitekuviot menikään? Olen ollut niin kauan naimisissa, etten muista enää...

• Jep ja moni nainen harrastaa tuollaista peliä vain saadakseen huomiota. Mulla oli itsellä vähän vastaavanlainen tilanne, että silmäpeliä oli ja juttelua, kuulumisten kyselemistä, mut jotenkin se viimeinen kontakti puuttui. Nainen pyysi multa meseosoitteenkin, mut hän ei ikinä jutellut mulle siellä mitään vaikka ite tein montakin keskustelunaloitusta.

• dazu kirjoitti:

Jep ja moni nainen harrastaa tuollaista peliä vain saadakseen huomiota. Mulla oli itsellä vähän vastaavanlainen tilanne, että silmäpeliä oli ja juttelua, kuulumisten kyselemistä, mut jotenkin se viimeinen kontakti puuttui. Nainen pyysi multa meseosoitteenkin, mut hän ei ikinä jutellut mulle siellä mitään vaikka ite tein montakin keskustelunaloitusta.

Lisäksi tuo katala vastakkainen sukupuoli harrastaa flirttailua saadakseen ihailua ja nostetta itsetunnolleen ilman vakavampaa kiinnostusta. Eihän kunnon mies uskalla enää naisia lähestyä. :-(

• Ratikkakuski kirjoitti:

Lisäksi tuo katala vastakkainen sukupuoli harrastaa flirttailua saadakseen ihailua ja nostetta itsetunnolleen ilman vakavampaa kiinnostusta. Eihän kunnon mies uskalla enää naisia lähestyä. :-(

Totta.

• nurinkurista
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kuule, niin tekee myös katala vastakkainen miessukupuoli.

Miehillä harvoin vakavaa kiinnostusta, mutta siitä ei miehiä syytellä kataliksi tai kieroiksi - vaan naisia huoriksi ja tyhmiksi lumpuiksi kun menevät lankaan.

• Luonnekysymyksiä. Ei se vastaus kysymyksiisi voi mitenkään löytyä tältä palstalta. Tiedätkö esim. onko mies sinkku, vai varattu? Mitä, jos hän on sellainen persoona, että vaatii suoran aloitteen sinulta?

• Aloite kehiin vaan. Miehet mitään saa aikaiseksi, etenkin tuo vaikuttaa sen luonteiselta:p Tulta päin vaan ja jos ei onnaa, niin sit unohda.

• Luu kädessä?

No entä sitten se vankka uskomus siitä, että mies tekee aloitteen jos oikeasti haluaa? Ja että jos nainen tekee aloitteen, se ei kiinnosta miestä niin kovasti kun siitä jää se "metsästäminen" vähän vähemmälle ja sehän ei sitten miestä kiinnosta...

• No aloite nyt on vaan aloite. Riittäähän siinä vielä miehelle "metsästettävää", vaikka olis toisen kanssa treffeillä kerran käynytkin. Nälkä kasvaa syödessä..

• Ehkä mies

punnitsee kuormasta syömisen hyötyjä ja haittoja.

• Luu kädessä?

Totta voi olla tämäkin. Ja on tietenkin syytä miettiäkin, eihän työpaikka tietenkään ole se paras deittikenttä. Tunteille ei kuitenkaan voi mitään mutta toki asioilla voi olla tekemättä mitään... Katsotaan... Mielelläni tutustuisin mieheen paremmin, ei mitään vakavaa seurustelua heti ensimmäisenä mutta rentoa tunnustelua... Voihan olla ettei sitten kumpaakaan sen enempää kiinnosta mutta kun iisisti aloittaa, ei tule turhaa draamaa..

• Joo, tunteille
        Luu kädessä? kirjoitti:

Totta voi olla tämäkin. Ja on tietenkin syytä miettiäkin, eihän työpaikka tietenkään ole se paras deittikenttä. Tunteille ei kuitenkaan voi mitään mutta toki asioilla voi olla tekemättä mitään... Katsotaan... Mielelläni tutustuisin mieheen paremmin, ei mitään vakavaa seurustelua heti ensimmäisenä mutta rentoa tunnustelua... Voihan olla ettei sitten kumpaakaan sen enempää kiinnosta mutta kun iisisti aloittaa, ei tule turhaa draamaa..

ei voi mitään. Ei muuta, kuin antaa niille aikaa. Ne joko menee ohi tai sitten ne voimistuu ja sitten..

Mutta mille taas voi on se, että miettii myös sitä, että mitä sen jälkeen kun se mahdollinen suhde ei toimikaan ja kaikki menee v*tuiks. Mitä sen jälkeen? Miten onnistuu työnteko samassa paikassa? Pitääkö toisen ottaa työpaikastaan lopputili? Tai jatkuuko työntekö tulehtuneessa ilmapiirissä?

Jos pystyt käyttäytymään mahdollisen tulevan eron jälkeen aikuismaisesti, niin neuvon sinua ottamaan miehestä selvää oma-aloitteisesti. Jos taas et ja tapanasi on katkeroitua tai käyttäytyä eron jälkeen teinimäisen typerästi, neuvon sinua olemaan aloittamatta jotain, minkä mahdollisia seurauksia et välttämättä kestäisi.

• Hohhoijaa

Tuleekohan siitä työnteosta yhtään mitään, kun pitää niin keskittyä olemaan viehättävä ja voi voi..mitä se ajattelee musta ym. Itse olen ainakin ollut sellaisissa töissä, ettei joutavia ole ehtinyt pähkäillä. Noh, kaipa se toisten työnteko on sitten tuota...

• blahblahblah

Tyyppi ei ilmeisesti vain uskalla ilmaista kiinnostustaan.
      Ilmeisesti aloittajan kiinnostus sammuu mikäli tämmöinen piirre kaverista tosiaan ilmenee.

• vaihtoehdot :D

a.Se on mies ja vain katselee?
      b.On tosi ihastunut?
      c.Haluaa panon mutta ei ole varma muistaako mitä tositoimissa tehdään
      d. Näytät sen ex vaimolta tai kuolleelta tädiltä
      e. se on psykoosissa tai depressiossa

• määmy

Hän on liian ujo tehdäkseen aloitteen tai seurustelee.

• Luu kädessä?

Sen verran päivitystä asiaan; sain tänään tilanteesta tarpeekseni. Aamulla mies vielä jutteli iloisesti mutta sitten taas puolen päivän jälkeen olin hänelle kuin ilmaa. Saattaa tykätä katsella mutta selvästikään ei ole tosissaan. Harmi sinänsä mutta nyt tämä saa riittää.

Edelleenkin olen sitä mieltä, että kyllä työpaikalta voi itselleen kumppanin löytää mutta en jaksa tällaista suomalaisten pelailua. Täällä Suomessa miehet vaan toimivat niin eri tavalla kuin mihin olen tottunut. Täytyy sanoa etten turhaan ole vannonut että suomalaista miestä en itselleni ota :) Eikä niilläkään tunnu olevan kiire minun luokseni :)

• Minusta ei voi olla vielä tosissaan kenenkään kanssa, jos ei ole muuta kuin katselua. Ei ennen kuin on päästy tapaamistasolle. Sit siinä vaiheessa vasta katellaan, että olisko tässä nyt tosissaan ja onko tuo toinen tosissaan. Ei sitä nyt ulkomuodon perusteella kehenkään vielä täysin ihastuta.

Ulkomailla (laaja käsite joo)varmaan ollaan sosiaalisempia, puolin ja toisin, eli ei aleta siihen silmäpelihommaan ollenkaan, vaan mennään suoraan juttelemaan. Näin luulisin, ei ole tosin kokemusta seurustelumielessä ulkomaalaisista.. Mutta on tässä suomalaisessa ujoudessakin musta jotain liikkistä :)

• luu jäi käteen

Miehenä monesti katson työpaikan naisia. Varsinkin kauniita sellaisia. Mutta se on vaan semmoista salahaaveilua.

Työpaikkaromanssit ei toimi pienissä taloissa, isoissa kenties, mutta varsinkin jos olet pienellä toimistolla tai pienellä paikkakunnalla niin unohda.

Ei se mies tule mitään tekemään. Siirry eteenpäin.

• Luu kädessä?

Pääkaupunkiseudulla ollaan eikä firmakaan ihan sieltä pienemmästä päästä ole, multikansallisella tasolla liikutaan.

Olen kyllä myös tullut siihen tulokseen, ettei mies tule mitään tekemään, olisi tehnyt jo jos oikeasti kiinnostaisi.

Vaikka itse ongelmaan on tullutkin ratkaisu, kysyisin teiltä miehet vielä seuraavaa :

Miksi käyttäydytte naista kohtaan ailahtelevaisesti ? Varsinkin naista kohtaan jota kuitenkin katselette mielellänne ja hyvin luultavasti ( ainakin siis minun tuntemuksen mukaanolimme ihastuneita. Se kuinka vakavaa se oli, on eri juttu..) olette olleet ihastuneita naiseen? Koska tämä kyseinen mies saattaa yhdellä vkolla tulla vähän ujosti ja kautta rantain hiippaillen juttelemaan ja saatamme vaihtaa katseita hymyn kanssa.

Seuraavalla vkolla onkin kylmää kyytiä tiedossa, mies haahuilee ja jotenkin häkeltyy minut nähdessään ja lähinnä jättää huomiotta.

Tänäänkin, sattuessamme samaan aikaan ovelle kyllä kauniisti aukaisi minulle oven mutta kehotti minua astumaan ovesta ensimmäisenä sanomalla " No niin". Aivan pokka naama eikä äänessä lämpöä laisinkaan. Eikä tervehtinyt muutenkaan vaikka se oli periaatteessa ensimmäinen kerta aamulla kun tapasimme kasvotusten. Yleensä nyt ainakin "moi"irtoaa..... Ymmärrän, että huonolla käytöksellä ehkä ajetaan takaa sitä, että pysyisin kaukana mutta tosiaan, seuraavassa hetkessä tilanne saattaa olla toinen.

(Toki tämä voi olla myös luonnekysymys, jotkut ovat vain ailahtelevaisia.)

Minä kiitin kauniisti ja hymyilin, eihän siinä mitään. En vain käsitä tällaista käytöstä.

• Luu kädessä? kirjoitti:

Pääkaupunkiseudulla ollaan eikä firmakaan ihan sieltä pienemmästä päästä ole, multikansallisella tasolla liikutaan.

Olen kyllä myös tullut siihen tulokseen, ettei mies tule mitään tekemään, olisi tehnyt jo jos oikeasti kiinnostaisi.

Vaikka itse ongelmaan on tullutkin ratkaisu, kysyisin teiltä miehet vielä seuraavaa :

Miksi käyttäydytte naista kohtaan ailahtelevaisesti ? Varsinkin naista kohtaan jota kuitenkin katselette mielellänne ja hyvin luultavasti ( ainakin siis minun tuntemuksen mukaanolimme ihastuneita. Se kuinka vakavaa se oli, on eri juttu..) olette olleet ihastuneita naiseen? Koska tämä kyseinen mies saattaa yhdellä vkolla tulla vähän ujosti ja kautta rantain hiippaillen juttelemaan ja saatamme vaihtaa katseita hymyn kanssa.

Seuraavalla vkolla onkin kylmää kyytiä tiedossa, mies haahuilee ja jotenkin häkeltyy minut nähdessään ja lähinnä jättää huomiotta.

Tänäänkin, sattuessamme samaan aikaan ovelle kyllä kauniisti aukaisi minulle oven mutta kehotti minua astumaan ovesta ensimmäisenä sanomalla " No niin". Aivan pokka naama eikä äänessä lämpöä laisinkaan. Eikä tervehtinyt muutenkaan vaikka se oli periaatteessa ensimmäinen kerta aamulla kun tapasimme kasvotusten. Yleensä nyt ainakin "moi"irtoaa..... Ymmärrän, että huonolla käytöksellä ehkä ajetaan takaa sitä, että pysyisin kaukana mutta tosiaan, seuraavassa hetkessä tilanne saattaa olla toinen.

(Toki tämä voi olla myös luonnekysymys, jotkut ovat vain ailahtelevaisia.)

Minä kiitin kauniisti ja hymyilin, eihän siinä mitään. En vain käsitä tällaista käytöstä.

Toisinaan itsehillintä pelaa paremmin kuin joskus toiste. Aina ei vaan jaksa esittää kylmäkiskoista ja välinpitämätön vaikka kuinka yrittäisi...ei vaan jaksa. Sitten siinä saattaa käydä just noin. Noo...jospa taas tämän aloituksen luettuaan muistais taas jonkin aikaa miksi on tärkeetä yrittää ja jaksaa.

Minkälaisia juoruja ajattelit nyt laskee liikkeelle tuosta miehestä, kun jouduit pettymään omiin odotuksiisi ja oletuksiisi?

• Luu kädessä?
        Richartti kirjoitti:

Toisinaan itsehillintä pelaa paremmin kuin joskus toiste. Aina ei vaan jaksa esittää kylmäkiskoista ja välinpitämätön vaikka kuinka yrittäisi...ei vaan jaksa. Sitten siinä saattaa käydä just noin. Noo...jospa taas tämän aloituksen luettuaan muistais taas jonkin aikaa miksi on tärkeetä yrittää ja jaksaa.

Minkälaisia juoruja ajattelit nyt laskee liikkeelle tuosta miehestä, kun jouduit pettymään omiin odotuksiisi ja oletuksiisi?

Anteeksi nyt en oikein ymmärrä, edelleenkään? Olipa todella ilkeä kommentti, Richartti

Olen edelleen ihastunut mieheen mutta en tietenkään voi olla hänelle vihainen siitä, ettei hän nyt sitten minuun ollutkaan ihastunut. Mutta koska välitän hänestä kuitenkin, miksi olisin hänelle ilkeä? Silloinhan käyttäytyisin yhtä sekavasti kun olen hänen kokenut käyttäytyvän minua kohtaan?
        Aion olla edelleen hänelle ystävällinen, ehkä hänkin ajan myötä asettuu.

En ymmärrä miksi miehet kuvittelevat kaikkien naisten olevan pahansisuisia?

• huomautan..
        Luu kädessä? kirjoitti:

Anteeksi nyt en oikein ymmärrä, edelleenkään? Olipa todella ilkeä kommentti, Richartti

Olen edelleen ihastunut mieheen mutta en tietenkään voi olla hänelle vihainen siitä, ettei hän nyt sitten minuun ollutkaan ihastunut. Mutta koska välitän hänestä kuitenkin, miksi olisin hänelle ilkeä? Silloinhan käyttäytyisin yhtä sekavasti kun olen hänen kokenut käyttäytyvän minua kohtaan?
        Aion olla edelleen hänelle ystävällinen, ehkä hänkin ajan myötä asettuu.

En ymmärrä miksi miehet kuvittelevat kaikkien naisten olevan pahansisuisia?

Niin.. mutta Richartti on varattu. Jos käyttäytyisit varattua kohtaan noin, kuten moni tekee, vaikka tietää, että mies on varattu, niin se on aika törkeää leikkimistä. Jos mies (tai varattu nainen) sitten ihastuu hiukan tahtomattaan, pelailija alkaa odottaa romanssia ja kun sitä ei synny, niin sitten kostetaan.

• huomautan.. kirjoitti:

Niin.. mutta Richartti on varattu. Jos käyttäytyisit varattua kohtaan noin, kuten moni tekee, vaikka tietää, että mies on varattu, niin se on aika törkeää leikkimistä. Jos mies (tai varattu nainen) sitten ihastuu hiukan tahtomattaan, pelailija alkaa odottaa romanssia ja kun sitä ei synny, niin sitten kostetaan.

Tästä sen taas näkee kuinka jotkut naiset on ns. miesten aaltopituudella ;)

• luu jäi käteen

Ei hän ole kiinnostunut sinusta.
      Haluaa tai haluaisi vain yhden yön jutun.

Ja toimistoväen kanssa semmoisessa ei ole mitään järkeä. Ongelmia vaan.
      Vaikka himottaa voi joskus.

Siirry eteenpäin.

• :D

Jos ap.kin haluaa?

• >>>>>>>>>
        :D kirjoitti:

Jos ap.kin haluaa?

Ei se mies tule mitään tekemään. Siirry eteenpäin.

• :))))))))

Luu kädessä? Mulla on jotakin muuta:)))))))))))))))))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3170
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      123
      1359
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1248
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      257
      1092
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      55
      1067
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      66
      994
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      891
    8. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41
      872
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      831
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      778
    Aihe