Kääpiökokoinen nainen

kääpiön mies

uusi tyttöystäväni on vain 154 senttiä, yhdessä liikkuessa tuntuu, että häneen suhtaudutaan kuin lapseen koon takia. vaikka ikää melkein 40 vuotta. Mitä pitäs tehdä? itsekin ajattelen välillä niin.

7

389

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helper

Oli päätöksesi mikä tahansa... Älä mainitse sanallakaan tyttöystävällesi hänen pituudestaan. Itse olen pari senttiä alle 170 cm mies ja jos joku minulle siitä sanoisi, ja erityisesti jos sen sanoisi joku läheinen niin se tuntuu erittäin ikävältä ja sitä tuskin haluat hänelle.

Ja ei 154cm nyt mikään kääpiö ole jos 165cm on naisten keskipituus suomessa.. Lyhyehkö kyllä.

• xD

Nyt tuli kyllä kahvit näytölle.

Olen itse pari senttiä tota mimmiä pidempi enkä ole koskaan kokenut olevani edes pieni :D Muhun ei kyllä kukaan suhtaudu kuin lapseen mutta ajatuksena se vois olla ihan hauskaakin joskus.

Mitä pitäis tehdä? Rakkautta ja substraalia vaikka jos se siitä vähän kasvais.
      Sori, ei voi olla nauramatta.

• 7+18

154 senttiä on sun mielestä kääpiö? Menes ny jo.

• e56k7ury6iulti

Itse taidat olla joku ihme kirahvi ja vielä tyhmä sellainen.
      Kellä nyt naisen pituus kiinnostaa. Hunsvotti-Heikki olisi sentään valittanut vaikka tisseistä mutta ei, Pienikullinen kirahvi haukkuu naistaan kääpiöksi.

Eikös kääpiöt ole metrin mittaisia muutenkin.

• niia-Liia

Kääpiötä on vain saduissa... Eli onko sulla siis mielikuvitus tyttöystävä?

• Pitkähän se on

Mitä pitäis tehdä? No koitappa vaikka venyttää sitä lyyliäs... hei haloo pituudelle ei voi minkään..
      Ja sitä paitsi ei se edes ole mikään kääpiö, ellet itse ole pari metrinen, niin pituus ero voi silloin tuntua suurelta.
      Ajattele asia toiselta kantilta, hänhän on pieni ja ketterä tiiä mitä kaikkea pääset hänen kanssaan toteuttamaan kun liikkuu kuin kissa eläin :-)

• what the...

Kääpiö nimitys on loukkaava,oikea termi on lyhytkasvuinen.Ja lyhytkasvuisuuden raja on aikuisella alle 140 cm.Taitaa olla melkoinen hongankolistaja tämä aloittaja ja vielä helvetin tyhmä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      171
      13043
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4830
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2798
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      121
      1979
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      113
      1725
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      367
      1655
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1481
    Aihe