Eli tilasin itselleni vanhojentanssimekon, joka osoittautui aivan hirveäksi räpellykseksi, eikä istunut yhtään päällä!! Pitkän taisteluprosessin jälkeen sain mekon palautettua ja rahat takaisin, mutta paniikki meinaa iskeä! Mistä saisi puvun wanhoihin, jos olisi mitenkään mahdollista niin teetetty uniikkupuku, sillä minulla on jo kaavat ja suunnitelmat unelmamekkooni. Auttakaa!
Vanhojentanssimekko helmikuuksi?
unelmamekko
2
313
Vastaukset
- juhlahumua
Moi!
Kirjottelin juuri viestin, jossa yritän etsiä liikkeen, joka ostaisi oman vanhojentanssipukuni! Ostin mekon uutena ja sitä oli liikkeessä 1kpl eli uniikiksi sitä voikin kutsua. Vastaile tähän viestiin, jos olet kiinnostunut saamaan kuvia lisätietoa mekosta :) - ..
Jos Sinulla on jo valmiit kaavat niin äkkiäkös voisin ommella sen! Hinta riippuu tietysti mallin vaikeudesta.
Mistä päin Suomea olet kotoisin? Pistätkö vaikka sähköpostiosoitteesi, jos innostuit :)
Terveisin: valmistuva ompelija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594