Onko paikkoja joissa tehdää hennatatskoja?

Hennaa vailla

Eli en ole asiassa kovin tietäväinen joten te kai osaatte vastailla, onko olemassa liikkeitä tms joissa tehtäisiin hennatatuointeja? Mielellään osaavia tekijöitä, itse en tahtoisi lähteä tekemään kun en osaa.

5

74

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sreh

Ainenkin Unique Art liike Hämeenlinnassa teki joskus. Mielestäni muistan lukeneeni, että neiti oli aloittanutkin hommat juuri hennatatskoista....

• wuhwuhwuh

Myös Inky Queen kertoo sivuillaan tekevänsä hennoja. Itse en ehkä aitoa tatskaa menisi sinne teettämään mutta hennatatuointi on onneksi harmiton, kunhan välttää PPD:tä sisältävää mustaa hennaa.

• Hennaa vailla

Kysymys, tehdäänkö sielä niitä jotka kestää todella pitkänä (tietojeni mukaan ne voi ekstää jopa 3-5 vuotta jos on sen sortin Hennaa)?

• wuhwuhwuh

Henna kestää vain muutamista päivistä muutamiin viikkoihin. Ne tatuoinnit joiden sanotaan kestävän joitakin vuosia ja sitten haalistuvat pois, on toteutettu kestopigmentoinnilla, jolla perinteisemmin tehdään kestomeikkejä kuten silmien ja huulten rajauksia. Niitäkin Inky Queen näemmä tekee. Yleensä kestopigmentointien lopputulema on kuitenkin se että ne haalistuvat vain osittain tai jonkin verran, tähän päivään mennessä en ole kuullut yhdestäkään joka olisi todella kulunut kokonaan pois, kauneusalalla työskentelevänä olen nähnyt paljon yli viisikin vuotta vanhoja pigmentointeja joten en luottaisi niiden katoavaisuuteen.

• Hennaa vailla

Minun käsittääkseni ihan oikeat hennatatskat voi kestää kuukausia, mitä nyt hennatatuointeja omaavilta olen kysellyt, mistä se sitten johtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      83
      4597
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      110
      3820
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      173
      3612
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      55
      2046
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1104
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      963
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      882
    Aihe