Halusin nyt sitten kirjoittaa oman ihannemieheni.
1. Uskollinen
2. Luotettava
3. Osaa tehdä käsillään, eli ei mene sormi suuhun kun pitäisi vaihtaa renkaat autoon
4. Huumorintajuinen
5. Normaali vartaloinen
6. Tatskoja
7. Maanläheinen
8. Sietää kritiikkiä
9. Osaa myös tehdä kotitöitä
10. Rakastaa ehdoitta minua ja koiriani
Tiedättekö, tällaista listaa on suht vaikea tehdä. Nämä mitä listasin, on melko pinnallisia.. On niin paljon muutakin. Eikä kaikki ole niin mustavalkoista. Hyvin pitkälti riippuu että natsaako keskenään ylipäänsä. Olipa tämäkin yksi turha viesti muiden joukossa :D
Olisitko ihannemies?
8
163
Vastaukset
- Shole
Olisin. Ehkä. Koiriasi? Niiden ja sinun tulisi tehdä vaikutus minuun ja koiraani.
- ap
ha ha :D riippuu millainen koira sulla on!
- Shole
ap kirjoitti:
ha ha :D riippuu millainen koira sulla on!
Vanha ja rauhallinen.
- ap
Shole kirjoitti:
Vanha ja rauhallinen.
ei ne sit sopis yhtee. Sun koiral menis hermot näihi kahtee.
- M43 10+19=?
Kutonen puuttuu, muuten kaikki on. Ja kutosta ei muuten tähän nahkaan myöskään tule :)
- arvailija mies
No ethän sinä edes kertonut, että miltä unelmamiehesi tulisi ulkonäöllisesti näyttää? Mutta koska olen aika hyvä arvailemaan, niin veikkaisin että tummahiuksinen, vähintään 185 cm pitkä, ruskeasilmäinen ja hyvin toimeentuleva riistoporvari.
- ap
No ei tarvii olla noin pitkä. 175 vaikka. Itse olen 170 pitkä. Eikä hiusten ja silmien värillä ole väliä, riippuu kokonaisuudesta.
- koiruus
Tatskoja minulla ei ole, enkä pysty sanomaan rakastaisinko sinu ehdoitta, kun en tunne. Mutta koirista pidän, ja niiden kanssa kyllä tulen toimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060