Olen ollut avoliitossa puolivuotta poikaystäväni kanssa. Meillä on alusta alkaen ollut hankalaa. Olemme riidelleet paljon, ja mieheni alistaa minua joka kerta (kerran jopa heittänyt minut aamuyöllä ulos kodistamme poliisivoimin). Pidän hänestä muuten kovasti, ja olen antanut kaiken anteeksi, mutta viimeyötä en unohda. Hän loukkasi minua niin pahasti etten tiedä miten pääsen yli. Itken koko ajan. Hän tietää että olen hyvin epävarma itsestäni, ja silti hän haukkui ulkonäköni täysin. Hän pyysi anteeksi ja sanoi ettei tarkoittanut. En vain voi ymmärtää miksi hän teki sen vain siksi että "tiesin että se loukkaa sua, en mä sitä oikesti tarkottanu". Olen varma että hän oikeasti tarkoitti sanojaan, mutta koska hän ei halua erota, hän väittää että halusi vain loukata jotta en jättäisi häntä.
Olen nyt koko päivän häirinnyt häntä puhelimitse, ja linkkasin hänelle myös kauneuskirurgian sivun ja sanoin että lainaisi rahaa ja varaisi samalla ajan minulle. Itselläni rahaa ei (vielä) ole, joten en muuten pääse muokkaamaan vartaloani hänen ihanteeksi. En tiedä mitä tehdä. Miksi hän ei suostu maksamaan kauneuleikkaustani vaikka ulkonäköni on hänelle ongelma? En saa vielä edes lainaa pankista.
Mies alistaa
5
288
Vastaukset
- Nainen.
Miehes on ääliö! Jos et kelpaa sellaisena,kun olet. Sinun ei tarvitse ulkonäköäsi muuttaa miksikään. Kukaan ei ole täydellinen ja jos et tuollaisena miehelles kelpaa,niin suosittelen jättämään..
- Että kyrsii provot
Keksi parempi provo.
- mmya
Ei oo provo. Kunpa vaan oisikin.
- 88
Poliisit miehen apuna heittämässa sua ulos?
Ei kukaan järjellinen kuvaamaasi tilanteeseen itseään järjestäisi. Keksi lissä tekstiä niin katsotaan. - Vihaan sun miestäsi
Miehes on vi..tun idiootti. Saa.tanan kusipää jota pitäis lyödä kunnolla. Tulenko vetämään turpaan sitä vi..tun home perse apinaa. Jätä se idiootti heti. Et tarvitse tollasta miestä elämääsi. Se tarkoitti kaiken mitä sanoi mutta kun aloit itkemään niin perui puheitaan. Aina ne on samanlaisia et ensin haukutaan ja sit sanotaan ettei tarkoittanut muka mitään. Minä miehenä vihaan tollasia miehiä yli kaiken. Jätä se homo heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824