CHARMHAIR

EPätoivoinen

Tilasin kaksi viikkoa sitten kyseisestä verkkosivuilta teippipidennykset ja maksoinkin ne jo etukäteen. No ne ei ole vieläkään tullut ja olen laittanut spostia ja yrittänyt soittaa mutta puhelin kiinni. Ja en nyt tiedä mitä tässä pitäisi tehdä. Viimmeksi kun olen tilannut tuolta niin ne tuli parissa päivässä ja silloinkin maksoin etukäteen.

Soitin turussa asuvalle miehelle jolla on jokin moottoriyritys? samalla kadulla. Olisin vaan kysynyt onko tämä charmhair vielä pystyssä, mutta hän ei ollut nähnyt koko yritystä ja käski mun soittaa sille loppu kuusta takaisin..

Mitä mun pitäisi tehdä? soitanko poliisille vai? Kun ei kerran meinaa saada yhteyttä millään tähän charmhairiin niin täs alkaa vaihtoehdot loppua..

122

4130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iahfs<

      OHO!!! Ota ekaks yhteytttä kuluttajasuojaan jos et saa yrittäjää kiinni. Sitten poliisille rikosilmoitus jos ei muu auta!

      • Piiippi

        SIis mä katoin noita sivuja niin eihän siellä oo edes puhelinnumeroa!!!!! Toisaalta en ihmettele kun on kuitenkin noin polkuhintaan myynyt niin ei siinä kyllä tienaa. Oisko rahat ja tuotteet loppunut kesken eikä saa lisää hommattua ja nyt sit katoamistemppu? No arvailua vaan, en tiedä.


      • epätoivoinen
        Piiippi kirjoitti:

        SIis mä katoin noita sivuja niin eihän siellä oo edes puhelinnumeroa!!!!! Toisaalta en ihmettele kun on kuitenkin noin polkuhintaan myynyt niin ei siinä kyllä tienaa. Oisko rahat ja tuotteet loppunut kesken eikä saa lisää hommattua ja nyt sit katoamistemppu? No arvailua vaan, en tiedä.

        Kiitos teille, soitanpa heti! :) ja joo voi kyllä ollakkin että jotain tollasta on takana.. mutta rahoja kaipailen, osa-aika työssä olen ja opiskelija niin kyllä 75e tuntuu isolta rahalta!


      • oqepwfjhIAPH
        Piiippi kirjoitti:

        SIis mä katoin noita sivuja niin eihän siellä oo edes puhelinnumeroa!!!!! Toisaalta en ihmettele kun on kuitenkin noin polkuhintaan myynyt niin ei siinä kyllä tienaa. Oisko rahat ja tuotteet loppunut kesken eikä saa lisää hommattua ja nyt sit katoamistemppu? No arvailua vaan, en tiedä.

        Yritysrekisteristä löyty tällanen numero: 045 3108017 ootko tähän soittanut? Tosi outoa ettei nettikaupan sivuilla ole mitään puhelinnumeroa.


    • jawbgo

      tuu kertoo kuin kävi. Onko muilla vastaavia Charmhair kokemuksia?

      • epätoivoinen

        Laitoin poliisille suosista rikosilmotuksen netissä. Ei ne siellä kuluttajasuojas osaa mitään tehdä. Toivon nyt vaan että rahat tulisi mun tilille ja saisin tilata jostain muualta. Ja tänäänkin olen vielä yrittänyt soittaa sinne, ja puhelin on kiinni.....


    • Äjvasdv

      Outoa toimintaa. Hmm. muutoin voisi kuvitella että olisi joku väärinkäsitys/postissa hukkunut lähetys mutta tuo ettei saa kiinni/ei vastata laittaa hälytyskellot soimaan. Ei tuollaisella toiminalla mikään yritys pitkään pystyssä pysy kun tieto leviää. Olisi yrittäjän itsensäkin kannalta paras selvittää tilanne nopeasti.

    • Quanny

      Onko olemassa jotain sivustoa jonne voisi raportoida ongelmista nettikauppojen kanssa? Sellanen josta kuluttaja voisi tarkistaa onko yrityksellä esim. toimitusongelmia ENNEN kuin tekee tilausta.
      Toki näiltä keskustelupalstoiltakin löytyy kokemuksia mutta musta ois hyvä jos ois joku paikka mistä suoraan voisi tarkistaa asian.

    • MM

      itse tilasin viikonloppuna tuolta charmhairilta, pelästyin näitä kirjotuksia ja laitoin sähköpostia sinne. Vastasivat eilen että laittavat tänään postiin ja lähettivät tänään vielä sähköpostia että huomenna pitäisi tulla..

    • iawhgïphv

      No. tulepa kertomaan tuliko perille asti vai oliko katteeton lupaus.

    • MM

      Kyllä hiukset tuli eilen ei ollut katteeton lupaus.

    • sofii+

      Onneksi löysin tämän keskustelun googlettamalla, meinasin nimittäin tilata ko. paikasta mutta nyt jätän suosiolla väliin. Onko tän ketjun aloittaja saanut ne hiukset?
      Mietin vaan et onko ollu joku tilapäinen ongelma?

    • MM

      Varmaan tilapäinen ongelma. Mulle ainakin vastattiin jokaikiseen sähköpostiin ja hiukset tulivat kahdessa päivässä, niinkuin lupasivat

    • Janniinee

      Itse tilasin hiukset ja saapuivat muutama päivä sitten postin mukana, ei ainakaan minulla viivästynyt toimitus ollenkaan. Mutta onko kukaan muu täällä tilannut tuolta teippihiuksia? Minä tilasin, laitettiin toissapäivänä nämä päähän ja eilen tippui jo ensimmäinen osio ja toinen on jo lähdössä!! Ihan kampaaja laittanut ne päähän ja kampaajani ihmetteli jo laittohetkellä miten huonot teipit voikaan hiuksissa olla. Nyt joudun siis laittamaan hiukset uudestaan päähän uusilla teipeillä, kun kerta noin irtoilevat. Onko muilla samanlaisia kokemuksia vai onko mulle nyt vain tullut joku virhe erä?

      • päivi

        olen tilannut charmhairista niin sinetti kuin teippihiuksiakin ja täytyy sanoa että ovat olleet laadukkaimmat mitä mistään olen aiemmin saanut!olen kuitenkin käyttänyt molempia niin kauan kuin ovat markkinoilla olleet!olen tilannut varmasti kaikista nettimyymälöistä j täällä ehdottomasti parhain laatu ainenkin kaikista vaaleimmassa värissä mitä kaytän.Tilaus on ina tullut n.2pvän sisällä,ei myöhästynyt koskaan.En ymmärrä sinun tapaustasi.Viimeksi tilsin superteippiä j ja nyt ovat roikkuneet päässä edelleen hyvin kesäkuun alusta lähtien ja vahnoilla teipeillä.terv.


      • mainontaatäällävaan
        päivi kirjoitti:

        olen tilannut charmhairista niin sinetti kuin teippihiuksiakin ja täytyy sanoa että ovat olleet laadukkaimmat mitä mistään olen aiemmin saanut!olen kuitenkin käyttänyt molempia niin kauan kuin ovat markkinoilla olleet!olen tilannut varmasti kaikista nettimyymälöistä j täällä ehdottomasti parhain laatu ainenkin kaikista vaaleimmassa värissä mitä kaytän.Tilaus on ina tullut n.2pvän sisällä,ei myöhästynyt koskaan.En ymmärrä sinun tapaustasi.Viimeksi tilsin superteippiä j ja nyt ovat roikkuneet päässä edelleen hyvin kesäkuun alusta lähtien ja vahnoilla teipeillä.terv.

        MAIIIIIIINOOOS!!!!! mainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • paviaanikekkonen
        mainontaatäällävaan kirjoitti:

        MAIIIIIIINOOOS!!!!! mainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainosmainos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Totuus totuus :D


    • ihjnköl-nm

      Valita ehdottomasti tuolle myyjälle. Todella huonoa teippiä jos ei kestä kuin päivän.

    • ``pettynyt

      Mäki tilasin Charmhairilta teippihiukset, ja ne lähetetiin mulle parissa päivässä, ja sähköpostiviestiinikin vastasivat. Hiukset olivat hyvä kuntoiset. Kampaaja laittoi teippihiukset mun päähän tän viikon maanantaina. Menin keskiviikkona hiustenpesulle ja teipit alko valua pois. Toisellaki pesukerralla irtosi teippihiuksia. Kampaaja sit laittoi mulle eilen pudonneet hiukset päähän takas omalla teipillään. Tänään kävin hiustenpesulla, ja neki kampaajan omalla teipillä laittamat hiukset putos mun päästä. Mulla on ollu ennenki teippipidennys tukassa, ja silloin se kesti päässä tosi napakasti. Nyt en sit tiedä onko vika mun hiuksissa, kampaajan ammattitaidossa vai Charmhairissa? Epäilin kyllä joska kampaaja ois haurastuttanut ne Charmhairin teipit itse, kun se kasteli niitä vedellä(taittoi teippihiusten keltaisuutta hopeashampoolla ennen tukkaan kiinnitystä). Läträsi nekin teipit valuvan veden alla. En tiedä saako niin tehdä, mutta luulisi että teippien tarttuvuus olisi siitä kärsinyt, vaikka kampaaja teipit sen jälkeen föönasikin. Mutta outoa, että miks ne teipit ei kestäny mun tukassa edes kampaajan omalla teipillä? Mutta kerro Janniinee mulleki että kestävätkö hiukset sun päässä teipin uusinnan jälkeen. Itsellä tarkoitus mennä ensi viikolla uudelle kampaajalle laitattaa mahdollisesti koko tukka uusiks.

      • nevera.

        Ne on niissä teipeissä vika myös kampaajasi teipeissä, mistä lie ostanut.
        Tai sit sun tukassasi on jotain silikoni möttöä?


      • tundrahaukka

        Joillain ihmisillä on selaset hiukset että teipit ei pysy. Ei niissä teipeissä vikaa yleisesti ottaen ole. Tai voihan sen ajatuksen kääntää niin että on huono teippi jos ei pysy, mut parempia ei ole vielä kai keksitty joten... :D


    • ittuuntunut

      voi paska ku oisin aiemmin lukenu tän! mulla ollu edelliset pidennykset 1,5v päässä ilman ongelmia. nyt tilasin uudet ihanan pitkät charmhairilta ja ne tuli parissa päivässä perille. viime perjantaina laitettiin kampaajalla ja oltiin molemmat- mä ja kampaaja ihan innoissaan lopputuloksesta. noh, tämän viikon alussa aloin ihmetellä kun hiusta lähtee paljon harjatessa ja pieninä tuppoina ihan käsin kevyesti vetäessä joka kerta kun tukkaan kosken. teipit on kyl pitäny,mut kohta ei muuta ookaan päässä ku teipit! oon tosi pahalla mielellä tästä. laitoin firmaan reklamaation ja vastauksessa pyydettiin lähettämään hiukset takas jotta asia voidaan tarkistaa. pyysin soittamaan mulle että asia saadaan helpoiten selvitettyä,mut ei oo kuulunu vielä mitään. rupeeppa nyt sit repimään tukka irti ja maksamaan kampaaja uusiks. en tilais toista kertaa!!!!!

    • ``pettynyt

      Joo kyllä mulla viime kiinnitys kerralla oli lämpösuojaa hiuksissa niin voi olla että eivät siks pysyny päässä. Nyt ovat kestäneet hyvin kun kolmannen kerran laitettiin silleen että en laittanut omaan tukkaan edes hoitoainetta ennen kiinnitystä.

      Aika outoo että irtoilee tolleen sulla teipeistään se tukka, tosi ikävää :( Toivottavasti saat vielä selvitettyä asian. Jos kampaaja ottaa sulta maksua niiden teippien poistamisesta niin veikkaan että Charmhair saattaisi sen korvata, tai ainaki ois ihan reilua.

    • teippipää

      Olen tilannut teippitukkaa Charmhairilta ja hyvin on pysyny jo kuukauden, pistin itse ilman aiempaa kokemusta, katsoin vaan youtubesta kiinnitysohjeet. Olithan tietoinen että teippi kiinnittyy paremmin vähän likaiseen tukkaan eikä juuri pestyyn, ja hoitoaine irrottaa teipin? Omaa tukkaa ei saa myöskään olla liikaa teippien välissä tai ne irtoaa helpommin... ehkä kampaaja ei tiennyt.

    • aihgh

      Mikä ihme amatööri täällä jakelee ohjeitaan???? Tarkistappa faktat, ei noin!
      Teipit kiinnitetään puhtaisiin hiuksiin että ne pysyvät! Likaisessa hiuksessa on talia, joka estää teippien tarttumisen kunnolla. Meidän kampaamossamme pidennysasiakkaiden hiukset pestään kunnolla, syväpuhdistavalla shampoolla juuri ennen pidennysten laittoa ja hiukset kuivataan erittäin huolellisesti. Kaikki "ylimääräinen" tali, kosteus, muotoilutuotteet, hoitotuotteet ym. huonontaa teippien pysyvyyttä.
      Että kampaajan vika kun teipit ei pysy?? Yeah right, tässä vaan on monta eri asiakasta jotka käyneet eri kampaajilla ja teipit ei pysy silti!

      • Toinen teippipää

        Oon kyl samaa mieltä ku "teippipää." Teippipidennykset pysyy paremmin päässä jos ne ei oo vasta pestyt. Itse olen kans laittanu ite hiukset päähän ja on pysyny monta kuukautta. Ja täällähän huomaa tuloksen, kuka ääliö menee kampaajalle laittaa pidennykset kun ne voi itekin laittaa ja tuloksena kampaajan laittamiin hiuksiin NE EI PYSY!


      • diajv
        Toinen teippipää kirjoitti:

        Oon kyl samaa mieltä ku "teippipää." Teippipidennykset pysyy paremmin päässä jos ne ei oo vasta pestyt. Itse olen kans laittanu ite hiukset päähän ja on pysyny monta kuukautta. Ja täällähän huomaa tuloksen, kuka ääliö menee kampaajalle laittaa pidennykset kun ne voi itekin laittaa ja tuloksena kampaajan laittamiin hiuksiin NE EI PYSY!

        Miettikää nyt järjellä! Ei oikeesti kannata laittaa teippejä likaseen tukkaan, ihan jo hygienian vuoksi. Likaisessa tukassa on rasvaa joka saa teipit luisumaan nopeesti pois.


      • Kokemusta alalta 7v
        Toinen teippipää kirjoitti:

        Oon kyl samaa mieltä ku "teippipää." Teippipidennykset pysyy paremmin päässä jos ne ei oo vasta pestyt. Itse olen kans laittanu ite hiukset päähän ja on pysyny monta kuukautta. Ja täällähän huomaa tuloksen, kuka ääliö menee kampaajalle laittaa pidennykset kun ne voi itekin laittaa ja tuloksena kampaajan laittamiin hiuksiin NE EI PYSY!

        Ammattilainen laittaa aina pidennykset pestyihin hiuksiin, yleensä vielä syväpuhdistavalla shampoolla pestynä. Hiuksiin ei laiteta hoitoainetta ( tai sitten jos tilanne vaatii niin ihan vähän) samoin toimitaan kun tehdään permanentteja jotta taataan kiharoiden parempi pysyvyys. Itse alan ammattilainen, eikä ole asiakkaiden teipit tippuneet. Teipeissäkin on tietysti laatueroja mutta ikinä ei pidennyksiä laiteta likaiseen tukkaan, luulisi jo maalaisjärkikin sen sanovan.


    • aojbsvjooj

      Tuo teippien pysyvyys on yleinen ongelma ja valitettavasti monellakaan valmistajalla ei ole kovin pitävää teippiä vaikka niitä vaikka minä superteippinä mainostetaan.

    • Kaikista paras teippi mihin olen 8 vuoden pidennys touhujen kanssa törmännyt on dimoran teippi. Se pysyy niinkauan kun pitää pidennys uusia. Olen myös tosi pettynyt charmhairin teippiin, pysyi minulla tasan yön yli ja aamulla karjassa neljä osoiota ja olen näitä kummikin jo 8-vuotta tehnyt. Parhaan lopputuloksen saa kuin pesee hiukset herbinan syväpuhdistavalla shampoolla ennen laittoa, ei hoitoainetta ennen laittoa!! Puhdas ja kuiva tukka pitää olla. Mitä pienemmissä osioissa laittaa sen paremmin pysyy, pitkissä osoissa on niin paljon painoa että lähtee aika pian irtoamaan!

    • rosetta

      onko kukaan tilannu tavaraa ykkosrauta.net. kuukausi menny ja mitään ei kuulu. puhelin numero ei vastaa, eikä sähköposti.

    • ksaaaaaa

      Mikä tää Dimora on?

    • jöäö

      Tuolla Charmhairin sivuilla lukee että voi tilata myös laskulla. ". Jos haluat maksaa laskulla valitse ensin Verkkomaksut, jonka jälkeen paina Collector maksupainiketta." Missä tää kyseinen collector painike on ku ei mistää maha löytyä ? :o

      • Toinen teippipää

        Se tulee ihan siellä lopussa ku painat sitä tee tilaus vai mikä nappi nyt olikaan :)


    • jrvbpja

      Verkkomaksut ja Collector on ihan eri firmoja... Öö, onpa outo kauppa.

    • J

      Verkkomaksut tarjoaa verkkokauppoihin eri maksuvaihtoehtoja VISA, MC, Collector jne.

    • pettynyt...

      Itse tilasin ko. paikasta teippipidennykset. Toimituksen kanssa jo oli ongelmaa, tuli vain yksi nippu vaikka oli kaksi tilattu. Lähettivät kyllä jälkitoimituksena toisenkin. Mutta hiusten laatu on huonompi kuin mitä aiemmat pidennykseni ovat koskaan olleet ( aiemmat kampaajalta simply natural ) Ja hiusta irtoaa tukuttain pesun ja harjauksen yhteydessä. Teen asiasta reklamaation.

      • Kesäneiti

        Itse tilannut charmairilta ja ei ole kyllä valittamista. Hiukset tuli muutamassa päivässä.


    • iefueaf

      Charmhairilla on todella heikkolaatuista hiusta. Tukkaa irtoo lähes itsestään pidennyksestä ja takkuuntuu helposti. Tää on niin syvältä ettei tuota laatu-asiaa voi selvittää varsinaisesti etukäteen, vaan huomaat vasta käytössä että onko hyvää vai ei. Grrh! Pitäs olla joku sivusto, minne asiakkaat vois kirjoittaa mitä mieltä kunkin kaupan hiuksista on.

    • Reeeet

      Ei kyllä kovin luotettavaa kuvaa tästä kaupasta saa...

    • opal

      Juuri niin, kun iefueaf selitti...takkuuntuu todella helposti ja on heikkolaatuiset.

    • Maija Hii

      Mulla kestänyt charmhairin teipit päässä ihan hyvin. Käytän supertapea.

    • Teipit on parhaat!!

      Minäkin olen käyttänyt supertapea ja sillä kyllä pysyy! Olen kokeillut myös charmhairin pidennyksiä ja pakko sanoa, että en ollut tyytyväinen laatuun! Onko muut huomanneet dreamhairin hiuksissa muutoksia? Ite tilasin sieltä ekan kerran hiukset sillon ku se nettikauppa aukes ja ne oli todella hyvä laatuiset.(kesti käytössä 1½v!) Nykyiset ei kestä ku kuukauden päivät hyvänä :( Muilla samaa ongelmaa?? Oon yrittäny katella muita nettikauppoja jotka myis pidennyksiä ja törmäsin tähän http://www.hairelegant.fi/. Onko kellään kokemuksia?? Kiinnostais tilata tuolta, ku tarvisin uudet, mutta olis kiva kuulla kokemuksia jos joku on tilannut?

    • geeeacss

      Käytkö omaa kauppaasi mainostamassa?

    • Teipit on parhaat

      Jos mulla olis kauppa nii tuskin mulla sillon tarvis tilata netistä haloo? :DD Edelleen niitä kokemuksia kiinnostais kuulla? :)

    • .

      minä tilasin kanssa tuolta charmhairilta viimeviikolla ja kas kummaa niillä on puhelin kiinni ja mun rahat siellä ja pidennyksistä ei tietoakaan ! -.-

    • Voiharmi

      Kannattaa laittaa sähköpostia ja sanoa että ottaa yheyttä kuluttajasuojaan tai tarvittaessa poliisiin jos ei parin sähköpostin jälkeen kuulu mitään!

    • wiaegji

      Varokaa tuota Hairelegantia! Hairelegantin kauppias mainostaa omia tuotteitaan!Käy eri keskustelupalstoilla kehumassa omia tuotteitaan ja haukkumassa kilpailijoiden tuotteet! Tämä käy SELVÄSTI ilmi mm. kirjoitustyylistä tällä ja muilla keskustelupalstoilla. Todella törkeää toimintaa tuollainen!

    • Kirsi23244

      Minä tilasin tuolta hairelegantista hiukset ja ei ole kyllä mitään valittamista. Pari viikkoa on nyt olleet päässä ja ihan samanlaiset ovat kun ostettaessa :)

    • asducnsojd

      Tsekkasin tuon Hairelegantin sivut ja on kyllä niin amatöörimäiset, ettei ainakaan innosta ostamaan. Ja pidennysten hinnat on todella kovat! Ja yhdessä pakkauksessa on hiusta niin vähän, ettei se mitenkään riitä kokopäähän.

    • Kirsi23244

      Hyvin minulla ainakin riitti :) Jäi pari ylimääräistäkin palaa vielä! Kyllähän se riippuu hiusten paksuudestakin, että kuinka paljon sitä hiusta tarvitsee. Mulla on aika normaalit hiukset. Ei siis mitenkään erityisen paksut :)

    • PikkuMyy

      Tilasin itsekin charmhairilta teipit ja toisessa pesussa lähti jo 5 osiota irti :( voi itku ja eka pesun jälkeen aattelin että kiva kun pysyi päässä..

      Ja tilasin kaks pakettia ja sain yhden paketin jossa oli yhteensä 40 osaa eli sain päähän sen 20 osiota, tuliko minulle siis oikea määrä hiuksia? Vastausta en saanut kun kysyin suoraan charmhairilta..

    • kummallista..

      Itse tilasin kaksi viikkoa sitten teippipidennyksiä, s-postissa luki että ovat lähettäneet ne perjantaina 24 pv ja maksoin ne myös heti. vielä ei ole näkynyt, s-postiin vastasivat ja tänään lähettivät uuden paketin?! "silloin tällöin itella hukkaa postin" mikä on hieman outoa kun heidän nettisivuillaan lukee että eivät korvaa postin viivästymiä/hukkaamisia... katsotaan tuleeko hiuksia ollenkaan..

    • miss-aasa

      Hyvin on aina tullut tilaus perile asti, muutaman kerran olen pidennykset tilannut.... Ekalla kerralla teipit päässä n. 8 viikkoa, sitten oli pakko ottaa pois kun alkoi oleen niin pitkä tyvikasvu ettei enää kehdannut pitää :D

      Teipit pysyvät kyllä kun vaan muistaa hoitaa niitä oikein: laitto pestyihin puhtaisiin hiuksiin (pesu ilman hoitoainetta!!!!), laiton jäkkeen 2-3 vuorokautta pesemättä, pesu vedellä laimennetulla sampoolla, hoitoainetta VAIN latvoihin, ei harjata märkänä ettei hius veny, kosteuttavaa hiuksiinjätettävää hoitoainetta, hoitosuihkeita voi laittaa useaan kertaan päivän aikana... rakennekorjaavia hoitoja EI saa käyttää!!! ja näitä hoitoaineitakaan ei kannata laittaa teippien kohdalle, vain latvoihin. Samoin muidenkin muotoiluaineiden kanssa kannattaa varoa teippejä.

      Lisäksi ainakin näitä Charmhairin teippipidennyksiä voi ja kannattaakin aina silloin tällöin painaa hetki suoristusraudalla teipin kohdalta. Itse koitan kerran viikossa teippejä lämmitellä...

      Nyt menossa neljäs viikko pidennys päässä ja hyvin pysyy :)

    • epäilen
    • Irishh

      Moi! Olen parturi-alan aikuisopiskelija ja opiskelen alaa viimeistä vuotta.. Tilasin charmhairilta teippipidennykset lähinn huokean hinnan vuoksi. Olen tilannut useista paikoista ennenkin pidennyksiä esim rapunzel, delight full hair, Dreamhair... Kaikista näistä tilatessani ongelma on ollut hiusten takkuuntuminen heti ensimmäisissä pesuissa vaikka olen käyttänyt hiusten pesuun laadukkaita pesuaineita.. En ole siis ollut kovinkaan tyytyväinen.. Nyt sitten tosiaan tilasin charmhairista tummaa hiusta 50cm, paketti riitti hyvin koko pään pidennykseen eikä ole vielä KERTAAKAAN mennyt takkuun ja eikä yhtään teippiä ole irronnut. Käytän latvoihin latvaöljyä joka varmaankin auttaa pidennyksiä pysymään hyvänä ja nukkuessa pidän hiukset löysällä letillä! Hiukset tuli kahdessa päivässä.. Sitä en sitten tiedä että kuinka sitten olisi käynyt jos olisin yrittänyt hiuksia palauttaa, mutta sille ei onneksi ollut tarvettakaan koska sellaiset hiukset tuli kuin mitkä tilasinkin, ja tilasin tosiaankin tummaa hiusta joka on taatusti vähemmän käsiteltyä kuin vaalea hius mutta olen itse tosi tyytyväinen... Parturi-ystävälläni on simply naturalin vaaleaa tukkaa joka hyvästä hoidosta huolimatta on huonossa kunnossa, eli varmasti jokaisesta merkistä löytyy maanantailaatua.. onhan ne kaikki hiukset eri ihmisiltä... Mulla on ollut nämä pidennykset nyt kuukauden verran eikä ole moittimista.. Hyvääkin palautetta saa mielestäni jakaa, monesti sen negatiivisen antaminen on vaan helpompaa :)

    • hmhmmh

      Tilasin charmhairista teippipidennytkset tiistaina. Tilaus tuli tänään, mut eipä ollu paketissa teippipidennykset vaan sinetit. Paketissa kyllä luki että teippipidennykset...

    • sdnvuv

      Ihan sekaisin tuntuu koko yritys olevan :/ Saakohan sieltä enää ollenkaan mitä on tilannut? Yhteydenotto on todella hankalaa.

    • älkääv

      Älkää vaan tilatko ellette halua menettää rahoja ja saada huonoa mieltä

    • amatööri

      mitenkäs noi klipsit? onko ne ollu hyviä? oon ajatellut ekaa kertaa ostaa pidennykset mutta klipsit, ei teipit..

    • elena9

      Oma kokemukseni charmhairin teippipidennyksistä. Teipit ovat nyt pysyneet kuukauden verran ,eikä yksikään lähtenyt,MUTTA..hiuksen laatu on tosi huono! Kun paketti tuli,ne vaikuttivat ihanan pehmeiltä,mutta heti ensimmäisen pesun jälkeen muuttuivat karheiksi ja nyt ne ovat järkyttävän karheat ja kaksihaaraiset. Olen hoitanut hiukset hyvin ja oikein,sillä olen parturi-kampaaja,mutta eipä ollut apua yhtään naamioista,tipoista,taikka öljystä. Toista kertaa näitä ei pysty käyttämään ja latvoistakin ovat harventuneet huomattavasti. En osta toista kertaa

      • Clipon

        Mä oon tykänny chramhaitin hiuksista:) kestäny jo 4kk, ehtiny värjää 2x ja muotoilee jne. Tilasin aielt 2 pakettia, ny myin toiset ja toiset päähän! Saa nähä onko noi toiset yhyä hyvät :D


    • turutar1

      Tilasin charmhairista clip on pidennykset, tilasin sunnuntai iltana ja tuli tiistaina jo postissa luukusta.
      Mielestäni tuntuivat hyvältä ja silkinpehmeiltä, ei karheaa paksua hiusta, itsellänikin hiuslaatu on ohutta ja hentoa.
      Päähänkin jo kokeilin ja näytti hyvältä, tosi helppo kiinnittää ja laittaa, itsellä ennestään clipit jotka yksittäisiä osioita, ei tälläisia " rimpsuja "
      Olen tyytyväinen ja toimitus tosi nopeaa.

    • Manga_Tku

      Olen tilannut ennen Joulua sieltä Charmhairilta 2 kpl hiuspantaa, yhteensä maksoin 12,90 euroa, koska postikulut olivat 4,95 e. Paketti oli pehmeä ja yksi panta meni rikki, koska oli muovinen. Palautin tuoteet, mutta en ole saanut rahojani takaisin.

      • Manga_Tku

        Otan pe 3.5.2013 yhteyttä kuluttajasuojaan ja myös poliisiin. Raha edellen ei tullut tililleni. Törkeä.


    • mitux

      En ymmärrä sitä että miksi niiden kommentteihin joilla on ollut hyvälaatuiset ne hiukset nii laitetaa noita miinuksia? No mutta joo.. Itekkin ajattelin tilata tuolta Charmhairilta, mutta eipä tän palstan jälkeen paljoo enää halutakkaa :-/ Olis kuitenkin ollu aika halpa...

    • Tyytyväinen

      Olen ollut todella tyytyväinen Charmhairista tilattuihin hiuksiin, olen tilannut pari kertaa tilaus tullut ajallaan ja jos tuote on ollut loppu, olen saanut ilmoituksen milloin saan tuotteen. Hiukset ovat hyvä laatuisia, voin suositella. Kannattaa tilata

    • df0igjdifgijfg

      TÖRKEÄÄ MAINOS SPÄMMÄYSTÄ CHARMHAIRILTA TÄLLE JA MUILLE PALSTOILLE!!

    • kjlkjkjkjl

      Olen laittanut hiuksia & pidennyksiä pitkään (10vuotta) ja olen laittanut kahdet tuolta charmhairista asiakkaan ostamat ja en ole ennen törmännyt yhtä huonoon hiukseen. Itse en näkemäni perusteella tilaisi tuolta, sillä hiukset ovat kertakäyttöisiä. Tiedän myöskin, että tuohon hintaan hius ei voi olla parasta laatua, ostohintakin valmistajalta on jo korkeampi jos puhutaan erittäin laadukkaasta hiuksesta. Lisäksi hyvä toimittaja kertoo mielestäni minkä maalaista hiusta he myyvät.

    • entinen pitkätukka

      Tilasin joulukuussa charmhairilta hiukset, hiukset tuli ja lasku tuli perässä. maksoin laskun ja homma ok, tukka pysy päässä omalla teipilläni. tammikuussa sain muistutuksen ja kävin sitten tarkistamassa tililtä mutta olin maksanut sen laskun niinkuin olinkin mutta tilinumero oli väärin. maksoin uudestaan laskun ajattelin että moka on minun. soitin pankkiin että kenelle olen edellisen summan maksanut jotta saisin rahat takaisin. aikamme selvitettyä asiaa molemmat tilit oli charmhairin alla toinen henkilö nimen ja toinen liike liikkeen alla. henkilöä ei saa kiinni, nimi on mulla selvillä ymt. poliisi hoitaa loput asiasta. en uskaltai enää sieltä tilata. miten ykstyis henkilö saa tuotteen maahan, fiksu nainen ettenkö sanoisi. en olisi osannut kuvitellaakaan että kusettaa vai inhimillinen virhekö? en usko.

    • klklk

      Ja kuka tuolta uskaltaa tilata??

      Huh mitä touhua, jos nämä viestit on totta niin miten toi paikka on pystyssä edelleen?
      Kerran olen laittanut asiakkaan tuomat pidennykset, jotka oli tuolta ja laatu oli huono. Hius pörrööntyi jo muutaman päivän jälkeen.
      Kumpa ihmiset uskoisivat, että hiuksissa se halvin on harvoin paras!

    • eienaa

      Älkää ainakaan tilako Fashiongirl.fi sivustolta.. Itse tilasin, 2vk ollu päässä ja jo alkaa teipit rullautua auki :o hiuksia myös lähtee hirveästi.
      Tilasin Tumman ruskeat, sain ruskeat. Piti olla takkuuntumatonta aitohiusta mutta ei tosiaan ole. Joutuu harjaamaan koko ajan.
      Asiakaspalveluun voi ottaa yhteyttä, englanniksi tai ruotsiksi. Vastauksia ei millään saa , sanovat vaan että laita öljyä niin ei mee takkuun. No mites se öljy auttaa huonoihin teippeihin,väriin ja hiusten tippumiseen.. huoh :(

    • miimu1

      mä tilasin tänään teippi pidennykset charmhairilta ja ne on jo maksettu. tilasin äitin kampaamo yrityksen osoitteeseen. katsotaanpas miten käy. toivotaan parasta!

    • Fuck The Charmhair

      Voi jumaliste tätä firmaa :/ Ja itseäni, ettei käynyt mielessäkään tarkistaa taustoja.

      Tein charmhairille tilauksen ja kun 10vrk:n jälkeen pakettia ei näkynyt, laitoin sähköpostia. Sähköpostiin ei vastattu. Charmhairin nettisivuilla ei ole puhelinnumeroa, mutta löysin y-tunnuksen avulla numeron, johon koitin soittaa.. tämä puhelinnumero ei ole käytössä.

      Nyt tilauksesta on kulunut 17vrk ja laitoin uudelleen sähköpostia. Vastausta lienee turha odotella? Kuten myös pakettia tai rahoja? Maksoin tilauksen ennakkoon verkkomaksuna, josta tulikin sähköpostitse samantien kuitti.

      Kyllä veetuttaa ihan sikana.

    • huijattu145

      Miten teidän on käynyt ketä ette olleet aikaisemmissa keskusteluissa saaneet tuotteitanne tai rahojanne? Oletteko saaneet edes yhteydenottoa kyseiseltä yritykseltä?

    • Kekkerooos

      Joo o, kusetuksen makua. Enpä tarkistanu taustoja itekkään. Tilasin pari viikkoo sitten pikku paketin ripsiä, piti tulla 2-5 päivässä postiluukusta, ei ole kuulunut. Ei numeroita eikä mitään millä ottaa yhteyttä paitsi joku epämääräinen [email protected], mikä ei muutenkaan kuullosta kovin uskottavalta sähköpostilta yritykseen. Ja tuskinpa sieltä mitään vastauksiakaan tulee. "Charmhair1"... voi Luoja. En onneksi pistänyt paljon rahaa likoon, vaikka maksoin kylläkin etukäteen. Harmiksi käy teitä jotka ootte vielä laittanu enemmän rahaa tohon paskaan. Vituttaa vitusti tuollainen ryöstäminen. Taitaa olla sellainen paikka, että jos jotain tulee, laatu on niin tai näin mutta silti antavat sellaisen kuvan että muka toimittavat jotakin. Etukäteismaksu on näköjään hyvin suositeltavaa mikäs siinä kun saa ilmaista rahaa antamatta mitään vastaan..

      Suosittelen käyttämään jotain luotettavampaa sivustoa pidennysten/ muiden hankkimiseen. Noille ei kannata antaa enää yhtään enempää mitään. Ja jos on jtn sekaannuksia niin pistäisi kiinni koko lafkan. Ei täällä luulis ihmisillä olevan niin paljon rahaa että jaella kaikille vitun vastaantuleville kusettajille.

    • pissed

      jaaha.. itse valitettavasti näköjään jouduin myös kusetettujen listalle. Tilasin 9 päivää sitten teippipidennykset joita ei näy ei kuulu. Ei myöskään mitään vastausta liikkeestä vaikka olen säpöllä kysellyt useampaan otteeseen tuotteeni perään.. Pitää varmaan munkin kohta tehdä se rikosilmoitus. Kylläpä taas %#tuttaa.

    • v....ttaa

      Tilasin neljä viikkoa sitten teippiä,maksoin heti. Eipä oo näkynyt! Sposteihin on vastannut,ja niitten mukaan olisi jo useampikin paketti lähetetty,kumma vaan,ettei oo perille tullu:D

      • Charmhair

        Harmittaa, Itse tilasin n.2,5 viikkoa sitten hiuslisäkkeitä jotka maksoin heti. Minulle ei ole vieläkään tullut tilaustani ja olen yrittänyt ottaa yhteyttä s-postilla ja soittamalla, kysellyt missä tilaus viipyy, mutta se puh.nro joka löytyy ei ole käytössä ja s-posteihin ei vastata... Olen soittanut kuluttaja-asiamiehelle ja oikeusaputoimistoon, joka varmaan tulee hoitamaan asiaa.... Minullakin ihan tietty tilaisuus jonne hiuslisäkkeet tarvitsisin! ÄLKÄÄ tilatko tuolta mitään on aivan huijari firma!


      • Heidi1233

        Sain juuri 2 pakettia hiuksia ja ensimmäisen pesun jälkeen jokainen hiusosio lähti irti! Laitoin sinne viestiä mutta en tiedä vastaavatko. Olin niin odottanut kauniita hiuksia. Onko teippi noin huonos ettö lähtee heti pois?!


    • Älkäätilatko

      Täällä kans yks huijattu! Maksoin ennakkoon, kun kyselin tilauksen perään, oli tämän jälkeen nettisivut suljettu! Rikosilmoituksen teen.

    • huijattumyös

      Jos olette maksaneet Paypalin kautta niin kannattais ottaa sinnekkin yhteyttä, minulta kyseinen yritys huijannu rahat :/

    • Älkäätilatko

      Soitin juuri Paypaliin ja vievät asian eteenpäin ja ovat yhteydessä muhun kun asia selviää. Kaupan olen purkanut 14vrk:n sisällä sähköpostilla. Puhelinnumero heillä ei ole käytössä. Nettisivut on onneksi nyt pois käytöstä etteivät saa lisää huijauksen kohteita.

    • huijattumyös

      Minäkin tein tänään rikosilmoituksen poliisille....

    • masis

      Ei oo totta! Täällä kans yks joka tilas viime viikon tiistaina 19.1. nyt tänään maanantaina 25.1. laitoin aamusta jo sähköpostia että onhan tuotteet varmasti lähdössä viimeistään tänään postiin, koska oli "Varastossa" kun tilasin.. Ei vastausta, puhelinnumero ei toimi, sivut kadonneet.. ja maksettu myös etukäteen kaks paketillista teippipidennyksiä. Voi *******!!! miksi en lukenut tätä ketjua aiemmin...... x(

    • Älkäätilatko

      Miten Paytrailin kautta muka saa rahat takas kun eivät enää tee yhteistyötä charmhairin kanss. Ei saa!

      • srpigjäpi

        Jos ostaessasi maksoit Paytrailin kautta, niin eikö sieltä saa rahoja takaisin? Siis jos nyt Paytrail on lopettanut yhteistyön Charmhairin kanssa niin eikö kuitenkin vastaa aiemmin tehdyistä kaupoista.


      • Älkäätilatko
        srpigjäpi kirjoitti:

        Jos ostaessasi maksoit Paytrailin kautta, niin eikö sieltä saa rahoja takaisin? Siis jos nyt Paytrail on lopettanut yhteistyön Charmhairin kanssa niin eikö kuitenkin vastaa aiemmin tehdyistä kaupoista.

        "Paytrail Oyj toimii maksunvälittäjänä, ja vastaamme siitä, että maksut välitetään verkkokaupalle varmasti ja turvallisesti suojatussa verkkoyhteydessä. Takaamme siis maksamisen turvallisuuden, kun käytetään maksupalveluamme, mutta tuotteiden toimittamisesta ja tarvittaessa maksujen palauttamisesta vastaa verkkokauppa.

        Pyrimme tekemään yhteistyötä hyvää kauppatapaa noudattavien kauppiaiden kanssa, ja tarvittaessa puutumme epäkohtiin, mikäli niitä havaitsemme. Autamme myös kaikin keinoin tilanteen selvittämisessä, mikäli esimerkiksi tilausten toimittamisessa esiintyisi häiriöitä. Olemme myös ryhtyneet toimenpiteisiin Charmhairin suhteen. Valitettavasti Paytrail ei kuitenkaan takaa kuluttajalle maksunpalautusta."


    • aäspd

      Mikäs tän tilanne on? OOttekko saanut rahoja takaisin?

    • Älkäätilatko

      Asia etenee poliisin kautta. Rahoja tai tuotteita en ole saanut.

    • Älkäätilatko

      Myyjä on ollut minuun yhteydessä ja palauttanut rahat lisäkuluineen.

    • huijattumyös

      Minun asia on edelleen selvittämättä.. tuotteet on palautettu mutta rahoja en ole saanut vielä takaisin...tätä asiaa hoitaa poliisi, saa nähä ottaako minuunkin yhteyttä asian hoitamiseksi... toivottavasti.

      • Älkäätilatko

        Miten sun kävi?


      • huijattumyös

        Eipä ole kuulunut yhtään mitään. Poliisille on juttu jätetty, saa nähä millon kuuluu ja mitä...


    • spkndgsipdfn

      Jatkuuko tää liiketoiminta?

      • Varoitus

        Näköjään jatkuu taas! Älkää ainakaan maksako mitään ennakkoon!!


      • huijattumyös

        Juu ja jos jotain tilattuja tuotteita satutte saamaan niin älkää sitten ainakaan palauttako tuotteita, rahapalautuksia kun ei tule!! Paypalkaan ei ole enää heidän maksunvälittäjä... siellä on nyt joku muu palikka!! :(


    • asoighsoi

      Miten tätä yrittäjää ei saada kuriin???? Ja huijaus vaan jatkuu?

    • asjdga

      Yritin ottaa yhteyttä kauppiaaseen verkkokaupan yhteydenottolomakkeen kautta, ei mene perille sekään!! Tuli sähköpostiin ilmoitus ettei mene perille. Huoh. Ei taida olla aikomustakaan hoitaa asioita kuntoon... ei taida auttaa kun mennä poliisin puheille.

    • Varoitus

      Poliisille vaan heti tekemään rikosilmoitusta jos joudutte huijatuksi! Siellä on jo tiedossa kyseisen yrityksen pyörittäjä ja on kuulusteluissakin ollut. Käsittämätöntä että yritys saa jatkaa tai miten edes kehtaa jatkaa. Uskoisin rahavaikeuksia olevan.

    • pasfjf

      Ja edelleen sama homma tuntuu jatkuvan.

    • solution

      Nykyään Charmhairin laskutuksen hoitaa Checkout. Otin sen asiakaspalveluun yhteyttä ja kerroin näistä. Tehkää tekin, niin tulee sielläkin paremmin tiedetyksi.

    • saodj

      Jahas, viestejä poistellaan tästäkin ketjusta.. Pistäkää sana kiertämään että saadaan epärehelliset yritykset pois.

    • dsaff

      Onko kukaan saanut täältä rahoja takaisin?

      • Entilaaenää

        Mä sain kun tein rikosilmotuksen ja yrityksen omistaja oli ollut kuulusteluissa. Sen jälkeen otti muhun yhteyttä ja ehdotti sopimusta.


    • Sama meno näköjään jatkuu..tilasin vajaa 2 viikkoa sitten teippipidennykset, maksoin netissä, ei näy ei kuulu hiuksia. Spostiin ei vastata!!! Tän viikon vielä odotan ja sit ilmoitusta kehiin!!!

    • asdfopskgopakdo

      Apua. Miksi ei tätä saada loppumaan? Tilasin siis itekin vahingossa tuolta (siis en lukenut kokemuksia ennen tilausta) ja näyttää ettei tukkaa tule ollenkaan. Nyt niskavillat pystyssä oon lukenut näitä keskusteluja ja näyttäisi, että tää huijaus on jatkunut jo vuosia. Miten on mahdollista?

      • Voiperse12

        Saitko sä sieltä tavarat? Menin kans tilaan ja nyt vasta löysin tän ketjun...


    • NetteH

      Menin tilaamaan sinettipidennykset ja maksoin 160e etukäteen. Miljoonan sähköpostiviestin jälkeen vihdoin vastattiin ja luvattiin palauttaa rahat. Rahoja ei ole kuulunut ja nyt teen rikosilmoituksen. Huijari!!!!!!

    • charmhair

      Siis tosiaan tuolta ei kannata tilata klipsihiukset menivät heti takkuun ensimmäisen päivän jälkeen myös ollut charmhairin teipit ja katkeisivat keskeltä miltei kokonaan.

    • tietoafirmasta

      Missä yritys sijaitsee nykyään? Ennen Turussa,missä nyt? En tiedä yrityksestä paljon mitään?

      • oiskoraumalla

        Raumalla?


    • asdg

      Sivut on näemmä vielä pystyssä ja nyt näemmä asuu Porissa kyseinen tyyppi.

    • ntu

      Mahtaakohan se kusettajaämmä enää edes pyörittää koko paskaa?

    • kauttttua

      Naisella on ainakin tuomio mutta sitä en tiedä onko jo lainvoimainen.

      • aspfbnvj

        Kiitos tiedosta. Erikoista, että kauppa edelleen toiminnassa...


    • iloinenasiakas

      Lakatkaa mollaamasta yrittäjää ja yritystä. Olen aina saanut Charmhairilta tilaamani hiustenpidennykset. Suosittelen! 10

      • Anonyymi

        Onkohan pyörittäjä itse puhumassa vai joku tuttava?


    • Anonyymi

      Tein juuri Charmhairista rikosilmoituksen.
      Rahat kyllä kelpasi, tilaustani en ikinä saanut.
      Vasta tilausta odotellessani aloin selaamaan näitä kokemuksia kyseisestä firmasta. Uskomatonta että tää muija on kusettanut vuosien varrella monia, ja käärii vieläkin viattomien rahaa taskuunsa.
      Te, ketkä olette tehneet rikosilmoituksen tästä firmasta, kuinka hommat on edennyt?

    • Anonyymi

      Enää ei löytyny Charmhairin sivuja ainakaan googlettamalla. Ois mielenkiintoista kuulla, miten tällä ämmällä mahtaa nykyään mennä?

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe