nyt tekis miel jo purkaa ja katsoa miltä se sisältä näyttää.
hassua et liikkeessä ei myyjä osannut kertoa onko yks vai kaks kovalevypaikkaa, teknisístä tiedoist mainoksessa ei selvinny, mut youtube video näytti et kaks on, kuten olinkin arvellut
muutaman tunnin omistanut uuden läppärin
16
80
Vastaukset
No onneksi olkoon uudelle koneelle !
Tyypillistä pojille... Kuinkahan monta herätyskelloa mun veljenikin aikanaan purki ja aina jäi ylimääräisiä osia, kun kokosi niitä...
Mut en minä sinun kykyjäsi epäile; kunhan tuli mieleen vanhoja muistikuvia ;)pari ssd:tä streippina sisään vaan
monte24 kirjoitti:
mie en vielä luota niihin ja pirun kalliita ovat vielä.
Tuossapa olet oikeassa. Ei kannata luottaa teknisiin laitteisiin.
- Emilia .
Onnea uudelle vehkeelle
Älä pura vielä, odottele että ensimmäinen maitolasillinen kaatuu päälle. Takuut voi raueta jos availet. Vai miten ne nykyään mene? Miun veikka purki kans kaikki härpäkkeet. Oli niissä vikaa tai eiHah... mulla kaatu bisset läppärin päälle (en mainitse merkkiä, ettei mene mainostuksen puolelle) ja hetken kuivattelun jälkeen se toimi taas ... toisenmerkkisen päälle kaatu lasillinen mehua ja PIM.
Naisiin voi luottaa. Koneisiin ei - ne on miesten tekemiä.- maitolasi?
älä naurata...
temppuilija kirjoitti:
Hah... mulla kaatu bisset läppärin päälle (en mainitse merkkiä, ettei mene mainostuksen puolelle) ja hetken kuivattelun jälkeen se toimi taas ... toisenmerkkisen päälle kaatu lasillinen mehua ja PIM.
Naisiin voi luottaa. Koneisiin ei - ne on miesten tekemiä.Perskuta alotuksen paikka.
- mulla on
temppuilija kirjoitti:
Hah... mulla kaatu bisset läppärin päälle (en mainitse merkkiä, ettei mene mainostuksen puolelle) ja hetken kuivattelun jälkeen se toimi taas ... toisenmerkkisen päälle kaatu lasillinen mehua ja PIM.
Naisiin voi luottaa. Koneisiin ei - ne on miesten tekemiä.erillinen näppäimistö tässä läppärissä, kaatu leijonaviinaa päälle.
mulla on kirjoitti:
erillinen näppäimistö tässä läppärissä, kaatu leijonaviinaa päälle.
Kokeile kaataa leijonaa naisen päälle ... :D
- voin käsi
temppuilija kirjoitti:
Kokeile kaataa leijonaa naisen päälle ... :D
raamatulla sanoa että olen niinkin tehnyt ainakin kerran. Nainen kiukutteli päivän, tämä kone vieläkin...
voin käsi kirjoitti:
raamatulla sanoa että olen niinkin tehnyt ainakin kerran. Nainen kiukutteli päivän, tämä kone vieläkin...
:D
- Lunalta terkut.
Hei monte,
kiitos ystävyydestäsi, kiitos kun jaksoit kuunnella mua joskus tunteja puhelimessa...pääasia että sain pälättää kun jos kus vaan tuntu siltä.
Kiitos kun jaksoit kuunnella mun raivonai ja kiukkuani joka kohdostui sinuun, mutta et kuitenkaan kääntynyt mulle koskaan selkääsi.
Hyvää jatkoa, minne tiesi sitten viekin..
Palataan kun aika koittaa.
http://www.youtube.com/watch?v=4576ymdmemQ - Et Uskalla:.!1%#?+
.
Et uskalla hakata sitä kannettavaa pöydänkulmaa vasten :)
.- Siis kääk!
har-jäpikkä!
Miten olisi matka kuuhun, pelkällä menolipulla. Siellä ei katsos toimine netti. (Sitä kautta päästäisiin noista yhden lauseen lässytyksistäsi eroon) - Har!
Siis kääk! kirjoitti:
har-jäpikkä!
Miten olisi matka kuuhun, pelkällä menolipulla. Siellä ei katsos toimine netti. (Sitä kautta päästäisiin noista yhden lauseen lässytyksistäsi eroon).
Sitten musta tulis kuu-ukko
Har!
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604783
- 653868
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2193350- 1143091
- 482924
- 232588
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2542087- 381923
- 1081892