Olen reilun vkon ajan pitänyt yhteyttä yhden miehen kanssa, jonka tapasin treffipalstalla. Ollaan tosi paljon yhteydessä päivittäin, tekstareita, viestejä treffipalstan kautta ja puheluita. Tapaaminen on myös jo sovittu. On oikein fiksu ja aikuinen, eikä vaikuta yhtään millekään pelimiehelle, päinvastoin!
Nyt huomasin että tämä kyseinen mies latailee uusia kuvia treffipalstalle..olenko minä vain liian herkkä ja vainoharhainen?
Mitä mieltä olette?
9
161
Vastaukset
- Näköjään
Ei ole sinusta kiinnostunut.
- sosiaalinenkoe
Oot liian herkkä.. ettehän te vielä seurustele. Kommentoi asiaa vaikka "kiva toi uusi kuva minkä laitoit" ja katso mitä vastaa :) Onnea peliin!
- Kokkö
Paitsi että lähetti minullekin sen kuvan, että olen nähnyt sen. Mutta kaipa tässä vaan jäitä hattuun laitettava!
Kokkö kirjoitti:
Paitsi että lähetti minullekin sen kuvan, että olen nähnyt sen. Mutta kaipa tässä vaan jäitä hattuun laitettava!
Ei tosiaan kannata vetää mitään johtopäätöksiä tuossa vaiheessa noin pienestä asiasta. Vasta yhteinen päätös seurustelun alkamisesta alkaa sitten oikeasti olla sitova suhteessa muihin ihmisiin.
Tässä ollaan tietysti aina sen asian äärellä, mitkä ne itse kunkin odotukset ja tunnetilat ovat kulloinkin. Jollakin saattaa olla suuret odotukset toisen suhteen jo ennen ensitreffejä, kun taas toinen saattaa suhtautua asiaan paljon rennommalta pohjalta, vaikka sinänsä toista pitäisikin ihan potentiaalisena kumppaniehdokkaana. Sanoisin jopa, että osa porukasta ei tarkoituksella halua nostattaa omia odotuksiaan alkuvaiheessa, vaan pyrkii suhtautumaan mahdollisimman neutraalisti. Toisin sanoen siis katsoo rauhassa, miltä oma tunnetila alkaa vaikuttaa sitten treffien (tai parien) jälkeen. Siihen saakka pitää profiiliaan kuten ennenkin ja mahdollisesti tutustuu muihinkin. Vasta, kun tunnetila alkaa osoittaa erityisiä merkkejä tietyn ihmisen suuntaan, alkaa vaihe, jossa muut tutustumiset jätetään. Tämä voi tosiaan tapahtua hyvinkin eri tahdissa ja eri tavalla. Kullakin on omat mietteensä ja tunteensa.
Nämä ovat siis tosiaankin hyvin yksilöllisiä asioita. Eipä sitä voi toisen tunnemaailmaan koskaan sukeltaa ja oikeasti ymmärtää, mitä siellä tapahtuu ja missä tahdissa.
- jkjjgkgj
No jos oikein innostuu toisesta niin ei se laittais uusia kuvia sinne julkiseen profiiliin. Mutta toisaalta ei pitäisi ottaa liian vakavasti jos ei ole tavannutkaan
- Törkeää on
Niin. Kun ollaan pidetty viikko yhteyttä eikä ole vielä kertaakaan livenä tavattu, niin kyllähän miehen pitäisi jo poistaa profiilinsa ja olla kirjoittelematta muille potentiaalisille. Tehän olette käytännössä jo melkein naimisissa!!!1111
- qpqp
Jos sieltä tulee sellaista tekstiä, että vain sinä olet aatoksissa koko ajan tai vastaavaa, niin ei kovin luotettavalta vaikuta. Muuten tuosta ei varmaan mitään erityistä voi päätellä.
- yksin kotona
Minäkin olen kiva ja mukava mies. mikset mun ilmoituksiin vastaa. Ja minä en lataile uusia kuvia minnekkään jos on treffit sovittuna.
- 5+8
Niin kauan kun ette ole mitään sopineet, että josko katotaan ihan vaan kahdestaan niin tämän kaltaiset "johtopäätökset" kannattaa ihan suosiolla jättää tekemättä, siinä kun kiusaa vaan itseään (ja hyvällä todennäköisyydellä pilaa mahdollisen orastavan suhteen epäluuloillaan ja ennakkoasenteillaan).
Jos asia kiusaa sinua ja olet tosissasi kiinnostunut tästä miehestä niin ehdota kaverille profiilien poistoa. Sen jälkeen kun siitä sovitaan niin eipä ole enää kummallakaan asiaa siellä ruveta pyörimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016259
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814839Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1003101Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302932Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262165Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191546Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371111Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921110Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311036- 48804