Ruskeaa Eyelineria kulmiini♥

KuLmAkArVaMöRkÖ

Juuh eli voisko kulmakarvoihin käyttää ruskeaa Eyelineriä? Kokeilin sitä ihan läpällä eka noihin mun kulmakynällä värjättyihin kulmiin ja ne näytti yllättävän hyvältä. Eli voisko?

9

441

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehen

En ite ainakaa laittais.

• jfla

Kertokaa sitten mikä olisi paras kulmakynä ?
        Jotkut ovat aivan liian pehmeitä .
        Ärsyttää nämä omat vähäiset kulmakarvat.
        Ja syy miksi ei voisi käyttää eyelineriä koska luomiin voi ?

• kulmakarvat
        jfla kirjoitti:

eihän eyelinerin laittaminen kulmiin kiellettyä ole. että laita ihmeessä, ei siitä haittaa ole. Olenpa itsekin joskus käyttänyt ja kestävät kulmat sillä tavalla saa. Laitoin kylläkin alle kynää ja päälle mahdollisimman näkymättömästi ruskeaa eyelineriä.

• kulumaton
        kulmakarvat kirjoitti:

eihän eyelinerin laittaminen kulmiin kiellettyä ole. että laita ihmeessä, ei siitä haittaa ole. Olenpa itsekin joskus käyttänyt ja kestävät kulmat sillä tavalla saa. Laitoin kylläkin alle kynää ja päälle mahdollisimman näkymättömästi ruskeaa eyelineriä.

Kiitos , pitääpä ostaa eyelinerin ja kokeilla , kun tuo pelkkä kynä väri hankautuu helposti pois , varsinkin pipon valuessa kulmien päälle .

• kulmat+ripset ok
        jfla kirjoitti:

osta Neulash-nimistä ripsiseerumia..ja laita kulmakarvoihisi..alkaa kuule kasvaa..maksaa tosin mutta 3.5ml tuubista riittää 3kk...

• 12+5

Musta tossa sun hommassa ei ole mitään järkeä!

Eyeliner kuuluu silmiin niinkuin sen nimi kertookin. EYE = SILMÄ

Kaupungilla näkee tarpeeks noita röllikulmia (tummanruskeet/mustat vahvat kulmat piirretty naamaan)! Ihan kamalat. Siihen vielä paksu meikkikerros lisäks niin hyi hemmetti. :''DDD

Suosittelen kulmien väristä luomiväriä kulmien "täyttämiseen".. kajalit ja eyelinerit voi unohtaa - ne eivät kulmiin sovi!

• kjljd

jos se eyelineri on nestemäinen niin en käyttäs, ite oon kyllä käyttäny nuita eyeliner kyniä kulmiin kun kulmaväreistä en oo oikean sävystä ruskeaa löytäny ja hyvin toimii.

• 1+17

KAJAL ja EYELINER on eri asia.

• Eyeliner

Ite olen nähnyt videoita jossa ihmiset laittavat mustaa eyelineriä kulmakarvoihin ja sitten kun se on kuivunut ni repivät sen pois että kulmakarvat ovat vaalean ruskeet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2236
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1298
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1226
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1171
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      884
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      769
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      731
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      572
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe