Suosikki porvari räppäri?

hyväAvain!

kuka on teidän suosikki rikkaasta perheestä tuleva räppäri? mä en tykkää köyhistä räppäreistä kun räppi kuuluu mun mielestä rikkaille. köyhillä menee aikaa jo siihe että pitää hommata omat musa laitteet mutta rikkaat saa ne heti vanhemmilta ja tekee jo sillä välin biisejä ku köyhät vasta koittaa saada mikrofonia.

mun mielestä paras porvari räppäri on avain, eli asa. asa on yhdestä suomen rikkaimmasta perheestä ja sai heti ostettua kunnon markkinoinnin ja suosioo :)

asa on paras! :)

13

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asa ei oo rikas, mut on se hyvä

• vaionko

Eikös asa ihan oikeastikin muuten ole todella varakkaasta perheestä?

• sadd231

Ei kyllä varsinaisesti mikään porvari ole, vaikka isäukko tais aika hyvin tienata aikoinaan.

• Vähempiosaiset

Kyllä mä tykkään enemmän sellasesta räpistä jossa just ne köyhemmät räppää yhteiskunnallisista asioista kun tietää niistä jotain. Eikä se Asa mikään porvari ole.

• c.ASA.nova

ai on ihmisiä jotka kuuntelee räppäreitä ihan varallisuuden peruusteella, asa on yksi suomen parhaista (en kiistä) mutta kyllä kaikki oikea soundi lähtee sieltä getoista/lähiöistä jossa ihmiset yrittää päästä pinnalle

• ------------------

Sillä ei oo oikeesti Vtunkaan väliä onko räppäri rikkaasta perheestä vai ei... :D

• GrndMstr FlashGordon

Parhaat köyhät räbäyttäjät tulee Peltsistä.

• Asamasa

Asa on suomiräpin kuningas.

• ootpa vajaa

luuletko oikeesti et ketään räppäri olis ollu masseissa jo musiikki uransa alussa?
      kun katsotaan vaikka 2pacin tarinaa ni sehän eli ihan helvetin köyhäs perheessä kunnes se rupes tekee musiikkia ja yhtäkkiä se oli miljonääri.mun mielestä köyhät räppärit on just parhaita.ne sentään on tehny jotain sen rikkauden eteen toisinku sun lellityt "räppärit".enkä tarkota nyt asaa henkilökohtasesti se on ihan ok vaan tota asiaa ihan yleisesti

• tosiräppäri

"luuletko oikeesti et ketään räppäri olis ollu masseissa jo musiikki uransa alussa?"

Tottakai monikin. Ja hyvä niin, niin ovat saaneet varoillansa markkinoitua musiikkiansa. Aloituksessa mainitut Asa ja Paleface ovat hyviä esimerkkejä hyvistä porvariräppäreistä. Köyhien rap on jotenkin luotaantyöntävää.

• troll
        tosiräppäri kirjoitti:

"luuletko oikeesti et ketään räppäri olis ollu masseissa jo musiikki uransa alussa?"

Tottakai monikin. Ja hyvä niin, niin ovat saaneet varoillansa markkinoitua musiikkiansa. Aloituksessa mainitut Asa ja Paleface ovat hyviä esimerkkejä hyvistä porvariräppäreistä. Köyhien rap on jotenkin luotaantyöntävää.

oletpa lellitty. ammu itseäsi päähän kuulapyssyllä jonne

• sanot

olevasi tosi räppäri jos kuuntelet asaa.olet vasta sen jälkee räppäri kun musiikkimakuusi tulee mukaan 2pacit eazy-et ja notoriousbigit

• ltlakstu

vitun idiootti räppi on alunperinkin köyhien musiikkia getoista jos palataan juurille.. nykynen blingbling paska on vieny idean koko hommalta.. ota selvää aasi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      39
      4612
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      52
      2151
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      252
      1641
    4. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1639
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      1620
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      91
      1148
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      48
      1123
    8. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1107
    9. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      267
      1077
    10. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      67
      1073
    Aihe