kuka on teidän suosikki rikkaasta perheestä tuleva räppäri? mä en tykkää köyhistä räppäreistä kun räppi kuuluu mun mielestä rikkaille. köyhillä menee aikaa jo siihe että pitää hommata omat musa laitteet mutta rikkaat saa ne heti vanhemmilta ja tekee jo sillä välin biisejä ku köyhät vasta koittaa saada mikrofonia.
mun mielestä paras porvari räppäri on avain, eli asa. asa on yhdestä suomen rikkaimmasta perheestä ja sai heti ostettua kunnon markkinoinnin ja suosioo :)
asa on paras! :)
Suosikki porvari räppäri?
13
594
Vastaukset
asa ei oo rikas, mut on se hyvä
- vaionko
Eikös asa ihan oikeastikin muuten ole todella varakkaasta perheestä?
- sadd231
Ei kyllä varsinaisesti mikään porvari ole, vaikka isäukko tais aika hyvin tienata aikoinaan.
- Vähempiosaiset
Kyllä mä tykkään enemmän sellasesta räpistä jossa just ne köyhemmät räppää yhteiskunnallisista asioista kun tietää niistä jotain. Eikä se Asa mikään porvari ole.
- c.ASA.nova
ai on ihmisiä jotka kuuntelee räppäreitä ihan varallisuuden peruusteella, asa on yksi suomen parhaista (en kiistä) mutta kyllä kaikki oikea soundi lähtee sieltä getoista/lähiöistä jossa ihmiset yrittää päästä pinnalle
- ------------------
Sillä ei oo oikeesti Vtunkaan väliä onko räppäri rikkaasta perheestä vai ei... :D
- GrndMstr FlashGordon
Parhaat köyhät räbäyttäjät tulee Peltsistä.
- Asamasa
Asa on suomiräpin kuningas.
- ootpa vajaa
luuletko oikeesti et ketään räppäri olis ollu masseissa jo musiikki uransa alussa?
kun katsotaan vaikka 2pacin tarinaa ni sehän eli ihan helvetin köyhäs perheessä kunnes se rupes tekee musiikkia ja yhtäkkiä se oli miljonääri.mun mielestä köyhät räppärit on just parhaita.ne sentään on tehny jotain sen rikkauden eteen toisinku sun lellityt "räppärit".enkä tarkota nyt asaa henkilökohtasesti se on ihan ok vaan tota asiaa ihan yleisesti- tosiräppäri
"luuletko oikeesti et ketään räppäri olis ollu masseissa jo musiikki uransa alussa?"
Tottakai monikin. Ja hyvä niin, niin ovat saaneet varoillansa markkinoitua musiikkiansa. Aloituksessa mainitut Asa ja Paleface ovat hyviä esimerkkejä hyvistä porvariräppäreistä. Köyhien rap on jotenkin luotaantyöntävää. - troll
tosiräppäri kirjoitti:
"luuletko oikeesti et ketään räppäri olis ollu masseissa jo musiikki uransa alussa?"
Tottakai monikin. Ja hyvä niin, niin ovat saaneet varoillansa markkinoitua musiikkiansa. Aloituksessa mainitut Asa ja Paleface ovat hyviä esimerkkejä hyvistä porvariräppäreistä. Köyhien rap on jotenkin luotaantyöntävää.oletpa lellitty. ammu itseäsi päähän kuulapyssyllä jonne
- sanot
olevasi tosi räppäri jos kuuntelet asaa.olet vasta sen jälkee räppäri kun musiikkimakuusi tulee mukaan 2pacit eazy-et ja notoriousbigit
- ltlakstu
vitun idiootti räppi on alunperinkin köyhien musiikkia getoista jos palataan juurille.. nykynen blingbling paska on vieny idean koko hommalta.. ota selvää aasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029