Kaveri puhuu täysin pehmoisia:
Pekka Haavisto
Vihreiden
presidenttiehdokkaan
Pekka Haaviston mukaan
Suomessa olisi 250 000
ihmistä enemmän töissä,
jos Suomi ottaisi mallia
Ruotsin työelämästä.
www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194714716683/artikkeli/haavisto loi poytaan ison luvun 250 000 tyotonta vahemman talla keinolla.html
Haaviston keinoin 250 000 työtöntä vähemmän
8
66
Vastaukset
- ropotti x
No niinhän se kuului puhuvan ihan pehmoisia, johan taitaisi Jaakonsaari-Filatov örsyjen aikaansaama kyykytyslinja riittää, vaan eipä tämäkään kuvittelija maininnut halaistua sanaa, kuinka se nostaisi huonommalla oksalla olevien ikääntyneiden ja vähemmän terveiden toimeentuloa.
P-kaa saa näköjään puhua samalla suulla millä leipäänsä syö, edelleen vapaasti, kun oma lehmä ojassa!! - hohohohhhhhhhhhhhhhh
Harvoin näkee yhtä löysäpäistä tyyppiä kuin homohaavisto. taitaa olla myös löysä********, hohohoh.................
- kummaa syyllistämist
Ja miksi syyllistetään sillä,että sanotaan,että
jäädään sairauden takia jopa 52v eläkkeelle?
Siksi,että on sairas,työkyvytön,niitäkin on.- Aika moni
sairastuu ja jää sairaseläkkeelle väärien elintapojen seurauksena. No itsepähän kärsivät.
- muistan
Vennamokin ennen puhui, että ruvetaan tekemään huopanullia niin kaikille tulee töitä.
- Ahteri Antti
Onks toi panttihillero ollut itse koskaan OIKEISSA töissä? Tuskinpa vain.
Coccareiden puisto-osastopuolueen kööreissä ei taida ollakaan ihan normaalia porukkaa?
Eiks ne ole kaikki jonkinlaisia friikkejä? - Clyde Tolson
Näköjään hyvinkin kokoomuslaiset näkemykset tuolla "peräluukku" miehellä.
– Voi kun Pekka olisit tukenut minua silloin 1990-luvulla, kun sanoin, että huonokin työsuhde on parempi kuin ei työsuhdetta ollenkaan, huokasi kokoomuksen Sauli Niinistö...- ropotti x
Niin, siinähän Niinistö tunnusti taas kertaalleen oikean karvansa, eikö ehtinyt mielestään riistää tarpeeksi juuri 90-luvun laman jälkimainingeissa?
Minusta se killitti ja kusetti silloin niin maan perusteellisesti, piti kaikkia työttömiksi joutuneita kynnysmattonaan, tämä samainen jo takkiaan presidenttipeliä varten käännellyt hyväkäs!!
Ihmisten muisti lienee lyhyen puoleista sorttia ja osa kansasta hakee vain loistoa jota voisivat ihailla kuin kuninkaallisia joissain maissa, unohtuu sortamiset ja ehdokkaan perimmäinen luonne, vaikka siitäkin olisi jo näyttönsä antanut, kuten Niinistö ja Lipponenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181