Miten teini isketään? (toinen teini)

WladimirPutin

Olen miettinyt, että miten jonkun teinitytön saisi iskettyä jossain bileissä?
Siis ilman kummankin osapuolen hirveitä kännejä. En oikein keksi mitään sanottavaa. Entä kunnon pissikset, jos haluaa päästä edes nuolemaan jonkun muijan kanssa.
Miten muut teinipojat iskee tyttöjä. Olen Helsingistä ja alueelta jossa porukat käy isommissa bileissä, eli ei ole sellaisia "lähiö"bileitä, joissa kaikki tuntee toisensa ja on helpompi lähestyä toista.
Ei ole kuitenkaan "isoja" bileitä, joissa mahdollista tanssia jne.
Olen hyvä puhumaan ja pystyn juttelemaan aikuisille naisille helposti, mutta en vain osaa teineille. Tuntuu että niille pitää jutella mahdollisimman tyhmiä :)

Jos viitsitte, niin kertokaa mahd. yksityiskohtaisesti, että saisi edes kerran sitä toosaa :D

36

4916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WladimirPutin

      Pliis jotain vastauksia :)
      Kyllähän joku on teininä toisen teinin napannu :D

    • WladimirPutin

      ??

    • Simple as that

      Kyllähän ne teinihorot on heti antamassa jolleki vähä vanhemmalle miehelle, kuhan vaan saadaan vastineeks röökii, bissee, merkkifarkkua yms. Eli raha ratkasee.

      Tai jos sulla olis joku magee auto ja pissis pääsis ajeleen, ni johan ois pillua tarjolla.

    • check it out!

      Liitypä kuule sellaselle sivustolle kuin kuvake.net. Se on tarkotettu just sellasille pinnallisille teinivosuille. Ne esittelee siel anteliaasti tissejään, persettään yms. Ja sit ne epätoivosesti vonkaa miehiltä kommentteja herutuskuvistaan. Joten etsit sieltä jonkun helponnäkösen horon, sanot sen kuvasta jotain kivaa kommenttia, ni johan on muijan pillu märkänä..

      • WladimirPutin

        thanks, onko toiminu itelläs? ;)
        mutta, veikkaan että toi oli vähän kieli poskella heitetty.
        Jos joku viitsisi neuvoa, miten saa iskettyä teinitytön oikeassa elämässä, olisin ikuisesti kiitollinen :)


    • -JJJ-

      Kuka niitä pikkutyttöjä haluaisi panna kun saa aikuista 30v naistakin.
      eikä tarvi olla mitään autoa paitsi räkänokilla jotka ei muuten saa.

      • WladimirPutin

        No en usko että saan n. 12-14v vanhemmalta muijalta :/


      • Ziizus...
        WladimirPutin kirjoitti:

        No en usko että saan n. 12-14v vanhemmalta muijalta :/

        Tollaiset pikkulikat ei ole seksiä varten, lapsia vielä! Ihan järkky paskiainen olet...


    • ei millään pahalla

      nuorten palstalle poju... tai sitte koitat unohtaa koko jutun kunnes kasvat henkisesti vähä korkeemmalle tasolle.

      • samaaa mieltä

        Komppaan.


    • Isäpappa...

      Taidat olla tuleva ikisinkku, jos ajattelet, että vain bileissä voi iskeä...

      Eikö ole paljon helpompaa ja itsevarmempaa mennä juttelemaan selvin päin kuin että kännissä. Normaaleilla sosiaalisilla taidoilla varustettu henkilö voi keskutella toisen kanssa.

      Näin se menee.

      • WladimirPutin

        Minulla on kyllä paremmat sosiaaliset taidot kuin monilla muilla, mutten vain osaa jutella oman ikäisille tytöille.
        Eikä kyllä ole sama asia iskeä naisia kadulta 30v:nä kuin 16v:nä.
        Ja pointti oli juuri se, että mistä voi jutella bileissä selvinpäin. Kyllä kännissä saisi jonkun toisen oksennukselta haisevan bimbon, eri asia on haluaako.


      • M.Gorbatsov
        WladimirPutin kirjoitti:

        Minulla on kyllä paremmat sosiaaliset taidot kuin monilla muilla, mutten vain osaa jutella oman ikäisille tytöille.
        Eikä kyllä ole sama asia iskeä naisia kadulta 30v:nä kuin 16v:nä.
        Ja pointti oli juuri se, että mistä voi jutella bileissä selvinpäin. Kyllä kännissä saisi jonkun toisen oksennukselta haisevan bimbon, eri asia on haluaako.

        Sulla on sama tilanne kun mulla ja mun mielestä hyvä paikka on esim bileissä kun siellä on mahdollisuus viettää sen ihastuksen kanssa aikaa. Ei kannata tosin olla kännissä vaan selvin päin hakea sitä keskustelua ja sit ottaa omista ballZeista kiinni ja sanoo mitä oot halunnu sille jo pitkään sanoa:) tämä on vain min mielipide mutta saman ystävän juhlissa se on paljon helpompaa kuin koulussa jossa ei sopivaa tilaisuutta tunnu löytyvän... Toivottavasti tämä nyt auttaa edes vähän. Odottele siis seuraavia bileitä jonne sun tyttös on myös tulossa:)


    • iskijäMies21234

      Chat on ollut aikahyvä teinien iskupaikka, mutta se on ohi. Joskus onnistui ihan sillä että meni ns teinitapahtumiin, niissä on aina tyttöjä, jotka haluavat iskeä vanhempia miehiä. Eli neuvo tähän on pyöriä siellä missä teinitkin. Niinä aikoina jolloin harrastin teinejä vielä (olin n 25 - 35 v), niin kyseinen sääntö tehosi hyvin - aika monta likkaa tuli 'kaadettua'. Mutta pidemmällä päällä teinit ovat huonompia kuin opiskelijatytöt. noin 20 v näyttävät ihan teineltä ja ovat melkein samanlaisia - suosittelen.

      • x_____X

        Hyi. Mene pois, pervo provo!


    • aloittaja12345678910

      Ei vitun vittu!!! En ole vanhempi mies, ja kysyin että mitä minun pitää sanoa ja tehdä niissä bileissä, että saan jonkun toisen teini-tytön. OLEN SIIS 16-VUOTIAS POIKA!!!

      ei millään pahalla vastanneille, mutta vastaukset eivät oikein liity kysymykseen.

      • M.G

        No vittu sanot et oli hauska nähdä ja et olis hauska nähdä toisenkin kerran jossain


    • 17-v. likka

      Aloin lukea tätä palstaa ihan huvin vuoksi. Olen samaa mieltä Isäpapan kanssa. Normaaleilla sosiaallisilla taidoilla pitää pärjätä. Tyttöjä ei pidä edes yrittää iskeä, vaan olla oma itsensä. Minua ei tosin iske kukaan, tai turpaan tulee! ;D
      Jos haluaa mennä juttelemaan pinnallisille teinipissiksille, kannattaa miettiä mitä kaikkea sellaisesta saa irti. Ei ainakaan mitään kovin syvällistä (niin kuin ei tältäkään palstalta)?

    • panomies

      kyllähän teiniltä saa helpost. Ei tarttekko pikkusen. polvea hipoa niin heti pillua irtoo

    • Smatry

      Kuules, tytöt tykkää ku oot rento, ja heität läppää. Jos jostai oot oikei kiinnostunu, huomioi enemmä ku muita tytsyi, ni alkaa tuntee ittesä tärkeeks. Pyyä vaik rannalle tai johokii kivaa paikkaa, tai kaveriporukkaas mukaa ku kyl se mimmi lankee ku oot
      vaa rento oma ittes ja juttelet paljo. Jos juttu ei luista ni kysy vaik iha et paljo kello on tai keksi joku puheenaihe vaik jostai sen vaatteesta ! Pitäis toimii ! (:

      By 16 v mimmih

      • eseseseseseses

        tai kysy vain että "mite ois"


    • fyiö

      Jos jotai *itun teinipissistä haluu ni on kyl täys *askiainen! Kannattaa olla oikeesti oma itensä ja mennä juttelee ja jos ei keksi sanottavaa ni any way. Mut se vaan et teinipissikset sellasii *aatanan *askiaisia et...

    • Man boobs

      Nän facessa kuvan jossa Wladimir Putin ridas karhulla ilman paitaa.
      Jotain sellaista kun teet, niin a`vot.

      • päätön idea

        ehkä silläkin irtoaa jotain, vaan ei pimppiä neidolta.


    • yks vaan

      joskus tein niin et menin vaan juttelee ja sit pyysin numeroo ja et haluuko nähdä joskus. Sitten vaan soittoo ja treffeille pyyntöä. Toimii lähes joka kerta. Pitää siis uskaltaa jutella

    • Hane

      Muna pilluun ja anna palaa

    • Mister434

      Miksi haikailet jodenkin pissisten perään? Sinuna keskittyisin mieluummin kypsiin naisiin ;) Kunnon puuma maturen ku löydät niin ei sua sen jälkeen kiinnosta inisevät pikku pissikset. Kannattaa miettiä asiaa...

    • ohan seksi kivaa

      Sitä varten pojat bylsii helppoja teinipissiksiä että saavat pesää ja kokemusta, se on kylmä fakta. Harva 30v. nainen lähtee 16v. pojan kanssa sänkypuuhiin kun tämä ei ole ennen naista nähnyt (äitiä ei lasketa). Kun alkaa ymmärtämään noiden asioiden päälle, ne pissikset kyllä tulee jäämään. Joku tahtoo ekan kerran olevan iki muistoinen, mutta moni poikaa haluaa hyvän näköstä muijaa jotta kun ihan OIKEA kaunotar on vieressä, sen kanssa tietää mitä tehdä. En sano että helppoja teinejä pitää panna kuin tusina tavaraa, eiköhän hekin aikuistu ja löydä miehen jonka kanssa osataan olla.

    • 12345ghd

      Totta, näin se on.

    • mooi3

      No itse oon 12v tyttöja harrastin seksii ekan kerran 11 vuotiaanaeli vuos sitte no siis miten isketään .... tyttöi on vähä erillaisii mut muhun tehois ihan pikku jutut esim laittaa takin mun päälle kehuu hiuksii vaatteit .... kantsii tuijaa sitätyttöö kokoajan ja sit mee vaa kyselee jtn puhu ihantavallisesti ku aikuisille naisille mut jtn vitsii voiss kyll heittää :)

    • harmi2

      Siis 11v.? poika varmaan oli vanhempi ja sai tiukkaa tavaraa, eihän sun ikäsillä oo oikee etes toiminta kykyä. :(

    • mantyharjulainen

      Moi. Olen itse teini tyttö. Kannattaa pysyä etäällä a katsella mitä tyttö tekee mutta Älä tuijota. Pakko kyllä sanoa et oot Kyl aika rohkea kun tuut tällei kysyy.

    • bileissä

      Yleensä teinitytöt on herkkiä ulkonäkönsä ja pukeutumisen aidolle kehumiselle. Useimmiten kehuminen kannattaa esittää kohteliaana kysymyksenä.

    • Transuherrasmies

      Ota sen muijan munasta kiinni

    • Anonyymi

      htstg heigjnifrebnfrIHJERSPBDRRBDRBDRBDRBDRBDRBDRBDRBDRBDRBDRBDRBDRBDRBDRBDRBDRBDRBDGIGRNBOUÄEGHBRISEOugb jkgaheb

    • Anonyymi

      olen nussinut kymmeniä naisia ja tiedän tarkalleen miten tulet saamaa hormia eli avaa ig ota muna kava ja kommetoi siihen että oho

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      382
      4505
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      283
      2502
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1803
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe