Olen nähnyt maailman kauneimman naisen

7+3

Olen nähnyt maailman kauneimman naisen noin 2 kuukautta sitten bussissa. Sen jälkeen en ole kyennyt unohtamaan häntä.

Hän oli kaunis ulkomaalaisen näköinen, mahdollisesti arabi tai puoliverinen. Hiukset tummat, paksut ja kiiltävät yli olkapäiden. Silmät kauniin ruskeanvihreät, iho kuulas oliivinen. Silmät suuret ja kauniit, huulet kuin ruusunnuput. Niin kauniit kasvonpiirteet, että oli vain koko ajan pakko katsoa. Siis oikeasti niin kaunis, että en ole koskaan missään yhtä niin kaunista missiä tai muuta mannekiinia nähnyt. Eli siis varmasti kyseessä oli maailman kaunein nainen. Ei kukaan voi olla tuota täydellisempi.

Sitten nousin bussista, ja kun bussi ajoi ohitseni, niin nainen katsoi minua ja hymyili. Elämäni nainen, varmasti varattu, mutta taatusti maailman kaunein. Missä sinä olet törmännyt maailman kauneimpaan naiseen?

12

947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen23v.

söpöä =) mikä bussi oli kyseessä?

• woilolmikäfreak

Älä pelkää lunttu, ei se sua tarkoittanut. Kyseessä olen minä, hymyilin sulle, kun näytit niin idiootilta ja pelkäsin et lähet perääni. Friikki! nainen23v oot ruma btw.

• ankara.

Unohda bussit ja säheltäminen. Keskity niihin kakaroihin. Lasten isä tulee muuten laittamaan koville.

• 5.linja

Tää on älyttömän hieno teksti. Just tällasiin naisiin minäkin aina rakastun. En osaa ihastua. Rakastun suoraa päätä ja päättömästi.

• Ei mahda mitään

Asuu naapurissa.
      Varattu eikä ole todennäköisesti muutenkaan kiinnostunut vaikka olisi vapaa.

Ei ehkä ihan täysin klassisen kaunis, mutta nätti ja hoikka sekä hänessä on minun silmääni juuri sitä jotakin.
      Harmi kun ei ajattele samansuuntaisesti minusta. Muut naiset hävinneet hänelle kirkkaasti kun olen vertailua tehnyt. En ole vastaavaa koskaan kokenut.

Voi tietysti olla sekin että taidan olla edelleen pikkaisen lätkässä. Luonnekin hänellä kun on juuri sopivan naapurintyttömäinen.

Ikävää että häntä näkee toisinaan aivan yhtäkkiä jolloin muistikuvia ei saa hävitettyä mielestä koskaan kokonaan.

• Haavekuva..

Törmäsin viime syksynä palaverissä maailman kauneinpaan naiseen,meikäläiseltä meni sanat aivan sekaisin. Nainenkin huomasin sen ja hymyili myötätuntoisesti kun yritin änkyttää asiani.Hän oli niin järisyttävän kaunis ja älykkään tuntuinen,sellainen miljoonan dollarin beibi! Huh!

• curling curling

Hän on varmaan tottunut tuollaisiin reaktioihin... maailma taitaa olla heille pikkaisen erilainen ;)

• näkymätön äijä

näen päivittäin kauniita naisia mutta ne eivät huomaa minua

• Gudinne

Minä näen maailman kauneimman naisen joka kerta kun katson peiliin!

• truebeauty

olen varmasti nähnyt ton alottajan tarkottaman naisen voi jumalauta se on nätti!

t. heterotyttö

• tintti liinu

näin minäkin maailman komeimman miehen,,en bussissa mut kadulla,,
      vei jalat altani,,TODELLA KOMEE,,,suomi mies,,,ne silmät,,,hmmmm

• JLo

Minäkin olen nähnyt maailman kauneimman naisen - elokuvissa - nimittäin Jennifer Lopezin. Häntä kauniinpaa ei toista ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      93
      4722
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3902
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      204
      3768
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1328
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1214
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      161
      1183
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1085
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      934
    Aihe