Ihan tiedoksi vain että Kapteeni Ä-ni ja Jukkapoika ovat sama henkilö..
Kellään tiedossa Suomalaisia reggae bändejä/keikkoja!?
Sulle Mm..
4
386
Vastaukset
- echoes
kyllä mä sen tiedän että ne on sama henkilö mutta jukkapojalla on jonkin verran noita bändejä..
- MarLey is AliV3
Jep asia selvä jäi vaan hämään.
- HannaH
Juu sinä kyselit noita muita reggae bändejä. Soul Captain Band on ainakin varsin mainio suomalainen reggae bändi. JukkaPoika vaikutti kyllä ennen tässäkin bändissä, mutta nykyään "keulahahmona" toimii Antti Nopsajalka.
Muita mainioita bändejä on mm: Cosmic sound system -> http://members.surfeu.fi/l.malva/kuulumisia.html .- .,.
Tänä viikonloppuna Ilosaaren rentolavalla eli biitsillä JukkaPoika & Jenkkarekka, SCB ja Puppa J. & Tasottavat paljon muuta lepposaa..
Liput voi kyl olla aika hiljasessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2297653
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455110- 594792
- 753458
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301910- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371629
- 1491386