Ketä on uskis ja ketä on kirkon jäsen.
En siedä uskiksia.
Ehdokkaiden uskonnollinen tausta kiinnostaa
18
<50
Vastaukset
- puavo++++
Arhinmäki ei tietääkseni kuulu hihhuliporukkaan. Sen takia nuoret sitä kannattaakin.
- Mirka ...
Kiitos tiedosta. Onko lisää?
- vain yksi
Ainoastaan Essayah kuuluu lahkoon. Ei se kyllä pääsisi presidentiksi vaikkei kuuluisikaan.
- teille.
Niinkuin ette olisi tienny:)
Nyt muuten valitaa suomelle uusi pressa.
Tiedoksi.
- Moltsi .
Hyvä kysymys. Ainoastaan yksi lahkolainen ...
- sdfadg
Haavisto on ateistiuskis ja todennäköisesti myös Arhinmäki on samanlainen uskis.
Essayah on hellari.
Soini on katolilainen.
Muut luterilaisia?
Minä en myöskään voi sietää ateistiuskiksia.- Ev.Lut.
Eikö kaikki kommunistit ole ateisteja? Nykyään vasemmisto.
Tuosta luin että Biudetti olis jesuiita.
Soini katholi
Essayh ihan uskovainen
Niinistö varmaan uskovainen.
Haavisto jumalankieltäjä.
Väyrynen ihan normisuomimies. - Korjaus
Ateismi on uskon puutetta, ei siis mikään vainoharhainen uskis.
- homofoobikko
Korjaus kirjoitti:
Ateismi on uskon puutetta, ei siis mikään vainoharhainen uskis.
Ateistipakanat ovat pahimpia vainoharhaisia uskiksia. Kuten tämäkin aloitus. Taas on viha päällä toisia uskontoja kohtaan.
- ihan sama
Kyllä sinä tiedät,kunhan laitoit tuon aloituksen.
Et sinä nyt NIIN tyhmä ole.
Ei haittaa yhtään siedätkö vai et.- Johonkin
Non kaikki uskiksia.
mitäs teet?
- Niskalaukaus
Kukaan älykäs ihminen ei usko satuihin ja höpötyksiin ja siksi on ihan hyvä tietää kuka presidentti ehdokkaista on uskis. Itse en äänestä henkilöä joka uskoo satuihin ja höpötyksiin.
- Täällä kyselet?
NO,etkö sinä seuraa vaalitenttejä?
- rehti suomalainen
Se on sinun mielipiteesi.
Minäkään en aio äänestää vihervasureita enkä rkp:tä.
- millä luokalla
Voi vitsi ..;
"Ketä on uskis ja ketä on kirkon jäsen"
...- kuinka noin lyhyeeseen lauseeseen edes jälkeenjäänyt ihminen voi sisällyttää monta kielioppivirhettä?
.."ketä" , heh...
Opettelisi nyt Mirka edes äidinkielen perussäännöt ensin.- Mirka ...
Pärjään ihan hyvin nykyisellä kirjoitustaidoillani.
Uskista en vaan tule äänestämään enkä Lipposta. - 999988989
Mirka ... kirjoitti:
Pärjään ihan hyvin nykyisellä kirjoitustaidoillani.
Uskista en vaan tule äänestämään enkä Lipposta.Kenelläkään ei ole mitään sitä vastaan, että äänestät Haavistoa tai Arhinmäkeä. Vähemmistöilläkin on oikeutensa demokratiassa.
- Slokan .
999988989 kirjoitti:
Kenelläkään ei ole mitään sitä vastaan, että äänestät Haavistoa tai Arhinmäkeä. Vähemmistöilläkin on oikeutensa demokratiassa.
Uskovaiset ovat maailman pohjasakkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313099EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402951- 1051331
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753