Kokemuksia?
http://www.iltalehti.fi/missit/2012011315073340_mm.shtml
Onko nainen nätimpi ilman meikkiä?
17
159
Vastaukset
Vitonen eli Laura Ahola on; muiden meikit ovat onnistuneemmat. Ja vielä kun nähtäisiin tytöt ilman ripsenpidennyksiä ja kestopigmentointeja ja ja... ;)
- ON!
Noista kaikki muut paitsi 10. on todella paljon nätimpiä ilman meikkiä. Mitä tuo 10 edes tekee noissa kisoissa? Kuivan, rupsahtaneen ja kireän näköinen huuhkaja.
Useimmiten kyllä - tosin oppimiskysymys. Joku muu sanois et nainen on nätimpi pitkän kaulan kanssa tai venytetyllä huulella.
Kahdella ekalla ainakin on kyllä kestopigmentit luomissa ja tekoripsetkin monella.
Noista kaikki muut on minusta nätimpiä ilman meikkiä paitsi mun suosikki eli 9. ja hänelläkin on tukka niin lattana ilman meikkiä-kuvassa ,sekin vaikuttaa.
Mutta noin yleisesti.. En minä ainakaan ole nätimpi ilman meikkiä :D Mutta minä en olekaan missi..Juu sama juttu ;) Enhän minä voi mennä ilman ripsiväriä edes kauppaan, koska kukaan ei muuten tuntisi minua XD
xena-183 kirjoitti:
Juu sama juttu ;) Enhän minä voi mennä ilman ripsiväriä edes kauppaan, koska kukaan ei muuten tuntisi minua XD
Mä kotona asuessa 17vuotiaana olin ilman meikkiä kotona (silloin meikkasin aika paljon raskaammin kuin nyt) ja äiti kyseli heti vointia: "näytät tosi sairaalta ja kalpealta" :D
Joo, ainakin siis kyseltäisiin, että mikä sulla nyt on.. onko huolia tai jotain :oyksinkertainen.blondi kirjoitti:
Mä kotona asuessa 17vuotiaana olin ilman meikkiä kotona (silloin meikkasin aika paljon raskaammin kuin nyt) ja äiti kyseli heti vointia: "näytät tosi sairaalta ja kalpealta" :D
Joo, ainakin siis kyseltäisiin, että mikä sulla nyt on.. onko huolia tai jotain :oMun "täysmeikki" arkisin on kajal ripsiväri ja joskus huulipuna. - Kerran vain unohdin aamulla meikata, niin mun ex-pomo (6-kymppinen mies) kysyi heti aamukahvilla, onko tullut flunssa... ;)
- miksi meikkaat
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Joo, ainakin siis kyseltäisiin, että mikä sulla nyt on.. onko huolia tai jotain :oybbi kun olet niin kaunis muutenkin?
- nättejä ovat
En tiedä, eipä ole tullut meikattua aikoihin. Minusta metkaa oli, että muiden meikit tummensivat ihoa, paitsi ainoan aidosti tumman vaalensi. Siinä sitten valitsemaan pakkelitehtaan värisävyjä.
Karsein on taitamattomasti meikattu. Noista kuvista päätellen, luonnollisesti kaunein ja viehättävin on nro. 6 (Viivi Suominen). Hänellä on heleä ja kuulakas iho.
Ilman meikkikerrosta nuo muut ovat hieman "väsähtäneen" oloisia.- niin?
"Hänellä on heleä ja kuulakas iho."
What?
Olet mies :)
Hahmotelmakin on nätimpi ilman meikkiä, kuin noista yksikään on meikattuna.
- muiskis
* kirpsu ottaa dazua korvista kiinni ja pussaa *
- Suomen tavis -kisat?
Onpa taso matala...
Mitä noi 9 ja 10 tuolla edes tekee? 10 näyttää n. 45v.
Lähtö ei ole kummoinen eikä kukaan onnistu meikissäkään, joten eivät näytä sen kauniimmilta meikeissäkään. ja ilman meikkiä muka? bah!
mut noissa kevyemmän ehostuksen kuvissakin minun silmiini kauneimmat ovat nrot 3 ja 6
mur- misseinä .
en oo janinan jälkee herkkuja nähnytkään.
- missi tai ei
no joku kaitue ehkä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022