Ovatko ihmiset ihan oikeasti näin surkeita?

j-k-l

Etsin Suomi24:stä ja city.fi:stä vuosien ajan kumppania ennen kuin viimein tärppäsi.Ajattelin lisätä tarinamme tälle palstalle.. Mutta luettuani näitä juttuja en voi lakata ihmettelemästä, kuinka tyhmiä ja itsekeskeisiä ihmiset ovat. Lukekaa nyt herrajestas noita juttujanne tai luettakaa jollekulle selväjärkiselle.

Itse asiassa nyt huomaan että tuskastelin saman aiheen kanssa taannoin kun olin ”haku päällä”. Ainakin selvästi enemmän kuin 95% netti-deittailijoista on henkisesti kypsymättömiä, ahneita, itsekeskeisiä tai ihan yksinkertaisesti tyhmiä.

Tulee mieleen joku BB-talo -formaatti, jossa tyhmien/surkeiden ihmisten pateettisuudella mässäillään.

Huhhuh!

2

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdgfagyhyhhh

niimpä

• älä lyö

suvaitsevuutta hyvä ihminen ! ota nyt huomioon miten moni tänne kirjoittaa, meitä löytyy joka lähtöön. ei kannata kaikkea vakavasti ottaa. huomaahan tuon kuka ei mee täysillä tai on provo. itse olen saanut niin apua kuin hyvät naurutkin monesti hulluille kirjoituksille.
      ja kuka kenenkään iästä tietää ? kai tänne nuorektin kirjoittaa ja on tosi monia aikuisiakin jotka on jääneet kehityksessä jälkeen. mut mitäs noista, itse sivuutan kaikki turhanpäiväiset kirjoitukset.
      menin suku on paras palstalle, ajattelin että saan lukea positiivisista ihmissuhteista. täysin hullu palsta, ei muuta kuin parittelua, no nyt tiedän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1703
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      139
      1697
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      289
      1286
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      962
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      905
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      878
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      875
    Aihe