et sen täytyy painaa ja suoriutua hetkellisesti mahdollisimman tehokkaasti päästäkseen taas laiskottelemaan :)
ootteko kuulleet, et ihminen voi olla niin laiska
16
82
Vastaukset
- ~cissi~
Kyllä oon kuullut. Meidän työpaikalla ne patalaiskat on konseptoineet hommat parhaiten. Suorastaan innovoineet.
Luovuus viihtyy siellä missä kiireettömyyskin. Juu-u.
niin siks muinaisessa kreikassa olikin suurimmat ajattelijat, ei niiden tarttenu töitä tehdä ku orjat oli sitä varten, joutivat mietiskelemään ajankuluksi kaikkea hassua :)
monte24 kirjoitti:
niin siks muinaisessa kreikassa olikin suurimmat ajattelijat, ei niiden tarttenu töitä tehdä ku orjat oli sitä varten, joutivat mietiskelemään ajankuluksi kaikkea hassua :)
Länsimaisen filosofian isä oli aikanaan jalkaväen sotilas ja jossain törmäsin väitteeseen, jonka mukaan hän olisi funtsinut juttujaan vartiossa seistessään.
Ai mä luulin että kaikki toimii niin :/
- hyvämuistinen
Muistan myös, että kerroit joskus, että luulit, että kaikki ihmiset saavat nukkuessaan orgasmin, kun oli aiheesta aloitus..
hyvämuistinen kirjoitti:
Muistan myös, että kerroit joskus, että luulit, että kaikki ihmiset saavat nukkuessaan orgasmin, kun oli aiheesta aloitus..
kumoan tuon, mie en saa vaik oon aina toivonut :( ilmeisesti unikuvitukseni on huono.
- hyvämuistinen
monte24 kirjoitti:
kumoan tuon, mie en saa vaik oon aina toivonut :( ilmeisesti unikuvitukseni on huono.
Taisi silloin ollakin sinun aloittama ketju, en ole varma.
hyvämuistinen kirjoitti:
Taisi silloin ollakin sinun aloittama ketju, en ole varma.
joo oon joskus täällä jutellu siitä
Huoneentaulussa lukee, että laiskuus on lahja ;)
Tyttäreni sen tuohon oveeni kiinnitti...- en usko että
sulla on lapsia
en usko että kirjoitti:
sulla on lapsia
Onneksi se ei ole Sinun uskostasi kiinni.
Mutta en aio retostella heillä nyt enempää, jos se on sinulle jotenkin arka asia.
Joo, ainakin itse toimin näin. Touhuan ja suoritan tehokkaasti, hihat heiluen yritän saada mahdollisimman paljon tehtyä.
Sen jälkeen heitän kannat kattoon ja/ tai lähden hyvillä mielin omien harrastusten pariin.
Peruslaiskuus on niin aliarvostettua. :)- en usko että
olet nainen
- vink vink
"Hihat heiluen" ,"Heitän kannat kattoon" Vinkki: nyt vaikutat 60-70v. mummolta, hiukan hiomista, jos esität vaikkapa 30-40v. naista.
Tehdään rahaa, haalitaan omaisuutta, ettei kaiken aikaa tarttisi tehdä töitä. Et olis sitä jotain, kuten rahaa ja omaisuutta minkä varassa elää hetken laiskotellen.
Tienataan sijotuksiin, että olis mitä muuttaa rahaksi ikääntyessä. Että vanhana vois olla vaan tai perilliset sais vähän helpotusta talouteen sun perinnöstä. Ja niin edelleen. Kehän kiertoa. :-)
Siirretään yhdestä taskusta toiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604783
- 653868
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2193350- 1143091
- 482924
- 232588
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2542087- 381923
- 1081892