Mies ahdistelee

Despress

Exäni ahdistelee minua.Erosta on jo 7kk ja silti hän laittaa joka toinen päivä viesti kuinka rakastaa minua ja hänen koko elämänsä on pilalla koska menetti rakkaimpansa.Minä jätin siis hänet.Meillä oli todella paljon riitoja vähän joka asiasta, koska olen pahasti masentunut, eikä sitä sillon hoidettu enkä edes tiennyt asiasta ja olin usein pahalla tuulella.Exäni tietää aiheuttavansa minulle syyllisen olon viesteillään, mutta silti laittaa niitä ja soittelee.Mitä voisin oikein tehdä kun kiltisti eikä rumemminkaan sanottu "anna jo olla ja jatka elämää" ei auta?Hankinko lähestymiskiellon tai jotain?En todellakaan enää tiedä mitä tehdä!Ja toivoisin pikaisia vastauksia, jotta saan asian hoidettua pois alta...

10

378

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaavaakokenut

Mies haluaa aiheuttaa syyllisen olon sinulle juuri siksi että ottaisit hänet takaisin. Minun exäni oli narsisti ja jatkoi häiritsemistä vielä vuosienkin päästä, nyt hän on vankilassa pari kuukautta muiden rötösten takia.. Suosittelen että vaihdat numeron se käy helposti ja jos ei meinaa käydä helposti niin hanki prepaid! jos pystyt niin muuta taloon jossa on ovikoodi tai lähde pitkälle lomamatkalle. Jos mies on väkivaltainen niin kannattaa tehdä ilmoituksia heti

• Despress

Numeron olen vaihtanut ja juuri prepaid liittymään, mutta sai jostain tietää...Varmaan ystäviltäni, jotka ovat myös hänen kavereitaan...Ja lomalle en voi lähteä rahanpuutteen vuoksi, mutta asun talossa jossa turva-avaimet...Silti ei auta vaan ahdistelee edelleen

• neuvo

>Moi ,neuvo yksi ota yhteys Poliisiin ,jotta saat paperille tietoa.

ÄLÄ VASTAA HÄNEN NUMEROONSA ,ÄLÄKÄ VIESTIINSÄ.
      Kerro ystävillesi ettei anna sinun numeroa. Mikä luittymä
      sinulla on jollain liittymällä saa valitsemat NUMEROT LAITETTUA
      TORJUNTAAN.

• Despress

Kiitos neuvosta neuvo :D Minulla on Saunalahden preapeid liittymä...Nyt asia on sitten mennyt niin että soittelee nykyiselle poikaystävälleni _keskellä yötä_!Exällä taitaa viirata päässä enemmänkin...Enkä tiedä mistä sai poikaystäväni numeron..

• torjuntaan

Numero torjuntaan molemmille. Käykää näyttämässä joitakin viestejä (varsinkin yöllä lähetetyt) poliisille. Luulen, että poliisi ottaa yhteyttä eksääsi ja keskustelee asiasta.
      Sinun ystäväsi eivät saa juoruilla asioitasi tuolla tavalla! Vaihda parempaan ystäväpiiriin, jos ovat nyt eksäsi siipeilijöitä tms. kätyreitä.

• Despress

Kiitos paljon neuvosta!Pitäisikö nykyisen miehenikin muuttaa pois,exä tietää hänen osoitteensa kiitos ystäviemme?Voiko/tekeekö poliisit mitään, koska exäni ei uhkaile mitenkään pahalla,esim.hakkaamalla tai tappamalla tai mitenkään vihaiseen sävyyn hän vain kertoo kuinka paljon rakastaa minua ja miten hänellä ei ole ketään enää kun lähdin ja sillä tavalla syyllistää minua ja saa minulle huonon omantunnon?

• trjtn

Jos tunnet tarvetta vielä vastata jotakin, kehota häntä menemään hoitoon jos on noin paha olla. Tajuat tietysti itsekin, että se on hänen puoleltaan vain härskiä peliä, jolla hän yrittää houkutella sinut takaisin. Tosiaan muutosta puheenollen, jos sinä ja uusi miehesi saisitte muutettua kauas entisistä maisemista, helpottaisi. Jos työkuviot voisi saada toimimaan, uusi raikas alku uudella seudulla voisi toimia hyvin, ratkaista monta pulmaa.

• nyrkki sankari

Mä olsiin hakannut jo aikoja sitten tollasen ahdistelijan

• hets658w5twge

Soita poliisille ja tiedustele, onko mitään tehtävissä. Minulla on sellainen mielikuva, että jos toinen jatkuvasti soittelee, niin voisi syyttää kotirauhan häirinnästä.

• tunnen lain

No ei poliisit mitään tee ellei mies ala hakkaamaan sua. Sit ne kenties menee jututttaa sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      180
      13608
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4940
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      154
      3726
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2853
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe