PUTOUS-ohjelma, törkeää!

riman alitus

On todella törkeää että suositussa viihdeohjelmassa tehdään viihdettä vammaisten kustannuksella! Suosittelen että Aku Hirviniemi laitetaan heti boikottiin vammaisten pilkasta!!

12

181

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EL.a .K:IM

riman alitus

Heh :)

Aika hyvä repäisy.

• ?

Aku Hirviniemi pilkannut vammaisia,miten? Onko kysymys Hirviniemen tuottamasta
      ohjelmasta?

• Täten julistan

Aku tekee pilkkaa "vammaisista". Sketsihahmonsa kautta ;)

• Pannaanko sitten myös Jumala boikottiin vammaisten syrjinnästä? Hehän eivät Jumalan ylivertaisen mielestä saaneet mennä pyhimpään saastuttamasta sitä.

Vai oliko Aku Hirviniemi vielä pahempi kuin Jumala?

• rautalankaa

Olisiko sinusta tuo aloitus yhtä huono, mikäli olettaist aloittajan olevan ateisti.
        Oletko huomannut, että aika usein mielipiteet vaihtelevat joskus aika reippaastikkin rippuen siitä, olettaako vastaaja vastaamaan oman ideologiansa edustajalle vai jonkun toisen ideologian edustajalle. Sekoitan vain vähän pakkaasi.

En ota kantaa itse ohjelmaan, koska en ole sitä edes tänä vuonna ehtinyt katsomaan.
        Toisaalta yleisesti olen sitä mieltä, että pidemmän aikaa meillä on jo ollut trendi, jossa viihdettä tehdään toisen ihmisen nolaamisella.

• HaluatkoTullaUskoon

Ei panna jumalaa boikottiin. Sillä vastoin kun raamatussa lukee, niin jumala tarvitsee "vammaisia" sanansa levittämiseen. Eihän siihen kukaan täysijärkinen usko ja levitä totena eteenpäin.

• HALUATKOTULLAUSKOON. Nyt kyllä sun aivan pakko laittaa jotain todistusta, että Jumala tarvitsee vammaisia. Mun mielestä Raamatussa ei lue mitään sellaista.

Tai uskovat ovat niitä. Se on järkempää ajatusta. Mulla on välillä hidas äly.

• Sari Kasmi

Polttele vähän vähemmän pilveä niin ehkä tajuat. Nimenomaan ne uskovat ovat niitä vajakkeja joita "jumala" tarvitsee että sana leviäisi. :P

Haluat tulla Uskoon? Olet siis homo?

• Tässä todiste

Sivusta ampuen... Olen tavannut uskovia down synkroomaa sairastavia "mongoloideja" seurakunnissa (tosin vapaissa) mm. Tuuli tyttö Porissa jne.
        Niillä yleensä pelaa armolahjat paremmin kuin meillä "normaaleilla2 eli kyllä niitä jumala tarvitsee meidän takia hän niitä valmistaa näyttääkseen meille mallia uskomiseen jne

• luminarsku

No, aloituksesi on kyllä riman alitus, siinä mielessä olet osuvasti nikkisi valinnut.

Miksi jotkut sotkevat palstaa samoilla aloituksilla? Putouksesta on jo aloitus, et tuonut mitään uutta asiaan, aloituksesi on ristiriitainen ja sitä paitsi paikkansa pitämätön. Täällä laitetaan samoista aiheista aloituksia; on ollut esim. aamupäivällä aloitus, se laitettiin saman päivän illalla tai edellisen päivän aloitus seuraavana päivänä.

Pikku lammas laittoi aloituksen ruumin ylösnousemuksesta, iso lammas seuraavana päivänä samasta aiheesta. Miksi niin, iso lammas? Olisit voinut keskustella pikku lampaan aloittamassa ketjussa. Olen äimänä -aloitus on monesti ollut aloituksena, siis piispojen mielipiteet Jumalan kieltäjien tappamisesta.

Kirkko kuulolla - väki, miksi annatte palstanne mennä holtittomaksi ja sitten valitatte, että keskustelut on ala-arvoisia? Kun ylläpito ei poista kaikkia poistoon laitettuja, pitäisi teidän hallita palstanne siisteyttä. Vai onko se teidän strategianne, että karkotatte asialliset keskustelijat ja palstalle jää vain jonninjoutavia löpisevät, joihin ette viitsi vastailla. Onhan se tietenkin helppo tapa päästä vaikeista kysymyksistä ja keino saada palstan statistiikka näyttämään tehokkaalta. Vai onko sanavapaus se maaginen avain kuten on rakkaus kaikkien syntien peittäjänä?

• EnOleYlilaudasta
    • Putous ohjelman hyvän maun raja on yhtä tarkka kuin ihmisten huumorintaju. Yhtä, samaa universaalia tai kansallista rajaa ei ole. Jonkun mielestä loisto huumori on toiselle täyttä rienausta.

Mielestäni Putous ohjelman hahmot toteuttavat yhtä hyvää tarkoitusta. Ne nostavat keskusteluun asioita, arvoja ja erilaisten ihmisten kohtaamista. Hyvä, että niistä keskustellaan.

mono kuoppala
      nuorisotyönohjaaja

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3990
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      196
      3275
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3006
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      76
      2657
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      379
      2398
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      181
      2072
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1595
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      36
      1576
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1408
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1392
    Aihe