Onko olemassa luotettavaa myyntipaikkaa/nettikauppaa, missä myytäisiin näin lyhyelle juhlamekkoja? Tai tiukkoja farkkuja?
Mittojani ovat(ympärysmitta):
Reiden yläosa: 45 cm
Reiden alaosa (polven yläpuolelta): 34cm
Rintojen alapuolelta: 65cm
Rintojen yläpuolelta: 72cm
Jalkojen pituus (haaravälistä maahan): 67cm
Haluaisin OIKEASTI TIUKKOJA hienoja FARKKUJA JA NOIN 55CM PITKIÄ MEKKOJA (kainalosta alaspäin).
Hintaluokkana olisi noin 70 euroa.
155cm/40kg vaatteita? (juhlamekkoja, farkkuja)
Miettinyt pitkään
3
418
Vastaukset
- tietoo
Carling kaupasta löytyy Dr.denim farkkulegginssejä jotka ovat todella tiukat, mutta myös rennot niitä saa myös onewaysta ja nellyn verkkokaupasta :) kannattaa kokeilla. Hinta on noin 50€
- sami ostarilta
Kokeile vauvojen osastolta
- littlewoman
Mä itse oon pituudeltani ja painoltani hyvin sun kokoinen, en osaa ihan tuosta hintaluokasta suositella mitään hyviä farkkuja mutta jc:n tiger of sweden -farkut on olleet mulle tosi hyvät ja säilyttäneet mallinsa käytössä, hintaa niillä on valitettavasti 139€, eli ovat suht iso sijoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1293917Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans143371- 193315
- 793257
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe573214- 292885
- 472697
- 542617
- 682421
- 192357