koppis, olio, weawery, sxthsense tai quiterie.
Miten te pysytte tämän lauman keskellä järjissänne.
Palstan naiset
23
65
Vastaukset
- Niin.
ne on niin pinnallisia että pysyvät pinnalla ja nauttivat saadusta huomiosta
Silläe, että cillae lohduttaa :)
- dark side.
Moi. Mitä sanottavaa sulla on mulle kaljani juoneelle?
Ja joskus modellikin karkeilla vitseilläään.. tai temppuilija, joka on vapaana ja irti tästä elämästä. Tai ratikka, joka ei heilahda mihinkään :)
- dark pilde.
Sxthsense kirjoitti:
;)
Moi höpö.moi ;D
dark pilde. kirjoitti:
moi ;D
Niinpä niin. Kaikki mitä voidaan osottaa :)
http://www.youtube.com/watch?v=Bag1gUxuU0g- ei!
Sxthsense kirjoitti:
Niinpä niin. Kaikki mitä voidaan osottaa :)
http://www.youtube.com/watch?v=Bag1gUxuU0gRyyppymusaa six!
Ei mitään taiteellista ei! kirjoitti:
Ryyppymusaa six!
Ei mitään taiteellistaOukei. Lähdetäänkö menee ja juhlitaan pojujen kanssa? Pidetään hauskaa kerrankin välittämättä kerrankin siitä, onko pojuilla pellit kiinni? :D :D :D
http://www.youtube.com/watch?v=_qRG8W8WBzMSxthsense kirjoitti:
Oukei. Lähdetäänkö menee ja juhlitaan pojujen kanssa? Pidetään hauskaa kerrankin välittämättä kerrankin siitä, onko pojuilla pellit kiinni? :D :D :D
http://www.youtube.com/watch?v=_qRG8W8WBzMSiis yhden kerran, mutta täällä sitä joutuu tekemään liian monesti... XD
Hullujen kanssa pärjää heittäytymällä itse hullummaksi. :-)
- Pete XZR
Vaimo! Lopetas jo netissä roikkuminen ja tule nukkumaan!
Pete XZR kirjoitti:
Vaimo! Lopetas jo netissä roikkuminen ja tule nukkumaan!
Sri, erehdyt henkilöstä jälleen kerran. :-) Mee ettiin vaimoas jostain muualta, tän niccin takaa sitä ei tuu löytymään.
- niin?
ol_io kirjoitti:
Sri, erehdyt henkilöstä jälleen kerran. :-) Mee ettiin vaimoas jostain muualta, tän niccin takaa sitä ei tuu löytymään.
Silmien väri harmaa
Hiukset tumma
Ruumiinrakenne paksu
Alkoholin käyttö ei
Lapset Ei lapsia
Siviilisääty Sinkku
Seksuaalinen suuntautuminen Heteroseksuaali
Koulutus alakoulu
Työssäkäynti häh
Syntyperä Suomalainen
Horoskooppimerkki oinas
Maakunta päijät-häme
Kaupunki tai kunta orimattila - Pete XZR
ol_io kirjoitti:
Heh heh kulta :-) Huumorintaju on aina ollut paras puolesi :-)
niin? kirjoitti:
Silmien väri harmaa
Hiukset tumma
Ruumiinrakenne paksu
Alkoholin käyttö ei
Lapset Ei lapsia
Siviilisääty Sinkku
Seksuaalinen suuntautuminen Heteroseksuaali
Koulutus alakoulu
Työssäkäynti häh
Syntyperä Suomalainen
Horoskooppimerkki oinas
Maakunta päijät-häme
Kaupunki tai kunta orimattilaEi täsmää, kun osa. Sri väärä nainen. :-)
Pete XZR kirjoitti:
Heh heh kulta :-) Huumorintaju on aina ollut paras puolesi :-)
Elä viitsi kullitella mua. :-)
Sun paras puolesi on ehdottomasti, se kun katoat näkyvistä.- Pete XZR
ol_io kirjoitti:
Sun paras puolesi on ehdottomasti, se kun katoat näkyvistä.Ikuisessa liitossamme ei kadota näkyvistä, valatkin olemme vannoneet :-)
- Haet seurustelu-
ol_io kirjoitti:
Sun paras puolesi on ehdottomasti, se kun katoat näkyvistä.suhdetta palstalaisista.
Sori, mun kohdalla nostan kädet pystyy, kokeile jtn muuta. Haet seurustelu- kirjoitti:
suhdetta palstalaisista.
Sori, mun kohdalla nostan kädet pystyy, kokeile jtn muuta.Sä et ole päässyt sille listalle. Pahoittelen. :-)
Pete XZR kirjoitti:
Ikuisessa liitossamme ei kadota näkyvistä, valatkin olemme vannoneet :-)
Mikään ei ole ikuista. :-) Jaa no kuolema taitaa olla.
- Sinä et
ol_io kirjoitti:
Sä et ole päässyt sille listalle. Pahoittelen. :-)
pääse minun listalle. Minä EN halua sun listalle, haen jotain muutakin kuin kanamaisuutta ja sukupuolitautisia
Sinä et kirjoitti:
pääse minun listalle. Minä EN halua sun listalle, haen jotain muutakin kuin kanamaisuutta ja sukupuolitautisia
Seli seli. Kanat on sun heikkous ja sukupuolitaudit sun heikkouden lopputulos. :-)
Ps. Me ei puhuta nyt musta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712501
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454680Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1453670Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392768Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1081671Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1031524Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461