Voimaa saa parhaiten syömällä

Syö itsesi vahvaksi

Tämä tuntuu monelta treenarilta unohtuvan. Voimaa saa, kun syö. Henkilö joka treenaa paljon mutta syö vähän on varmasti heikompi kuin sellainen joka treenaa vähän mutta syö paljon!

13

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hippograde

      Voimaa ei tule pelkällä syönnillä jos ei treenaa. Mutta siinä olet oikeassa että voimaa tulee helpommin jos treenaa ja syö kuin että pelkästään treenaa mutta ei syö tarpeeksi. Tosin voimaa tulee kyllä joka tapauksessa lisää jos treenaa. Syöminen auttaa sitten lisäämään lihasmassaa.

    • -Jaska.

      Miten se lihas muka mitään kasvaa kun sitä ei vuodessakaan oikeasti tule juuri mitään. Anaboleilla saadaan tilaa parannettua, mutta ilman kovaa syömistä ei juuri kehitystä näy tai jos pidät kehityksen mittarina riukumaista lookkia niin selvä se, mutta on kyllä kivempaa olla isokokoisempi nesteellä ja rasvalla lihaksilla. Ovathan sellaisia isot voima, painonnostajat ja osa painijoistakin.
      Kehonrakennus on ihan eri hommaa. Ei siinä juuri hirveitä bulkata vaan nämä tyypit ovat aika tiukkoja ympäri vuoden jos homma on bodaamista.

      Aika turhanpäiväistä touhua lihasmassan kerääminen.... kaikilla ei ole geenejä siihen eikä asiaa voi korjata anabolisilla kovinkaan.

      Suosittelen siirtymään voimalajien pariin ja natuna. Syömisestä ei niinkään tarvitse edes piitata eli syö kun huvittaa ja mitä haluaa. Itse ajattelen näin nykyään.

    • rtsdrsy

      Tottakai. Mutta voimaa saa myös ylläpitodietillä. Mielelläni olen timmi ja vahva kuin läski ja tosi vahva.

    • -Jaska.

      Okei, sulla on oikeus omaan mielipiteeseen. Itseä ei huvita nähdä nälkää kun on varaa syödäkin ja nauttia elämästä.

    • -Jaska.

      "timmi ja vahva" = Kynäniska ja vahva

      • mir35

        mä en saa painoa nousemaan millään. Esim hetki sitte oli 95kg ja sitte sairastin useamman kk ja en treenannu. Nyt painan vajaa 90kg, eikä millään paino nouse, edes tohon 95:seen


      • ei läskivuori

        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.


    • Jaska.

      Sinä et ole muuta kuin kasa luuta koko poika, minä olen sinua enemmän puntilla käynyt ja syönyt, että senkus vaan tänne sanomaan läskivuoreksi niin sulla on 5kg käsipaino kallossas. Mä en tollasia riukupiipittäjiä kuuntele.... netissä sä voit huudella miten huvittaa mut muualla on muualla.

      Sitte ku tekee kipeää niin muista mitä sanoin.

      • Jaska.

        Ja oletko olevinasi nyt aikuinen kun pääset nettiin v*ttuilemaan ihmisille.... ?

        Sitten jos nettiä ei olisi niin salilla et uskaltaisi sanoa mitään.
        Olet naurettava apina. Minä voin olla mun puolesta tämän p*skapaikan mikä vaan haluat, ei sillä ole mitään väliä. Opettele uhoamaan livenä.


      • Jaskan vakiasiakas
        Jaska. kirjoitti:

        Ja oletko olevinasi nyt aikuinen kun pääset nettiin v*ttuilemaan ihmisille.... ?

        Sitten jos nettiä ei olisi niin salilla et uskaltaisi sanoa mitään.
        Olet naurettava apina. Minä voin olla mun puolesta tämän p*skapaikan mikä vaan haluat, ei sillä ole mitään väliä. Opettele uhoamaan livenä.

        Olethan huomennakin Kuusaan urheilutalon nurkassa pylly pystyssä sinä saatanan saastainen lutka.. Tulen ja otan sinut taas rajusti takaapäin! Toivon että hierot ripulipaskaa naamaasi ennen aktia. Sinä myös tulet nielemään kustani. Otan ruoskan mukaan! Nähdään huomenna!


    • Jaska.

      karatea harrastava hinari olet etkä uskalla tulla mihinkään kunhan uhoat vaan mailia olisit pistäny ajat sitten jos oikeesti olis asiaa

      • dtyjhretghbrsgb

        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa. Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.


    • siispä optimi kaikel

      niimpä juuri mitä isompi ja enempi syönyy sitä laiskempi. lämpöö tuottaa enempi. ja kaikki pelkästään omalla painolla tehtävät liikkeet väsyttää nopeemmin. yksinkertasesti oli äijä jätkä tai kundi et jaksa vielä kun ittses pitäs hinata ylös köyttä pitkin tai vuorenrinnettä et sä jaksa kun massa tekee tuhot.

      optimini on 175/74

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1204
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      53
      721
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      710
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      678
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      598
    Aihe