Darkside musaketju

66

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Darth Vader on
      • Emilia .

        maksetaanko noille tosta?

        Huumori_miehiä


      • Ei ne avoimesti

        "pimeällä puolella" olevat niin pahoja ole. Pahemmat on ne, jotka salaavat sen. Ihmisissä, jotka maalailevat itsestään systemaattisesti ja laskelmoidusti "hyvän ihmisen" taulua, on poikkeuksetta jotain epäilyttävää. Aina jokin haisee ja pahasti, eikä mikään hajuvesi peitä sitä p*askan hajua...

        http://www.youtube.com/watch?v=O52jAYa4Pm8&feature=related


      • Ei ne avoimesti kirjoitti:

        "pimeällä puolella" olevat niin pahoja ole. Pahemmat on ne, jotka salaavat sen. Ihmisissä, jotka maalailevat itsestään systemaattisesti ja laskelmoidusti "hyvän ihmisen" taulua, on poikkeuksetta jotain epäilyttävää. Aina jokin haisee ja pahasti, eikä mikään hajuvesi peitä sitä p*askan hajua...

        http://www.youtube.com/watch?v=O52jAYa4Pm8&feature=related

        Niin. Vaikuttava musavalinta. Jäin nyt sitä miettimään..


      • Darth Vaderin
        Sxthsense kirjoitti:

        Niin. Vaikuttava musavalinta. Jäin nyt sitä miettimään..

        syyt "pimeän puolen" valitsemiseen ovat aika selvät. Sehän menetti kaikki rakkaansa. "Voima" oli poikkeuksellisen voimakas hänessä. Mikä se "voima", mistä siinä leffassa jauhetaan kyllästymiseen asti, on? Tietenkin tunne, minkä monet myös rakkautena käsittävät. Anakinilla oli poikkeuksellisen voimakas tunne-elämä ja siitä johtuen hänen mentaalinen elämä(ajattelukyky) kärsi todella paljon. Hyvin impulsiivinen tyyppi, jota oli hänen tunne-elämänsä voimakkuudesta johtuen todella helppo manipuloida. Niinhän kummatkin osapuolet yrittikin. Kummat oli oikeassa? Jos minulta kysytään, niin kumpikaan puoli ei ollut. Kummatkin halusi muokata hänestä jotain mieleistään. Valoisa puoli välinettä omiin tarkoitusperiin ja pimeä puoli omiinsa. Kumpikaan osapuoli ei antanut hänelle mahdollisuutta kasvaa omaksi itsekseen. Oppia tuntemaan itsensä elämän ja elämän tarjoamien kolhujen kautta. Kumpikaan osapuoli ei antanut hänelle mahdollisuutta ja aikaa oppia ajattelemaan itse. Kummatkin tarjosi hänelle valmiiksi pureskeltuja totuuksia koko hänen pienen ikänsä. Sellainenhan aiheuttaa ristiriitoja jokaisessa pienessä kehittyvässä mielessä. Sielu voi olla vanha, mutta se saa silti jokaisessa inkarnaatiossa itselleen uuden, puhtaan, koskemattoman, nuoren ja tyhjän mielen. Mieli on herkkä koneisto. Erityisesti sen kehityksen aikana. Jos siinä jotain menee rikki, niin varaosia siihen ei ole. Mieli kuitenkin rakastaa itseään, se ei mielellään riko itseään. Mielen rikkoo lähes aina mielen ulkopuolelta tulleet valmiiksi mietityt "totuudet".

        Ja niinhän sitten meidän nuorelle Anakinille sitten kävi. Koko hänen ikänsä sille opetettiin kaikenlaisia ristiriitaisuuksia, laitettiin valintojen eteen vaikka hän olisi itse ollut mieluiten valitsematta. Ja se, ettei ehtinyt oppimaan luopumaan, oli sitten viimeinen niitti. Se, että uskoi ja halusi omistaa jotain, mikä ei omistettavissa ole ja lopulta kohtasi sen karun todellisuuden, ettei hän ollutkaan niin erinomainen poikkeus, kuin hänelle oli uskoteltu ja mitä oli itsekin alkanut uskomaan. Joo, hän oli lahjakas. Monet asiat oli hänelle helppoja, mitkä muille lähes mahdottomia, mutta ne vähäiset mitä hän oikeasti halusi, jäivät hänelle saavuttamattomiksi. Eikä hän ikinä miettinyt miksi niin, ei siihen jäänyt aikaa. Jos joskus olisi antanut aikaa sille ja ajatellut vähän syitä ja seurauksia, olisi varmaan saanut haluamansa. Olisi ehkä oivaltanut miten sen saa. Luopumalla vähemmästä, olisi saanut enemmän. Mutta kun hänelle oli koko hänen elämänsä aikana uskoteltu, että se mikä enemmän on, on vähäistä ja se vähäinen on se enemmän... Ja hän omassa erinomaisuuden uskossa(aivopesun tulosta) uskoi voivan saada kummatkin. Sen enemmän ja sen vähemmän, mutta miten siinä sitten kävikään...?

        http://www.youtube.com/watch?v=toiM1B6E2ww


      • Niin joo...
        Darth Vaderin kirjoitti:

        syyt "pimeän puolen" valitsemiseen ovat aika selvät. Sehän menetti kaikki rakkaansa. "Voima" oli poikkeuksellisen voimakas hänessä. Mikä se "voima", mistä siinä leffassa jauhetaan kyllästymiseen asti, on? Tietenkin tunne, minkä monet myös rakkautena käsittävät. Anakinilla oli poikkeuksellisen voimakas tunne-elämä ja siitä johtuen hänen mentaalinen elämä(ajattelukyky) kärsi todella paljon. Hyvin impulsiivinen tyyppi, jota oli hänen tunne-elämänsä voimakkuudesta johtuen todella helppo manipuloida. Niinhän kummatkin osapuolet yrittikin. Kummat oli oikeassa? Jos minulta kysytään, niin kumpikaan puoli ei ollut. Kummatkin halusi muokata hänestä jotain mieleistään. Valoisa puoli välinettä omiin tarkoitusperiin ja pimeä puoli omiinsa. Kumpikaan osapuoli ei antanut hänelle mahdollisuutta kasvaa omaksi itsekseen. Oppia tuntemaan itsensä elämän ja elämän tarjoamien kolhujen kautta. Kumpikaan osapuoli ei antanut hänelle mahdollisuutta ja aikaa oppia ajattelemaan itse. Kummatkin tarjosi hänelle valmiiksi pureskeltuja totuuksia koko hänen pienen ikänsä. Sellainenhan aiheuttaa ristiriitoja jokaisessa pienessä kehittyvässä mielessä. Sielu voi olla vanha, mutta se saa silti jokaisessa inkarnaatiossa itselleen uuden, puhtaan, koskemattoman, nuoren ja tyhjän mielen. Mieli on herkkä koneisto. Erityisesti sen kehityksen aikana. Jos siinä jotain menee rikki, niin varaosia siihen ei ole. Mieli kuitenkin rakastaa itseään, se ei mielellään riko itseään. Mielen rikkoo lähes aina mielen ulkopuolelta tulleet valmiiksi mietityt "totuudet".

        Ja niinhän sitten meidän nuorelle Anakinille sitten kävi. Koko hänen ikänsä sille opetettiin kaikenlaisia ristiriitaisuuksia, laitettiin valintojen eteen vaikka hän olisi itse ollut mieluiten valitsematta. Ja se, ettei ehtinyt oppimaan luopumaan, oli sitten viimeinen niitti. Se, että uskoi ja halusi omistaa jotain, mikä ei omistettavissa ole ja lopulta kohtasi sen karun todellisuuden, ettei hän ollutkaan niin erinomainen poikkeus, kuin hänelle oli uskoteltu ja mitä oli itsekin alkanut uskomaan. Joo, hän oli lahjakas. Monet asiat oli hänelle helppoja, mitkä muille lähes mahdottomia, mutta ne vähäiset mitä hän oikeasti halusi, jäivät hänelle saavuttamattomiksi. Eikä hän ikinä miettinyt miksi niin, ei siihen jäänyt aikaa. Jos joskus olisi antanut aikaa sille ja ajatellut vähän syitä ja seurauksia, olisi varmaan saanut haluamansa. Olisi ehkä oivaltanut miten sen saa. Luopumalla vähemmästä, olisi saanut enemmän. Mutta kun hänelle oli koko hänen elämänsä aikana uskoteltu, että se mikä enemmän on, on vähäistä ja se vähäinen on se enemmän... Ja hän omassa erinomaisuuden uskossa(aivopesun tulosta) uskoi voivan saada kummatkin. Sen enemmän ja sen vähemmän, mutta miten siinä sitten kävikään...?

        http://www.youtube.com/watch?v=toiM1B6E2ww

        Unohtui mainita sinulle, Sixthsense, että en ole se, ketä Mr. Dark Sideksi täällä puhuttelet. Eipä sillä nyt toisaalta ole mitään merkitystäkään...


      • Ei ole olemassa

        sielun pimeää tai valoisaa puolta. On ainoastaan ulkoa tulleita harhaisia selityksiä syille ja seurauksille. toisin sanoen tietämättömyyttä. Se on se harmaa alue...

        Palstapäivän jatkoja...

        http://www.youtube.com/watch?v=YhPU6jEwUl4


      • Niin joo... kirjoitti:

        Unohtui mainita sinulle, Sixthsense, että en ole se, ketä Mr. Dark Sideksi täällä puhuttelet. Eipä sillä nyt toisaalta ole mitään merkitystäkään...

        En erehtynyt luulemaan. Minäkin jäin miettimään tuota tarinaa. Näen sen eritavalla kuin ennen. Omaan itseenikin liittyen. Avasit sen minulle.



      • sedrtfyguhiokpl
        hahmotelma kirjoitti:

        Ja muuten vaan synkkää... Sacramentum.
        http://www.youtube.com/watch?v=lwXC1lPz2o8

        Toi on örinäheviä, eikä sitä pysty kuuntelemaan edes lenkillä. Varsinkaan lenkillä

        Saisit post-trauman jos muuttaisit noin synkän musan paikasta pois. Ei ihme että uskikset pelkää heviä.


      • sedrtfyguhiokpl kirjoitti:

        Toi on örinäheviä, eikä sitä pysty kuuntelemaan edes lenkillä. Varsinkaan lenkillä

        Saisit post-trauman jos muuttaisit noin synkän musan paikasta pois. Ei ihme että uskikset pelkää heviä.

        Älä nyt, tuo voisi kertoa vaikka kristitystä coloseumilla hengestään tappelemassa.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Älä nyt, tuo voisi kertoa vaikka kristitystä coloseumilla hengestään tappelemassa.

        Mitä se tosin ei taida tehdä, mutta joku on kuitenkin vieraalle maalle tuotu, keisarin peukun tuomiota odottamaan...

        http://www.youtube.com/watch?v=mz2irxsZKH0&feature=related

        No örinä hevi jos ei lenkille jollekulle kelpaa, niin tää... ärinä? hevi kyllä toimii. Tempo sopii nopeaan pollulla juoksuun kyllä.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Mitä se tosin ei taida tehdä, mutta joku on kuitenkin vieraalle maalle tuotu, keisarin peukun tuomiota odottamaan...

        http://www.youtube.com/watch?v=mz2irxsZKH0&feature=related

        No örinä hevi jos ei lenkille jollekulle kelpaa, niin tää... ärinä? hevi kyllä toimii. Tempo sopii nopeaan pollulla juoksuun kyllä.

        Tuon hevin ymmärtäminen on ollut aina vaikeaa minulle. En ole päässyt koskaan siihen sisälle, lähemmäksi kyllä. Siinä on jotakin ehdottoman miehistä. Ihan kuin koko keho tulisi mustelmille ja kolhuille, kun sitä kuuntelee.

        Ei sillä, että sen saatanan palvontaan liittäisin. Paremminkin sen on raja, jonka taakse nainen ei voi katsoa... paitsi nyt voisi ne naiset ilmoittautua, jotka sinne pääsevät!! :) Lähinnä heviä pääsen jonkun Amorphis kautta. Ja se on tosi kaukana. Et saa nauraa minulle.


      • Sxthsense kirjoitti:

        Tuon hevin ymmärtäminen on ollut aina vaikeaa minulle. En ole päässyt koskaan siihen sisälle, lähemmäksi kyllä. Siinä on jotakin ehdottoman miehistä. Ihan kuin koko keho tulisi mustelmille ja kolhuille, kun sitä kuuntelee.

        Ei sillä, että sen saatanan palvontaan liittäisin. Paremminkin sen on raja, jonka taakse nainen ei voi katsoa... paitsi nyt voisi ne naiset ilmoittautua, jotka sinne pääsevät!! :) Lähinnä heviä pääsen jonkun Amorphis kautta. Ja se on tosi kaukana. Et saa nauraa minulle.

        Amorphous... amorphous....

        http://www.youtube.com/watch?v=MkRxjrlgzp0

        On se metallia. Hevit helvettiin...

        Ja vanha Amorphis on sieltä raskaammasta ja kauniimmasta päästä melodista death metallia jota tehty on.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Amorphous... amorphous....

        http://www.youtube.com/watch?v=MkRxjrlgzp0

        On se metallia. Hevit helvettiin...

        Ja vanha Amorphis on sieltä raskaammasta ja kauniimmasta päästä melodista death metallia jota tehty on.

        Siis oikeasti suomalaisen metalli historian... Ehkä merkittävin nimi, no ainakin toiseksi merkittävin... Ja muka kaukana hevistä... Ei hyvää päivää meinaa iskeä sisään tarve alkaa valistamaan.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Siis oikeasti suomalaisen metalli historian... Ehkä merkittävin nimi, no ainakin toiseksi merkittävin... Ja muka kaukana hevistä... Ei hyvää päivää meinaa iskeä sisään tarve alkaa valistamaan.

        No huoh ja helpotus sun valistuksen :) Mutta kun ei sitä aina tiedä. Nuo mitä laitoit aikaisemmin, oli tosi vaikeita minulle. Istuin kysymysmerkki päässä, ihan niin kuin kuvassa. Tuo oli tosi upea minkä laitoit. Arvaa mitä... No ei kai sitä tarvitse edes arvata :S Mutta nyt jatketaan sikasavuna iltaa.. :)


      • Sxthsense kirjoitti:

        No huoh ja helpotus sun valistuksen :) Mutta kun ei sitä aina tiedä. Nuo mitä laitoit aikaisemmin, oli tosi vaikeita minulle. Istuin kysymysmerkki päässä, ihan niin kuin kuvassa. Tuo oli tosi upea minkä laitoit. Arvaa mitä... No ei kai sitä tarvitse edes arvata :S Mutta nyt jatketaan sikasavuna iltaa.. :)

        Kalmahin Sacramentumin vaikeuden ymmärrän... Helloweenin en...

        Tosin kun soitin joskus koulussa akoille Opethin Grand Conjurationia, niin vastalauseet oli jotain turhaa, mutta myös ihan asiallinenkin seikka tuli... Rytmi vaihtuu ja musiikki muuttuu kokoajan ei siinä pysy perässä tms. minulle ihmetystä aiheuttavaa ongelmaa...

        Kyseinen kun on kovin hitaassa tahdissa rytmiä ja riffiä vaihtavaa kamaa...

        Mutta sitten ymmärsin, että ne happoradiot sun muut mitä ne kuuntelee, on oikeasti niin helvetin yksinkertaista musiikkia, että ei ole ihme kun on siihen tottunut, että olo on tommosta simppeliä metallia kuunnellessa pihalla oleva. Ihmiset kun on tottunu musiikkiin, jossa biisiseissä on max 2 eri riffiä ja 2 eri rumpukuviota... Ja sit tulee joku hemmetin rumpalin renttu joka kikkailee kesken säkeen? Voe elämä.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Kalmahin Sacramentumin vaikeuden ymmärrän... Helloweenin en...

        Tosin kun soitin joskus koulussa akoille Opethin Grand Conjurationia, niin vastalauseet oli jotain turhaa, mutta myös ihan asiallinenkin seikka tuli... Rytmi vaihtuu ja musiikki muuttuu kokoajan ei siinä pysy perässä tms. minulle ihmetystä aiheuttavaa ongelmaa...

        Kyseinen kun on kovin hitaassa tahdissa rytmiä ja riffiä vaihtavaa kamaa...

        Mutta sitten ymmärsin, että ne happoradiot sun muut mitä ne kuuntelee, on oikeasti niin helvetin yksinkertaista musiikkia, että ei ole ihme kun on siihen tottunut, että olo on tommosta simppeliä metallia kuunnellessa pihalla oleva. Ihmiset kun on tottunu musiikkiin, jossa biisiseissä on max 2 eri riffiä ja 2 eri rumpukuviota... Ja sit tulee joku hemmetin rumpalin renttu joka kikkailee kesken säkeen? Voe elämä.

        Siltä vaikea pysyä rytmissä kannalta, voin ymmärtää myös Helloweenin vaikeuden, sillä siinäkin on kyse helevetin taitavista muusikoista ja tenkin biisin tekijöistä.


      • Emilia .
        hahmotelma kirjoitti:

        Siltä vaikea pysyä rytmissä kannalta, voin ymmärtää myös Helloweenin vaikeuden, sillä siinäkin on kyse helevetin taitavista muusikoista ja tenkin biisin tekijöistä.

        Uskon tuon. Pitäis tustustua genreen. Mutta musiikkivalinnat menee fiiliksellä, mitä tarvii. Ja tärinä musiikki ei ole just nyt sitä.

        Jazz :sta sanotaan samaa. Mut senkin melkein ymmärtää vasta viimeisenä. Lahdessa oli muutama vuosi sitten hyvä divari, josta löytyi vanhaa jazzia.

        Tunnetko bändiä: telepopmusik :)


      • hahmotelma kirjoitti:

        Siltä vaikea pysyä rytmissä kannalta, voin ymmärtää myös Helloweenin vaikeuden, sillä siinäkin on kyse helevetin taitavista muusikoista ja tenkin biisin tekijöistä.

        Oukei. Kuuntelin uudestaan. Halloween. Halloween, ja ristin käteni miettimään 0:) Jos joku on taitava, niin sitten sinä. Se kuulosti erillaiselta kuin aamulla. Silloin oli esillä niin paljon erillaista. Ei Halloween ole vaikea, mutta siirtyminen ei ole helppoa, ainakaan happoradiota kuunnellessa. Toivottavasti puistelivat sinua korville ... ei kun siis ei :D En usko, että siihen oli tarvetta: "Soitelkoon mitä tahansa, mutta olet mukava katsella". Olet varmaan melko mielenkiintoinen heidänkin mielestä ja ehkä musakin alkaa kiinnostamaan.. niin kuin minua! :D


      • Emilia . kirjoitti:

        Uskon tuon. Pitäis tustustua genreen. Mutta musiikkivalinnat menee fiiliksellä, mitä tarvii. Ja tärinä musiikki ei ole just nyt sitä.

        Jazz :sta sanotaan samaa. Mut senkin melkein ymmärtää vasta viimeisenä. Lahdessa oli muutama vuosi sitten hyvä divari, josta löytyi vanhaa jazzia.

        Tunnetko bändiä: telepopmusik :)

        No ei sano kyllä mitään.

        Jazziin liittyy minun mielessäni vaan sellainen kevyt elitistinen mielikuva. Hieman luotaan työntävä... Mikähän oli yksi metallikitaristi... ei muuten edes ainoa... joka teki kitara levyn... Se oli jotain jazz kamaa... heti tippu kunnioitus.

        Jazzille on mielestäni suotu turhaa kunnioitusta. Ei sillä että eivätkö jotkut huoppi improvisoijat olisi varmasti ihan hyviä muusikoita, vaan kaikki joita olen kuullut, ovat silti olleet mielestäni hieman... No sitä sama...
        Vaan se kertonee siitä että en tosiaan ole kuunnellut.

        Joka tapauksessa, jos metallissa on aliarvostetuimmat muusikot, niin jatsissa on yliarvostetuimmat. Onneksi se arvostu menee sentään rahassa oikein päin.


      • hahmotelma kirjoitti:

        No ei sano kyllä mitään.

        Jazziin liittyy minun mielessäni vaan sellainen kevyt elitistinen mielikuva. Hieman luotaan työntävä... Mikähän oli yksi metallikitaristi... ei muuten edes ainoa... joka teki kitara levyn... Se oli jotain jazz kamaa... heti tippu kunnioitus.

        Jazzille on mielestäni suotu turhaa kunnioitusta. Ei sillä että eivätkö jotkut huoppi improvisoijat olisi varmasti ihan hyviä muusikoita, vaan kaikki joita olen kuullut, ovat silti olleet mielestäni hieman... No sitä sama...
        Vaan se kertonee siitä että en tosiaan ole kuunnellut.

        Joka tapauksessa, jos metallissa on aliarvostetuimmat muusikot, niin jatsissa on yliarvostetuimmat. Onneksi se arvostu menee sentään rahassa oikein päin.

        Voi vitura tuota typojen määrää...


      • hahmotelma kirjoitti:

        Voi vitura tuota typojen määrää...

        Arvaas mitä minä ajattelen Jazzista? :) IhaN OIKEESTI!!!


      • Emilia .
        hahmotelma kirjoitti:

        Voi vitura tuota typojen määrää...

        Ei haittaa typot. Ei olla töissä.

        Elitistit on noviiseja/ nousukkaita, ei niistä kannata välittää. Jatsi on improvisaatiota ja fiilistelyä-kin. Pitää melkein osata kaikki muut ennenkuin pääsee sinne. Vaikka on niitä lahjakkaita, jotka osaa sen suoraan. Mut se on yksi muiden joukossa.
        Muusikko kuin muusikko, ei säveltäminen keneltä tahansa onnistu. Hyvä biisi on monen tekijän summa. Laatikossa on sanoituksia, tuskin koskaan päätyy minnekään.

        Ja hevi ei todellakaan ole aliarvostettua. Suomen kansallislaji. Ja Suomen miehet on riimitelleet ja laulaneet tuhansia vuosia. Niin ne tarinat säilyi.


      • Sxthsense kirjoitti:

        Arvaas mitä minä ajattelen Jazzista? :) IhaN OIKEESTI!!!

        No arvaa hillitsinkö tossa päällä itteäni?`IHAN OIKEESTI !!


      • hahmotelma kirjoitti:

        No arvaa hillitsinkö tossa päällä itteäni?`IHAN OIKEESTI !!

        :) Juu. Sinun vastaus oli asiallinen. Minun vastaus ei ole - vaikka ajattelen oikeasti niin. Mun täytyy miettiä miten muotoilen tämän kauniisti, kun minun ajatus on vaikutelma, eikä termit. Hmm..

        Jos musiikkia verrattaisiin rakasteluun, niin Jazzista ei tiedä, missä se orgarsmi ja kohokohta on. Se on kuin joutuisi myötäilemään toista koko ajan, eikä koskaan onnistuisi liikkumaan samaan tahtiin. Ja että se toinen pitäisi vielä kamalaa ulinaa samaan aikaan :) Kääh.. Anteeksi. Antakaa minulle edellä mainutut asiat kumoavaa Jazzia!!! Pliiis, niin perun sanani :)


      • Sxthsense kirjoitti:

        :) Juu. Sinun vastaus oli asiallinen. Minun vastaus ei ole - vaikka ajattelen oikeasti niin. Mun täytyy miettiä miten muotoilen tämän kauniisti, kun minun ajatus on vaikutelma, eikä termit. Hmm..

        Jos musiikkia verrattaisiin rakasteluun, niin Jazzista ei tiedä, missä se orgarsmi ja kohokohta on. Se on kuin joutuisi myötäilemään toista koko ajan, eikä koskaan onnistuisi liikkumaan samaan tahtiin. Ja että se toinen pitäisi vielä kamalaa ulinaa samaan aikaan :) Kääh.. Anteeksi. Antakaa minulle edellä mainutut asiat kumoavaa Jazzia!!! Pliiis, niin perun sanani :)

        Vai että rakastelu vertaus...

        Mikähän anusraiskaus tämä on...
        http://www.youtube.com/watch?v=XVifw7Atg2Y


      • hahmotelma kirjoitti:

        Vai että rakastelu vertaus...

        Mikähän anusraiskaus tämä on...
        http://www.youtube.com/watch?v=XVifw7Atg2Y

        Ei ku liian melodista... Ei kakofoniaa... Yksissä tuumin hoidettu homma, vaikka sänky ehkä hajosi ja puremajälki on niskassa.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Ei ku liian melodista... Ei kakofoniaa... Yksissä tuumin hoidettu homma, vaikka sänky ehkä hajosi ja puremajälki on niskassa.

        Hui olkoon! '´:)

        Ei vainkaan. Kuuntelin :) Loppua kohti parani.
        Hirvee räminä. Sänkyyn oli kaatunut
        kattiloita ja naapuritkin valitti :D


      • 69 - 69
        Sxthsense kirjoitti:

        :) Juu. Sinun vastaus oli asiallinen. Minun vastaus ei ole - vaikka ajattelen oikeasti niin. Mun täytyy miettiä miten muotoilen tämän kauniisti, kun minun ajatus on vaikutelma, eikä termit. Hmm..

        Jos musiikkia verrattaisiin rakasteluun, niin Jazzista ei tiedä, missä se orgarsmi ja kohokohta on. Se on kuin joutuisi myötäilemään toista koko ajan, eikä koskaan onnistuisi liikkumaan samaan tahtiin. Ja että se toinen pitäisi vielä kamalaa ulinaa samaan aikaan :) Kääh.. Anteeksi. Antakaa minulle edellä mainutut asiat kumoavaa Jazzia!!! Pliiis, niin perun sanani :)

        taidat olla puutteessa kun rakastelut tulee vähän väliä mukkaan :-)


      • 69 - 69 kirjoitti:

        taidat olla puutteessa kun rakastelut tulee vähän väliä mukkaan :-)

        Joo yritän tässä kokeille että mistä narusta se kastuu. Niskasta pureminen ei ilmeisesti tee temppua...


      • hahmotelma kirjoitti:

        Joo yritän tässä kokeille että mistä narusta se kastuu. Niskasta pureminen ei ilmeisesti tee temppua...

        Toki anusraiskauksen mainitseminen on yleensä viileän vastaan oton saava termi... Strateginen virhe...


      • 69 - 69
        hahmotelma kirjoitti:

        Joo yritän tässä kokeille että mistä narusta se kastuu. Niskasta pureminen ei ilmeisesti tee temppua...

        kyssä oli kyllä sxthsensille


      • 69 - 69 kirjoitti:

        kyssä oli kyllä sxthsensille

        Tiedän...


      • hahmotelma kirjoitti:

        Joo yritän tässä kokeille että mistä narusta se kastuu. Niskasta pureminen ei ilmeisesti tee temppua...

        (Ääliö!)

        Täällä sitä keskustellaan minun kostumisista, sillä aikaa kun yritän auttaa muita!!!
        *reps*
        Ok! Laitoin sulkuihin, itsepä aloitin, mutta tuon voit kyllä jättää XD


      • Sxthsense kirjoitti:

        (Ääliö!)

        Täällä sitä keskustellaan minun kostumisista, sillä aikaa kun yritän auttaa muita!!!
        *reps*
        Ok! Laitoin sulkuihin, itsepä aloitin, mutta tuon voit kyllä jättää XD

        No onneksi laitoit alkuun vihjeen että tuo oli osoitettu minulle, kun tää on niin tätä...
        Pureminen siis?
        Ok pyyhitty listalta.


    • Emilia .
      • :) Eh. Sulla on yhtä rajuja musavideoita kuin minulla! :D


    • Emilia .
    • Musiikkia
      • En löytänyt tätä eilen tätä sulle, kun en muistanut kuka esittäjä oli. Kuuntele vähän alkua pitemmälle. Se alkaa vasta sieltä myöhemmin.. :)


        Falco - Out Of The Dark
        http://www.youtube.com/watch?v=YwcgBVQ3rb0


      • Jo Brucen katseleminen saa aikaan sellaisen fiiliksen, kun se näyttää itsekin olevan ihan niissä :P


      • Jos tuo musa heivaa ja h******n nopeasti tuon ukon pihalle, niin se on paljon enemmän kuin ok.


      • Sxthsense kirjoitti:

        Jos tuo musa heivaa ja h******n nopeasti tuon ukon pihalle, niin se on paljon enemmän kuin ok.

        .. ei tosta edellisestä, vain vihasta joka voi olla joskus käsittämätön.

        @junkmail - Ei koskaan enää
        http://www.youtube.com/watch?v=mWeVvamawUw



      • temppuilija kirjoitti:

        Jotain nähtävää pimeältä puolelta teeman mukaisesti.

        Willkommen in der Dunkelheit.

        http://www.youtube.com/watch?v=KEBlink4lfI

        Kajarit hajos tosta bumbutuksesta. :-D Jotta thanks vaan..


      • ol_io kirjoitti:

        Kajarit hajos tosta bumbutuksesta. :-D Jotta thanks vaan..

        Syytä ketjun aloittajaa, älä minua... no ihan sama. Syytä minua.





      • ol_io kirjoitti:

        Okka. Die happy...Marta Jandová - Rebel in you. On muuten laulaja Saschan tutummin Sasha tai Dick Brave, vaimo tuo laulaja. :-)

        http://www.youtube.com/watch?v=8PoJs80B6Ik

        Asiaa. Ei lisättävää :D


    • ilmiantaja

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4066
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2169
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1664
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1448
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1360
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1248
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1164
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe