Mun rakkuateni Johanna Kurkelaan on saanut lähes imbesillit mittasuhteet, minä näet puhun hänestä aivan väärissä pöydissä aivan väärille ihmisille.
Mitä tehdä? Sulkeako suuni muikeus ja vain hymyillä?
Mitä tehdä
8
61
Vastaukset
- 5.linja
Ketään ei kiinnosta rakkauteni Johannaan. Hirveän kauhea maailma.
Voithan sinä pitää yllä keskustelua ja puhua Johannasta lämmöllä vain pieninä murusina keskustelun välissä :) Silloin se ei herätä hämmennystä kuulijoissa. - Ehkä ?
- 5.linja
Mä tossa muutama viikko sitten heräsin puhelimen hälyyn, unesta jossa painoin kasvoni hänen kaulalleen ja lumouduin jokaisen soluni valtaavasta tuoksusta.
Mitään sen eroottisempaa ei ehtinyt tapahtua. Olen liian visuaalinen ihminen. - 5.linja
5.linja kirjoitti:
Mä tossa muutama viikko sitten heräsin puhelimen hälyyn, unesta jossa painoin kasvoni hänen kaulalleen ja lumouduin jokaisen soluni valtaavasta tuoksusta.
Mitään sen eroottisempaa ei ehtinyt tapahtua. Olen liian visuaalinen ihminen.En ole uskaltanut nukahtaa sen jälkeen. Olen ajatellut mykistää tunteeni, ajatukseni hänestä. Hän on niin etäinen, niin kaukainen kuin kuu on minulle, lajimme viimeiselle edustajalle.
Hiljainen kärsimys on kauneinta 5.linja kirjoitti:
Mitään sen eroottisempaa ei ehtinyt tapahtua. Olen liian visuaalinen ihminen.Oi... sinun unesikin ovat noin sivistyneitä :)
No eikö ihastuminen / rakastuminen tunnukin hyvältä ? Nauti siitä ja tuntemuksistasi :)5.linja kirjoitti:
En ole uskaltanut nukahtaa sen jälkeen. Olen ajatellut mykistää tunteeni, ajatukseni hänestä. Hän on niin etäinen, niin kaukainen kuin kuu on minulle, lajimme viimeiselle edustajalle.
Hiljainen kärsimys on kauneintaEt ole uskaltanut nukahtaa muutamaan viikkoon... ???
Ehkä sinun kannattaa aloittaa pienin askelin ja kuunnella tuota Rakkauslaulua ensin vain 20 kertaa päivässä ja vähentää siitä viikkojen myötä. - Sillain kuin tupakoinnin lopettamisessakin, tiedäthän :)- 5.linja
xena-183 kirjoitti:
Oi... sinun unesikin ovat noin sivistyneitä :)
No eikö ihastuminen / rakastuminen tunnukin hyvältä ? Nauti siitä ja tuntemuksistasi :)Joo.
Mä en ole koskaan unissani päässyt pilaamaan omaa sisäistä kauneuttani. - 5.linja
xena-183 kirjoitti:
Et ole uskaltanut nukahtaa muutamaan viikkoon... ???
Ehkä sinun kannattaa aloittaa pienin askelin ja kuunnella tuota Rakkauslaulua ensin vain 20 kertaa päivässä ja vähentää siitä viikkojen myötä. - Sillain kuin tupakoinnin lopettamisessakin, tiedäthän :)Miksi?
Ajatus on yhtälailla mieletön kuin olisi toteutuksena hengittämisen lopettaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050