Onko teillä kokemusta tuosta palvelusta? Aika kalliilta vaikuttaa.
MatchAffinity
16
551
Vastaukset
- 16 + 3
Kallis on, mutta sitä voi kokeilla jonkin verran ilmaiseksi. Sieltä saa maksutta itsestään jonkinlaisen "psykologisen profiilin", josta en ainakaan itse tunnistanut itseäni pätkääkään. Sitten saa joitain hihasta ravistettuja yhteensopivuusprosentteja muiden jäsenien kanssa ja noin 20 spämmiviestiä sähköpostiinsa per päivä. Poistin oman profiilini parin päivän kokeilun jälkeen. Mutta testaa itse, ei se profiilin avaaminen mitään maksa. Maksuun päästään vasta, kun haluat keskustella jonkun toisen kanssa.
Minulle henkilökohtaisesti on tärkeämpää voida valita potentiaaliset kumppanit sellaisilla perusteilla kuin onko tyttö minua 20 cm pidempi vai ei, onko lasten hankkimisesta kovaa erimielisyyttä tai noudatammeko jotenkin radikaalisti erilaisia ja yhteensopimattomia ruokavalioita, kuin että ovatko ajatuksemme parisuhteesta jonkin kaavan mukaan 59-prosenttisen yhteensopivat. Tähän ei MatchAffinity nähdäkseni taipunut. 40 € / kk on näillä spekseillä aika... suolainen.- viestittelijä
Ok, kiitos tiedosta!
- mies kommentoi
Lienee yhtä turha kuin muutkin.
Ihan hassua kun melko keskinkertaiset naiset etsivät jotain mahdotonta.- viestittelijä
Mitä he siis etsivät, mikä on mahdotonta? Ja millainen on keskinkertainen nainen? Tarkoitat varmaankin ulkonäköä.
- mies kommentoi
viestittelijä kirjoitti:
Mitä he siis etsivät, mikä on mahdotonta? Ja millainen on keskinkertainen nainen? Tarkoitat varmaankin ulkonäköä.
Tarkoitan kokonaisuutta.
Ulkonäkö on pikkuseikka, ellei aivan suohirviö ole.
Keskinkertainen nainen nyt vaan on keskinkertainen.
Tyytyväinen elämäänsä palkkatyössä ilman suurempia tavoitteita tehdä mitään muuta.
Voi kilin vittu, kun näkisinkin joskus naisia jotka yrittävät vähän enemmän.
Ei se niin vaikeaa ole. - viestittelijä
mies kommentoi kirjoitti:
Tarkoitan kokonaisuutta.
Ulkonäkö on pikkuseikka, ellei aivan suohirviö ole.
Keskinkertainen nainen nyt vaan on keskinkertainen.
Tyytyväinen elämäänsä palkkatyössä ilman suurempia tavoitteita tehdä mitään muuta.
Voi kilin vittu, kun näkisinkin joskus naisia jotka yrittävät vähän enemmän.
Ei se niin vaikeaa ole.Sulla taitaa nyt olla aikamoisen väärä uskomus naisista... löytyy paljon naisia, jotka eivät ole tuollaisia kuin kuvailet.
Ja toisekseen, jos he kerran ovat tyytyväisiä elämäänsä ilman suurempia tavoitteita, niin sittenhän he varmaan eivät hae mitään mahdotonta? - mies kommentoi
viestittelijä kirjoitti:
Sulla taitaa nyt olla aikamoisen väärä uskomus naisista... löytyy paljon naisia, jotka eivät ole tuollaisia kuin kuvailet.
Ja toisekseen, jos he kerran ovat tyytyväisiä elämäänsä ilman suurempia tavoitteita, niin sittenhän he varmaan eivät hae mitään mahdotonta?Kuvittelisin että käsitys on erittäin oikea.
Juuri siksi en ole noilla deittipalstoilla pyörinyt.Toki olen nähnyt riittävän otoksen sikäläisistä naisista.
Katsohan itse, netti on täynnä yli-ikäisiä naisia joita ainakaan minä en halua.
Tai muuten hedelmällisen iän loppua lähestyviä jotka mielellään jätän muille.
Muuten OK, mutta turhan paljon ongelmia. - hah_hati
Kuvittelisin että käsitys on erittäin oikea.
Juuri siksi en ole noilla deittipalstoilla pyörinyt.Toki olen nähnyt riittävän otoksen sikäläisistä naisista.
Muuten OK, mutta turhan paljon ongelmia.Kamalaa, jos vanheneminen on ongelma, mutta siltäpä ei säästy kenkään,
vaikka tervattais ja pyöriteltäis höyhenis. - viestittelijä
Kuvittelisin että käsitys on erittäin oikea.
Muuten OK, mutta turhan paljon ongelmia.Kyllä siellä nuorempiakin naisia on. Ihan kaiken ikäisiä. Miksi edes katselet "yli-ikäisten" naisten profiileja? Jätä ne "yli-ikäisille" miehille.
- mies kommentoi
viestittelijä kirjoitti:
Kyllä siellä nuorempiakin naisia on. Ihan kaiken ikäisiä. Miksi edes katselet "yli-ikäisten" naisten profiileja? Jätä ne "yli-ikäisille" miehille.
Näin olen tehnyt.
Tuolla on melkoinen nitrodisko meneillään.
En tiedä paikoista mutta alle 35 haluavat piiskaamista tai piiskattavina olemista, kimppaseksiä jne.
Ei oikein kiinnosta, harrastakoot keskenään. - viestittäjä
Näin olen tehnyt.
Tuolla on melkoinen nitrodisko meneillään.
En tiedä paikoista mutta alle 35 haluavat piiskaamista tai piiskattavina olemista, kimppaseksiä jne.
Ei oikein kiinnosta, harrastakoot keskenään.Ei kuulosta kovin keskinkertaisilta naisilta! hahaha
No niin, nyt saa tämä vääntäminen loppua. Onnea vaan valitsemallesi tielle.
- Ei ap
Mikä helvata siinä on, että nää jutut aina kääntyy siihen miten naiset nettitreffeissä sitä ja miehet tätä... tämäkin ketju alunperin piti käsitellä Matchaffinityn palvelua ja sen hintaa. Ei sitä että keskinkertaiset naiset etsii jotain mahdotonta. Sille voi ihan vapaasti perustaa oman ketjun, jos siitä haluaa jotain sanoa!
Tässä on toinen ketju, jossa yritetään keskustella Matchaffinityn palvelusta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9039986
Sielläkin on esitetty ihan asiallisia kysymyksiä, jotka kaipaisivat vastauksia. Eikö tältä palstalta muka löydy ketään, joka oikeasti käyttäisi tuota palvelua???- viestittelijä
Kiitos tuosta linkistä!
- mies komentoi
Ei todellakaan löydy ketään.
Ei kai naiset halua maksaa paskasta, kuten ei fiksummat miehetkään. - skeptikko1
Varokaa, tämä on huijauspalvelu! Laitoin tämän Puskaradioonkin:
MatchAffinity:n hintataso taitaa olla deittisaittimarkkinoiden korkein. Toiminta pyörii lähinnä ohjelmistoautomatiikan avulla, joka on optimoitu lypsäämään rahat hyväuskoisilta asiakkailta tekeytymällä henkilöksi. Profiilien manuaalinen haku puuttuu, mikä on paitsi käyttäjänäkökulmasta erittäin iso miinus myös puhuu huijauksen puolesta. Oma kokemukseni, mistä lähetin asiakastuelle viestin:
Puolet saamastani postista näytti olevan henkilöiltä, jotka paitsi ovat jotenkin läpäisseet profiiliasetuksissa tehtyjä suodattimia, myös eivät ole kertaakaan käyneet profiilissani, mutta viestin mukaan ovat näyttäneet minulle kuvansa. Samoin kävi ilmi, että minäkin muka olen näyttänyt kuvani täysin tuntemattomille nimimerkeille, kenen profiileissa en ole käynyt. Kaikki ei kuitenkaan ole niin kuin näyttää ja tässä asiakastuen vastaus: "Sivusto esittelee sinulle henkilöitä, jotka testin mukaan sopivat kanssasi erittäin hyvin yhteen. Saat viestin, että jäsen "xx" haluaa näyttää kuvansa sinulle. Tämä tapahtuu myös henkilöille, jolle sinä olet sopiva. He saavat pääsyä kuvaasi, vaikka sinä et itse ole sitä paljastanut heille. Tämä on meidän palvelun tärkein tehtävä, ja suurin ero toisista deittipalveluista, että sivusto automaattisesti hakee jäsenille sopivia kumppaneita." Eli suomeksi: pikkuvalheella, että "joku on näyttänyt sinulle kuvansa" saadaan uskomaan, että joku on oikeasti ottanut kontaktia (ihmisen luonnollinen uteliaisuus avuksi) -> käyttäjä maksaa saadakseen nähdä kuva -> firma tyytyväinen.
Kävi myös ilmi, että maksavalle jäsenelle ei kerrota, onko hänen viestejään luettu tai pystyykö saaja ylipäätään lukemaan viestejä. Ei-maksava nimittäin ei pääse lukemaan viestejä paitsi ensimmäisen. Maksava taas ihmetelee, miksei hänelle vastata. Että "hyvää" vastinetta rahoille!
MA:n seuraava "suoritus". Tuli viesti "urheilulliselta", "akateemisesti koulutetulta" ja "yli 100000 vuodessa tienaavalta" henkilöltä. Kuten sanotaan, liian hyvää ollakseen totta. Noh, koska ekan viestin tai vastauksen voi lähettää ilmaiseksi, niin laitoin sille s-posti-osoitteeni ja kerroin, etten ole maksava asiakas, joten tämän viestin jälkeen en pysty enää vastata enkä lukea uusia saapuneita viestejä, kirjoitelkoon s-postiin. Kuinka ollakaan, vastaukset eivät tulekaan s-postiin kuten jokainen normaali lukutaitoinen ihminen tekisi jos saisi osoitteen, minne kirjoittaa, vaan tulee edelleen MatchAffinityn postilaatikkoon! :D Kusetusprofiililla siis yrittävät saada maksamaan! - skeptikko1
Lisätköön tähän: olen seurannut tilannetta kuukauden, jolloin viestejä oikeilta henkilöiltä tai luultavasti oikeilta tuli alle 10, niistä suurin osa henkilöiltä, jotka eivät täytä profiilini asetuksiin laitettuja ehtoja (sivilisääty, koultustaso jne.). Loput useat kymmenet - juuri sitä roskaa kuten "on-näyttänyt-sinulle-kuvansa". Joukossa on myös "viestejä" tekaistuilta vaikuttavilta profiileilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216535Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471847
- 821224
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971022- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.78907Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 31827
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon146751