kahdesta naisesta toisen, menee tämän kanssa naimisiin, niin voiko kuitenkin olla niin että tämä valitsematon valinta jää kuitenkin taustalle janottamaan? Miksi mies ei selvittänyt tunteitaan?
Jos mies valitsee
6
75
Vastaukset
- toki,
aina miehelle kiva pano kelpaa!
Tunteet selvitetään lätkämatsin jälkeen lähipubissa. Tota janoa mä en ymmärtänyt - miehen jano alkaa siinä 15 v ja loppuu polttohautaukseen - ja janojuomissa ei olla turhan tarkkoja.
Ainahan sitä voi jossitella, miten elämä olisi mennyt, jos olisi valinnut toisin. Ei se tosin pahemmin mietitytä. Asia voisi olla toisin, jos olisi onneton nykyisessä suhteessaan.
Miten ne tunteet olisi voinut selvittää kuin seurustelemalla molempien kanssa? Miten se olisi käytännössä tapahtunut? Pistänyt tarkoituksella poikki ja kokeillut toistakin? Sekö sitten olisi tunteet selvittänyt? Entäs jos se ensimmäinen olisi tuntunut paremmalta, niin olisiko sen automaattisesti saanut takaisin, vai olisiko se muuttunut katkeraksi exäksi, jolla olisi jo uusi mies?- silivatisei
Miten niin katkeraksi exäksi? Nainenhan otti uuden miehen ja unohti sen tuuliviirimiehen, joka todennäköisesti jatkaa huorahtavaa elämäntapaansa ikuisesti. Onnellinen tilanne :)
Jaa-a.....tuskin. Ainakin itse mielellään kuvittelen, että ne toiset vaihtoehdot ovat jotain työtä vieroksuvia narkomaaneja tjms nykyään :)
- huono häviäjä
Viisas mies meni naimisiin, näppejä nuolemaan jäänyt pikkutyttö jäi epävarmuuteen ja kuvittelee itsellä olevan vielä mahiksia rengastetun miehen kanssa.
Grow up.
Sut on jätetty. Toinen nainen voitti, ok?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659