Minulla on ollu jo jonkun aikaa häiritsevä 'kalju' kohta päässä, ylhäällä takaraivossa. Siis tosiaan se näyttää aivan kuin olisi kalju kohta päässä mutta epäilen että se on hiuspyörre. Se vaivaa minua todella paljon. Aina hirvee työ saada se piiloon jotenkin ja yleensä sitä vaan tyytyy laittamaan pipon päähän. Mutta miten tuon kohdan saa pois?? Kuivaan ja suoristan hiuksia paljon.. osa syy on varmasti siinä, voi olla myös että ponkkari on katkaissut hiuksia siitä kohdalta.
hiuspyörre??
6
7031
Vastaukset
- Pyörrepäinen tyttö
Mulla on myös pyörre, mut mulla on otsassa. Hiton ärsyttävää ku en voi pitää minkäänlaista otsista, en vinoo enkä suoraa, vaikka kuinka haluisin. Ainoo keino on se, et pistää kilon lakkaa otsikseen, mut sekään ei välttämättä riitä pitämään otsista niinkuin haluisin.
- ex-pyörre
Kannattaa kokeilla sillee, et suihkun jälkeen kampaa otsikset tai no etuhiukset suoraan alaspäin ja kuivaat ne siten, jos pyörre on otsiksis, mut ainaki toimi alus, kyl se vielki vähäse. Jos se on muualla nii suihkun aikana vaa painat hiukset silt kohat iha kunnol alas ja kattoo sit et kuivues toimiiko, en oo varma.
- only me
Itselläni on takaraivossa pyörre, muttei liian paljon häiritse, tuo jännästi lyhyet hiukset korostaen pystyyn, kuten pitäisikin.
- fsfsdffdsfsf
Eka tyyppi:
Älä välitä pyörteestäsi (kaljusta kohdastasi) ja ota nyt ihmeessä se pipo pois päästä!!!:) Olet varmasti hirmu kaunis pyörteesikin kanssa. Ihmisillähän on finnejä, hammasrautoja, isoja sieraimia, suuria takapuolia ja vaikka mitä, mitä koetaan rumana. (itselläni nämä kaikki:D) Täytyy oppia hyväksymään ne jotkut "virheensä" . Useinhan muut eivät niitä edes huomaa. Ne ovat vain oman pään sisällä!
Toki kannattaa kokeilla kaikkia mahdollisia keinoja näiden taltuttamiseksi, jos ne kvoasti häritisevät, mutta älä nyt peitä koko päätäsi sen takia :)
Tosiaan kannattaa föönata se kohta pyörteen vastakkaisesta suunnasta, niin että kalju kohta täyttyisi. Ennen föönausta laita vaikka muotovaahtoa sortuviin.
Sitten on myös näitä energialeikkauksia (ekokampaamoissa), missä hiusket leikataan, niin kuin ne luonnollisesti kuuluisivat olla ja näin ollen ihmisen ei tarvitsisi käyttää mitään muotoiluaineita yms. he ehkä osaisivat leikata hiuksesi niin, että pyörre jäisi piiloon. En ole kokeillut, mutta varmasti on ainakin hauska kokemus :) - 6 2
Jonkin aikaa?
Jos on "pyörre", se on kyllä ollut siellä syntymästä asti. Pyörre korostuu, jos hiukset ovat siltä kohdin lyhyet, pidemmissä hiuksissa pyörrettä ei juurikaan huomaa, koska hius painaa sen verran, että laskeutuu alaspäin. - Gary666
Mul on kans 2 pyörrettä tukassa, toinen vasemmalla ylhäällä ja toinen oikealla otsassa. Ylemmästä pääsen eroon yksinkertaisesti aloittamalla jakauksen siitä kohdin ja pitämällä hiukset sen ympäriltä osin lyhyinä. Etuhiukset saan pysymään monta päivää suorina laittamalla pannan, huivin tms. siihen ympärille, vielä kun se ovat suihkun jälkeen märät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313874- 412599
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422558Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82345- 292148
- 381779
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3011505Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461468- 1411467