Oikea klassikkoaihe. MIes 30-vee painaa joka ikinen viikonloppu känni päällä jossain ja alkaa ottaa kupoliin ja pahasti. Itse ei näe minkäänlaista ongelmaa asiassa, eikä aio omien sanojensa mukaan muuttua mihinkään. "Ota tai jätä" -meiningillä tunnutaan menevän. Rakastan, mutta en enää vain jaksa. Kiitollinen olisin jostain järkevistä sanoista / omista kokemuksista.. elän haaveessa että mies muuttuisi...PAH!
Miehen ulkoiluvietti kismittää!
10
425
Vastaukset
- 9+20=29
Kai siinä ihmeitä tarvitaan että joku viikonloppuvöyhöttäjä joskus rauhoittuu ja aikuistuu. Ala itse mennä jätä-meiningillä ;)
- Vår Staube
Ihan tavallinen suomalainen renttu. Mahtuu 13 tusinaan.
Ei tule muuttumaan kuin pahemmaksi. Siis pidä hyvänäsi tai jätä. - ikisinkku36
Haluaisin halata sua ja herätä kanssasi joka ikinen aamu
- tarjaana
No herran tähden!Miks sä kattelet retkua ukkoo kysyn vaan? Kyl tuossa iässä jo pitäis tietää mitä tahtoo-tai ehkä se kaveris tietääkin, et hänen pitää kiitää kapakan yössä, aina testaamassa omaa viehätysvoimaansa!
hemmetti.etkö jo ala kyllästyä ja uskoo, ettei se siitä miksikään muutu? Se tyyppi on hyvillään, kun saa mennä ikäänkuin olis sinkku, mut jos ei flaksi kapakassa käy, sä olet aina varmasti oottamassa.Sellasta elämääkö sä tahdot?
Kerro hulttiomiehelle vaihtoehdot.Joko sinä, tai kapakat.Ja pysy päätöksessäsi!
t.42v.nainen Mun eräs kaveri on samanlainen ts. melkein joka v-loppu lähtee ryyppyreissuille. Ne on sopinut vaimonsa kanssa ettei vaimo t5ajoita miehen menemisiä. Mies ei halua muuttua koska on ollut aina tuommoinen. Mies sanoi ettei voi olla kukaan muu, se olisi jonkun muun kuin itsensä esittämistä. Ymmärrän tuon, mutta toisaalta taas en.
Itse en juo ihan joka v-loppu enkä lähde minnekään baareihin tai kavereiden luo edes. Ollan naiseni kanssa kahdestan ja juodaan :)- nipppi
Jos joka viikonloppu on pakko päästä juomaan ja kumppani ei sitä hyväksy, ei kylläkään ole kyse kumppanin rajoittuneisuudesta vaan tämän menijän alkoholiongelmasta. En voi ymmärtää miten juopottelu voisi muka olla niin kiinteä osa jonkun ihmisen idenditeettiä, etteikö sitä voisi rajoittaa puolison takia?? Alkoholistin mussutusta.
- nipppi
nipppi kirjoitti:
Jos joka viikonloppu on pakko päästä juomaan ja kumppani ei sitä hyväksy, ei kylläkään ole kyse kumppanin rajoittuneisuudesta vaan tämän menijän alkoholiongelmasta. En voi ymmärtää miten juopottelu voisi muka olla niin kiinteä osa jonkun ihmisen idenditeettiä, etteikö sitä voisi rajoittaa puolison takia?? Alkoholistin mussutusta.
idenTiteettiä siis ;D
mutta joo, kaikille känniääliön kumppaneille, parempaakin on tai sitten on parempi olla ilman.
- ...
No jätä. Ei siitä mikskään muutu. Pahenee vaan.
- niin se menee
Teil on ihan normaali suhde. Mies juopottelee ja sinä hoidat kotona. Naiset nyt vaan tykkää miehisä jotka juopottelevat ja menevät miten haluaa. mies joka juo harvoin ja on kiltti. sellasella ei tee mitään eikä naiset rakastu tylsään mieheen
- Mies
Eihän se mies siitä miksikään muutu jos saa jatkaa elämistään kuin sika pellossa. Jos teillä ei ole lapsia lähde sopivasti itse pois kertomatta miehellesi minne niin että tulee tyhjään kotiin. Jos on lapsia hanki ota mukaan ja lähde vaikka kaverin luokse. Ei siihen tehoa muu kuin shokkihoito.
Jos ei edes noteera poissaoloasi lienee syytä alkaa etsiä parempaa miestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264