mistä löytää kumppani

Kertokaa mistä löytää kumppani? Suomi24 sitä ei löydy! Siellä on vain naimisissa olevia, parisuhteessa olevia, huijareita, seksin vonkaajia . . . Mitään kunnollista sieltä ei löydy! Vaatimukset liian kovia? Ei minusta. Yksi vaatimus on tupakoimattomuus, olen allerginen. Toinen vaatimus on liikunnallisuus. Eihän siitä tule mitään, jos toinen on jatkuvasti, joko salilla, kävelemässä., pyöräilemässä, uimassa. . . . .rakastan liikuntaa. Pituus tule esteeksi, jos on alle 175 cm. Itse olen 170 cm ja korkkareiden kanssa 178 cm. Seuraavaksi tulee keskustelutaito. Itse en ole tuppisuu, tykkään rakentavasta keskustelusta, aihe kun aihe. Antakaa vinkkejä!

11

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rehellisesti läski

      "Toinen vaatimus on liikunnallisuus. Eihän siitä tule mitään, jos toinen on jatkuvasti, joko salilla, kävelemässä., pyöräilemässä, uimassa. . . . .rakastan liikuntaa. "

      Ja höpö höpö,ei toi ole oikea perustelu sille että haluat toisen myös liikkuvan.Se on oikeasti se että odotat mieheltä löytyvän myös hyvää fyysistä kuntoa ja sen näköistä kroppaa.Ja tämä on juuri se pinnallisuuden kupla joka löytyy nettitreffeissä ainakin joka toiselta.

      Sitten,onko mitään muita kriteereitä kun tälläisiä pinnallisia.Vai onko luonteen määrittelykin vaan että"no,sellainen kiva tyyppi"....

    • 2+19

      En tiedä mistä löytää kumppani. Jos tietäisin, niin olisin kai jo löytänyt. Mainitsemasi vaatimukset eivät ole mitään kovia vaan pikemminkin itsestäänselvyyksiä.

      • .......

        Kaikki miehet ovat itsestäänselvästi yli 175-senttisiä? Himoliikkuminen on itsestäänselvyys? Surullinen paikka tämä Suomi.


    • Hmph.

      Sovin noihin kriteereihin.

      "Toinen vaatimus on liikunnallisuus."
      Tarkoitatko sporttisuus ja spontaanius?
      Koska olen huomannut että pelkkä liikunnallisuus ei riitä vaan miehen pitää olla sitä sorttia joka on menossa koko ajan ja mielellään joko salilla tai sitten harrastamassa ryhmässä jotain liikuntaa. Yksilöharjoitteet eivät oikeammin naiselle käy eli tuo "urheilullisuus" pitää sisällään yleensä suht komean sällin joka menee eikä meinaa sekä on sosiaalisuuden huipentuma.

      "Pituus tule esteeksi, jos on alle 175 cm. Itse olen 170 cm ja korkkareiden kanssa 178 cm."

      Pikkuisen alkaa kiinnostus laskea tässä. Olen tuota pidempi, mutta ajatus siitä että nimenomaan korkkareiden takia miehen pitää olla pitempi kuin 175 kuulostaa hyvin hyvin pinnalliselta.

      Korkkareiden pito yleensäkin on hieman egoilua ja itsensä korottamista. Ehkä kuvittelet tuolloin olevasi 178 senttinen etkä 170 senttinen hukkapätkä?

      "Se on oikeasti se että odotat mieheltä löytyvän myös hyvää fyysistä kuntoa ja sen näköistä kroppaa."
      Just. tarkoitat siis sixpackia ja isoa hauista.

      "Ja tämä on juuri se pinnallisuuden kupla joka löytyy nettitreffeissä ainakin joka toiselta."
      kyllä se noiden perusteella löytyy ihan sinun omasta päästäsi se pinnallisuuden kupla.

      Ei ihme jos kunnolliset ja fiksut miehet kiertää kaukaa, niin tekisin minäkin.

      • Hmph.

        Itsekin muuten pidän urheilullisesta vartalosta naisella tai oikeammin en pidä siitä että naisen olemus on pyöreä eikä asialle mitään tehdä.

        Lihastakin löytyy, mutta nainen joka haluaa ja kyselee lihasten perään on kyllä turn-off.

        Odotan kuitenkin että siellä sisällä olisi jotakin ja tuo kupla puhkaistu jo ajat sitten teinivuosien aikana.


      • Oikeastaan en tarkoita kumpaakaan, sporttisuutta tai spontaanisuutta, vaan normaalia monipuolista liikuntaa. Ja sellaista liikuntaa, jota voi yhdessä harjoittaa. Mikään ei ole rasittavampaa, kuin ns. ”sohvaperunat”, jotka eivät tee kuntonsa eteen mitään. Tiedän omakohtaisesti, että liikunta auttaa sairauksien ehkäisyyn ja jaksaa tehdä töitä, kun on kunto kohdallaan. Mitä tulee korkkareihin, niin valitettavasti te miehet koette alemmuuden komplekseja siitä, että nainen on teitä pidempi. Ja tanssiessa eritoten miehen pituus tulee vastaan, on tosi hankalaa tanssia lyhyen miehen kanssa. Ja mitä egoilua ja itsensä korottamista se on, jos arjen vastapainoksi käyttää korkkareita? Pitäisikö tansseihin mennä aamutossut jalassa, jotta lyhyet miehet voisivat myös hakea? Millainen hongankolistaja olet, jos 170 cm on hukkapätkä? Mitä miehen ulkonäköön tulee, en odota mitään treenattua kroppaa, vaan tavallista miestä joka osaa liikkua. Tällöin myös tuo sixpack on normaalisti hankittu !


    • Kumppanien kumppani

      Kuinka monen nussima olet? Ikä? Paino? Kuppikoko? Oletko kaunis? Sheivailetko alapääsi? Ajat siis pyörällä, millaista satulaa käytät?

    • Mies1985

      Eikös ne korkkarit lisää pituutta enintään kuusi senttiä.

    • miten olisi

      Pinnallisia ja suvaitsemattomia naisia on suomi2 4 treffit täynnä. Tuskin löydät sieltä mitään sopivaa.

    • *

      "Pituus tule esteeksi, jos on alle 175 cm. Itse olen 170 cm ja korkkareiden kanssa 178 cm."

      Tuollainen pinnallisuus on monelle este. Mikä miehen lyhyydessä on niin kamalaa, ettet voi antaa sellaiselle edes mahdollisuutta?

      • Esim. tanssissa tulee pituus esteeksi. Jos mies on minua lyhyempi, niin tanssimisesta ei tule mitään. Mies, kun pääsääntöisesti vie naista, niin hänen on hankala pitää parntneria oikealta kohdalta kiinni, jos nainen on häntä pidempi.Olen kokenut tämän, hyvinkin monasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2243
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1458
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe