keksitty t-pillerit miehille ehkäisylääkkeeksi.
naiset olis nykyään ku norjalaiset naishiitäjät mielettömän lihaksikkaita ja karvasia.
lisäksi klitorikset olis helpommin löydettävissä ja hallittavissa
mitäs olis käynyt jos e-pillerien sijaan oilis aikoinaan
9
243
Vastaukset
Mitäkö olis käynyt? No olis enemmän valinnanvaraa homoseksuaaleille. :-) Harva hetero mies kun tykkää miehen näköisistä naisista.
- :D
heitä homo voltti
- //////////
:D kirjoitti:
heitä homo voltti
Onnistuu varmaan multa helpommin kuin sulta läskiperseines.
- :D
////////// kirjoitti:
Onnistuu varmaan multa helpommin kuin sulta läskiperseines.
heitä homo voltti
- *muru*
Sie oot onnekas ku mie tykkään siusta
Miehille oli kehitteillä ehkäisypilleri, mutta se todettiin turhaksi ja sen kehittäminen lopetettiin.
Mistäs moinen johtopäätös? Joku tosin meni joukkotestausvaiheessa pieleen, koska viimeisinkin yritys kehittää ehkäisypilleri miehille, lopetettiin. Ongelma on kuulemma siinä, että on paljon vaikeampi tappaa lääketieteellisesti miljoonia siittiöitä kuin yksi munasolu.
Lopuksi vastaus Monten kysymykseen: Maailmassa olisi miljoonia "vahinkolapsia" vähemmän, jos miehet hoitaisivat ehkäisyn.
- 5.linja
Mikä hewletin t-pilleri? Mä en ole kuullutkaan. Auttaako se virtsaamisvaivoihin ja selkäkipuihin kuten naisten pilleri jeesaa kuukautiskipuihin?
- mie the monte
e-pilleri= estrogeeni t-pilleri= testosteroini
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2431492IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk261445Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1461200Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701017- 136988
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.69891Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47842Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää416832- 68804