Varokaa miehet

Karu kokemus

Varokaa miehet "vahingossa" raskaaksi tulevia naisia.

54

1193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 324444444234

Ja miten näitä varotaan? Mistä näet merkit naisessa että hän ehdottomasti haluaa "vahingossa" tulla raskaaksi?

• solle77

Toisin sanoen: varokaa, miehet, KAIKKIA hedelmällisessä iässä olevia naisia.

Vaikka nainen itse olenkin, on aina suuresti ihmetyttänyt nämä "vahingossa" raskaiksi tulevat "sisaret" ympäristössä. Ei jumat, mitä päässä liikkuukaan..! Löydetään sopiva kumppaniehdokas ja no hups vaan, sitten ollaankin "pikkuisen raskaana"... Aika h'elvetin epätoivoista, jollei muulla tavoin miestä itselleen saa! Ja pysyykö se mies rinnalla jouduttuaan tällaiseen pakkorakoon..? Se on asia erikseen ja sitten pitää katsoa tarkkaan itseään peiliin, jos huomaakin olevansa ison mahansa kanssa yksin väitettyään kumppanille, että on huolehtinut ehkäisystä "sata prosenttisesti".
      Ei miehiäkään pidä kaikesta syyttää! "Naisiin ei voi pieni poikanen luottaa..." Niin se vaan menee.

• sisäpiirin tietoa

Mieshän voi kääriä mulkkunsa niin paksuun kondomiin, että ei vahinkoja satu! Ei se nainen itsestään raskaaksi tule.

• sisäpiirin tietoa kirjoitti:

Mieshän voi kääriä mulkkunsa niin paksuun kondomiin, että ei vahinkoja satu! Ei se nainen itsestään raskaaksi tule.

Juuri näin. Siihen tarvitaan kaksi.

• hauhauhauki
        simasuuneiti kirjoitti:

Juuri näin. Siihen tarvitaan kaksi.

Just just... Ette oo sitten koskaan kuulleet sanaa LUOTTAMUS?
        Olisko kiva, jos teille tartutetaan aids, vaikka kumppani vakuuttaa käyneensä just ennen suhdettanne testissä ja olevansa puhdas kuin pulmunen? Niin... Että mitäs annoit tuikata paljaalla..!

• sisäpiirin tietoa
        hauhauhauki kirjoitti:

Just just... Ette oo sitten koskaan kuulleet sanaa LUOTTAMUS?
        Olisko kiva, jos teille tartutetaan aids, vaikka kumppani vakuuttaa käyneensä just ennen suhdettanne testissä ja olevansa puhdas kuin pulmunen? Niin... Että mitäs annoit tuikata paljaalla..!

Fiksu nainen tietysti seurustelee vain fiksujen miesten kanssa, joten täysin älyttömillä spermalingoilla ei ole mitään mahdollisuuksia päästä tartuttamisetäisyydelle, saati aiheuttamaan raskautta vahingossa, eikä tarkoituksella.

• 31212313232

Täytyy olla aika olematon älykkyys jos oikeasti näin kuvittelee.

• Äidinkultia?

Siis haloo!!!
      Onko tosiaan miehet niin tyhmiä ettei osaa huolehtia ehkäisystä!?
      Jos suhde on uusi, käyttäkää herrajumala kondomia! Ei pelkästään jonkun "vahinkoraskauden" pelosta vaan myös kaikkien mahdollisten sukupuolitautien ja AIDSin takia!
      Jos suhde ei ole 100% vakavalla pohjalla, huolehtikoot myös mies omalta osaltaan ehkäisystä. Vai onko tosiaan suomalaiset äijät pelkkiä huopatossuja jotka ei osaa ottaa minkäänlaista vastuuta mistään!?
      Onko naisten oltava aina ja ikuisesti äidinkorvikkeita näille ressukoille? Eikö suhteessa ole kaksi osapuolta jotka molemmat ottaa vastuuta?????

• zyanna

Noissa "vahinko"raskauksissa on jotain todella kummaa. Olen lähemmäs 25-vuotias, enkä ole ikinä käyttänyt hormonaalista ehkäisyä eli pelkällä kumilla pärjätty. Enkä ikinä ole tullut vahigossa tai tahallaankaan raskaaksi. Kyse voi tietysti olla puhtaasta sattumasta kohdallani, mutta oudon yleisiä nuo "vahinko"raskaudet kuitenkin ovat.

• ohhohhoijaa

kyse lienee naisen tarpeesta sitoa mies itseensä tai tarve saada oma lapsi.
      jompsis kumpsis, ei siitä kummoinen suhde synny.

mutta miehet, eikös kortsut ole sitä varten olemassa, ettei vahinkoja satu- vai edustaako aloittaja jälleen niitä miehiä, joilla ei seiso kumikukkaro kullissaan ?

• frtyguiopå

VOI JUMALAUTA TOLLO!

Käytitkö kondomia? Nainen ei tule yksin raskaaksi. Sinä panit ja ruiskit sisälle.
      Vain 2) kondomi on sinun kannaltasi toiseksi varmin ja varmin keino on 1) olla panematta ollenkaan. ONKO SELVÄ?

Nyt hoidat tyylikkäästi sen minkä olet aiheuttanut.

• jyhtrgfed

ja ikää on 11v, koulut käymättä ja vanhemmat eivät kertoneet mistä lapset tulevat?

• abcdef

Kyllä miehen pitää voida luottaa naisen sanaan, että ehkäisy on kunnossa.

• oppeliini

hahahaaaaaaaaaa.
        Vain tyhmät sanovat noin ja vain tyhmät uskovat.

• Hulluja on

Jos puhutaan yhdenyön jutusta jossa toista osapuolta ei tunneta ennestään hyvin niin kyllä pitäisi sen verta ymmärrystä olla että pitää ehkäisystä omalta osaltaan huolta jollei halua vahingossakaan maksella seuraavat 18 vuotta elatuskorvauksia ... kyllä minä, jos olisin mies, sen verran pitäisin asiasta huolta ... eriasia sitten jos on parisuhteessa jolloin luottamusta pitäisikin olla, varsinkin kun on kyse niinkin isosta asiasta kuin lapsi ...

• mehtämies

Eikös se riitä että ei laukea sisään?

• en ymmärrä!

jälleen huomaa miten jotkut "pissaliisat" ovat tänne vastanneet tyyliin;

"Mieshän voi kääriä mulkkunsa niin paksuun kondomiin, että ei vahinkoja satu! Ei se nainen itsestään raskaaksi tule. "

mä en ole kertaakaan ollut "vahingossa" raskaana kellekään, olen käyttänyt ehkäisyä silloin kun sitä on tarvittu ja kappas "puuro ei ole palanut pohjaan" kohdallani..
      kai sitten itsellä on vielä moraali ja järki tallella...sillä en olisi ikinä voinut tehdä niin vittumaista temppua kellekään miehelle että jättäisin ehkäisyn pois.
      ja jos olisi vahinko käynyt niin olisin käyttänyt jälkiehkäisyä/tehnyt abortin jos kyseessä olisi ollut yhden illan juttu tai vastaava, mutta parisuhteessa asiasta oltaisiin keskusteltu, enkä vain itse päättäisi asiasta.

täytyy kyllä ihmetellä minkälaiset moraalittomat nartut oikeasti harrastaa tuollaisia "vahinkoraskaus" temppuja vain voidakseen pitää miehen jonka kanssa suhde kariutuisi ilman lasta...onko sellaisessa suhteessa sitten kukaan onnellinen?lapsihan noissa tilanteissa kärsii kaikista eniten kun syntyy jokseenkin ei toivottuna parisuhdelaastarina ja äitinsä uudeksi trendileluksi...

ja ihan tiedoksi, naisetkin voivat kantaa vaikka lompakossaan niitä kortsuja jos eivät halua että vahinko osuu kohdalle..ja aina voi sanoa EI KIITOS jos mies ei halua käyttää kondomia..tosin luulen että nämä naiset jotka toitottavat vain miehen ehkäisyvastuuta sun muuta paskaa, ovat itse niin kaksinaamaisia että oikeasti haluavat vain että mies unohtaa sen ehkäisyn jotta voivat taas valittaa jostain, sen sijaan että näkisivät myös omat virheensä ja oman moraalittomuuden toiminnassaan.

todellakin miehet, käyttäkää aina ja joka tilanteessa kondomia, nykypäivän naisista ei todellakaan tiedä mitä juonivat...itse tosin olen onnellisessa parisuhteessa jossa ei juonitella mitään toisen pään menoksi vaan oikeasti osataan keskustella kuin aikuiset..ikinä ei tulisi mieleenkään pettää mieheni luottamusta saatika ryhtyä juonittelevaksi ämmäksi.

T: 26v nainen jolla moraali vielä tallessa

• GG

onneksi tässä maailmassa on vielä sinunlaisia naisia!

• 000784655848

Olet 26 ja vielä noin tyhmä? Ihmettelen syvästi, miten joku, joka väittää omaavansa niin suuren moraalin on kuitenkin niin tyhmä ja ettei sinunkaltaisesti moraalinen ihminen tunnu omaavan lainkaan empatia kykyä tai kykyä asettaa itsesi jonkun toisen housuihin.

Koska sinä et ole tullut raskaaksi vahingossa, se ei tarkoita sitä, että koska SINÄ et ole tullut, ei kukaan muukaan voi tulla vahingossa raskaaksi. Sori vaan, mutta kyllä sitä tapahtuu, aikuisten oikeasti myös vahingossa. Raskauden alkuun tarvitsee kaksi ihmistä, niin nainen kuin mieskin, eikä missään kohdassa olla sanottu, että kaikki on miehen syytä, vaan että kyllä se mies on sitä lasta ollut alkuun laittamassa, ei pelkästään nainen.

Minä tiedän henkilön joka tuli raskaaksi, omaksi ongelmakseen raskaaksi hän tuli oman erehdyksensä takia, unohti ottaa e-pillerin. Hän toki teki abortin, mutta myös naiset tekevät inhimillisiä erehdyksiä ja saattavat unohtaa.

Jos mies ei tahdo tehdä naista raskaaksi niin on kaksi asiaa mitä hän voi tehdä. Lopettaa seksin harrastamisen kokonaan, tai katkaista putket, mutta on ihan turha syyttää naista siitä, että on raskaana, koska myös mies on ollut siinä mukana.

Näitä naisia jotka hankkiutuvat tahallaan "vahingossa" raskaaksi on kuitenkin lähes olematon määrä. Olette ehkä katsoneet liikaa elokuvia ja saippuasarjoja, jotta luulette että oikeassa elämässä tuota muka niin paljon tapahtuisi. Noin 1 jokaista 1000 naista kohden on nainen joka saattaa pakolla haluta raskaaksi, mutta kyllä silloin naisesta jo sen näkee. Silloin puhutaan ja ostellaan lastenvaatteita ennenkuin edes ollaan raskaana.

• naisen vastuu myös!!
        000784655848 kirjoitti:

Olet 26 ja vielä noin tyhmä? Ihmettelen syvästi, miten joku, joka väittää omaavansa niin suuren moraalin on kuitenkin niin tyhmä ja ettei sinunkaltaisesti moraalinen ihminen tunnu omaavan lainkaan empatia kykyä tai kykyä asettaa itsesi jonkun toisen housuihin.

Koska sinä et ole tullut raskaaksi vahingossa, se ei tarkoita sitä, että koska SINÄ et ole tullut, ei kukaan muukaan voi tulla vahingossa raskaaksi. Sori vaan, mutta kyllä sitä tapahtuu, aikuisten oikeasti myös vahingossa. Raskauden alkuun tarvitsee kaksi ihmistä, niin nainen kuin mieskin, eikä missään kohdassa olla sanottu, että kaikki on miehen syytä, vaan että kyllä se mies on sitä lasta ollut alkuun laittamassa, ei pelkästään nainen.

Minä tiedän henkilön joka tuli raskaaksi, omaksi ongelmakseen raskaaksi hän tuli oman erehdyksensä takia, unohti ottaa e-pillerin. Hän toki teki abortin, mutta myös naiset tekevät inhimillisiä erehdyksiä ja saattavat unohtaa.

Jos mies ei tahdo tehdä naista raskaaksi niin on kaksi asiaa mitä hän voi tehdä. Lopettaa seksin harrastamisen kokonaan, tai katkaista putket, mutta on ihan turha syyttää naista siitä, että on raskaana, koska myös mies on ollut siinä mukana.

Näitä naisia jotka hankkiutuvat tahallaan "vahingossa" raskaaksi on kuitenkin lähes olematon määrä. Olette ehkä katsoneet liikaa elokuvia ja saippuasarjoja, jotta luulette että oikeassa elämässä tuota muka niin paljon tapahtuisi. Noin 1 jokaista 1000 naista kohden on nainen joka saattaa pakolla haluta raskaaksi, mutta kyllä silloin naisesta jo sen näkee. Silloin puhutaan ja ostellaan lastenvaatteita ennenkuin edes ollaan raskaana.

mutta miksi toitotetaan VAIN miesten ehkäisyvastuuta ja miten se on VAIN miehen syy jos nainen tulee raskaaksi?
        ja oletko varma että henkilö jonka tunnet oikeasti edes "unohti" ottaa e-pillerin..ehkä omaatuntoa alkoi kolkuttaa..

ja miksi aina miehen tulisi "katkaista putket/lopettaa seksin harrastaminen kokonaan"?eikö naisten tarvitse ottaa vastuuta mistään?
        tosin luulen että moni mies menisi ihan mielellään vasektomian teettämään jos vain pääsisivät. mutta terveydenhuolto on niin ahterista että vasektomian saa teetettyä vasta kun olet 30v/ kolmen lapsen isä tyyliin...
        jos vasektomian saisi pyydettäessä niin tuskin monikaan mies epäröisi olla teetättämättä kyseistä toimenpidettä.
        jäisi aika monet naiset kiinni petturuudesta kun hankkiutuvat raskaaksi keinolla millä hyvänsä vasektomian teettäneelle miehelle(jos nainen ei tietäisi toimenpiteestä)...

"Näitä naisia jotka hankkiutuvat tahallaan "vahingossa" raskaaksi on kuitenkin lähes olematon määrä"
        en ihan usko tuohon. taitaa joka toinen nainen olla sellainen "hups unohdin ottaa e-pillerin" tyyppejä.

jos kerta seksiä ei saa harrastaa ilman että haluaa perustaa perheen niin sulla vissiin on muutama lapsi...
        ihan tiedoksi, seksi on myös eräs tapa osoittaa kiintymystä parisuhteessa.

mutta kukin tavallaan. jos on kiva olla juonitteleva ämmä, niin mikäs siinä, itse kannatan rehellisyyttä ja luottamusta kumppaniin suhteessa kuin suhteessa.

• 432243423234423423
        naisen vastuu myös!! kirjoitti:

mutta miksi toitotetaan VAIN miesten ehkäisyvastuuta ja miten se on VAIN miehen syy jos nainen tulee raskaaksi?
        ja oletko varma että henkilö jonka tunnet oikeasti edes "unohti" ottaa e-pillerin..ehkä omaatuntoa alkoi kolkuttaa..

ja miksi aina miehen tulisi "katkaista putket/lopettaa seksin harrastaminen kokonaan"?eikö naisten tarvitse ottaa vastuuta mistään?
        tosin luulen että moni mies menisi ihan mielellään vasektomian teettämään jos vain pääsisivät. mutta terveydenhuolto on niin ahterista että vasektomian saa teetettyä vasta kun olet 30v/ kolmen lapsen isä tyyliin...
        jos vasektomian saisi pyydettäessä niin tuskin monikaan mies epäröisi olla teetättämättä kyseistä toimenpidettä.
        jäisi aika monet naiset kiinni petturuudesta kun hankkiutuvat raskaaksi keinolla millä hyvänsä vasektomian teettäneelle miehelle(jos nainen ei tietäisi toimenpiteestä)...

"Näitä naisia jotka hankkiutuvat tahallaan "vahingossa" raskaaksi on kuitenkin lähes olematon määrä"
        en ihan usko tuohon. taitaa joka toinen nainen olla sellainen "hups unohdin ottaa e-pillerin" tyyppejä.

jos kerta seksiä ei saa harrastaa ilman että haluaa perustaa perheen niin sulla vissiin on muutama lapsi...
        ihan tiedoksi, seksi on myös eräs tapa osoittaa kiintymystä parisuhteessa.

mutta kukin tavallaan. jos on kiva olla juonitteleva ämmä, niin mikäs siinä, itse kannatan rehellisyyttä ja luottamusta kumppaniin suhteessa kuin suhteessa.

"mutta miksi toitotetaan VAIN miesten ehkäisyvastuuta ja miten se on VAIN miehen syy jos nainen tulee raskaaksi?"

-- Koska tässä aloituksessa sanottiin miehille että miesten kuuluu varoa naisia jotka teetättävät itsensä "vahingossa" raskaaksi. Kyllä nainen, joka ei tahdo tulla raskaaksi hankkii myös itselleensä ehkäisyn, mutta jos MIES ei halua lasta niin MIEHEN tulee tehdä kaikkensa, ettei sitä lasta tule, eli pitää SIITÄ EHKÄISYSTÄ huolta. Turha syyttää naista että nainen tahallaan tuli raskaaksi, jos mies itse ei edes pitänyt siitä ehkäisystä huolta.

" ja oletko varma että henkilö jonka tunnet oikeasti edes "unohti" ottaa e-pillerin..ehkä omaatuntoa alkoi kolkuttaa.."

--- Olen, koska olen ollut 15 vuotta hänen ystävänsä, joten tiedän tasan tarkalleen, ettei hän silloisen miehensä kanssa halunnut lasta, varsinkaan siihen aikaan. Ja hän silloin soitti minulle ensimmäisenä ja itki lähes tunnin kun oli järkyttynyt asiasta, että hän oli raskaana ja miten hän ei todellakaan halunnut olla raskaana.

"ja miksi aina miehen tulisi "katkaista putket/lopettaa seksin harrastaminen kokonaan"?eikö naisten tarvitse ottaa vastuuta mistään?"

--- Sanoin tekstissäni, että JOS MIES EI HALUA, niin silloin mies tekee näin. Jos puhuisimme nyt siitä ettei NAINEN tahtoisi lainkaan lapsia, niin sanoisin samat ohjeet naiselle. Nyt puhumme kuitenkin MIEHISTÄ ja siitä että kyllä se nainen tulee raskaaksi, VAIKKA EHKÄISYÄ KÄYTETÄÄN.

"tosin luulen että moni mies menisi ihan mielellään vasektomian teettämään jos vain pääsisivät. mutta terveydenhuolto on niin ahterista että vasektomian saa teetettyä vasta kun olet 30v/ kolmen lapsen isä tyyliin...
        jäisi aika monet naiset kiinni petturuudesta kun hankkiutuvat raskaaksi keinolla millä hyvänsä vasektomian teettäneelle miehelle(jos nainen ei tietäisi toimenpiteestä)..."

---Aika moni vai? Jäisi varmaan aika vähän kiinni näitä pettureita, koska tälläisiä naisia on aika olematon määrä olemassa. Ja jos ei tahdo lapsia niin sitten pidetään se elin housuissa ja odotetaan sihen asti että ne putket saa katkaistua.

""Näitä naisia jotka hankkiutuvat tahallaan "vahingossa" raskaaksi on kuitenkin lähes olematon määrä"
        en ihan usko tuohon. taitaa joka toinen nainen olla sellainen "hups unohdin ottaa e-pillerin" tyyppejä."

"Et ihan usko? Onko sinulla jonkinlaisia todisteita antaa että naiset olisivat oikeasti sellaisia että ainoastaan mitä ne näkevät mielessään, ovat lapset ja lapset? Että naiset oikein haaveilevat siitä, että heidän kehonsa menee pilalle lapsen alkaessa kasvamaan mahansa, miten heidän ihonsa on täynnä raskausarpia ja miten he eivät enää ikinä näytä siltä, kuin miltä he näyttivät vielä ennen raskauden alkua? Miten he vain haaveilevat siitä tuskasta minkä synnytys tuo, miten paikat repeävät kun se vauva työntyy ulos... ja miten he eivät saa lainkaan unta ensimmäisen vuoden aikana kun lapsi on syntynyt?

Tosiaan, tämähän on jokaisen naisen isoin haave. Juuri sen takia hankimme itsemme vahingossa raskaaksi ja unohdamme ne e-pillerit. Miehet voisi hankkia itselleen omat pillerit, niin ei tarvitse syyttää naista joka saattaa sen pillerin unohtaa ottaa."

"jos kerta seksiä ei saa harrastaa ilman että haluaa perustaa perheen niin sulla vissiin on muutama lapsi...
        ihan tiedoksi, seksi on myös eräs tapa osoittaa kiintymystä parisuhteessa."

---Seksi on myös tapa tehdä lapsia. Jos haluaa harrastaa seksiä ilman että saadaan lapsia, silloin pitää käyttää kaikkia mahdollisia ehkäisykeinoja, niin kondoomia, ehkäisypillereitä ja kaikkia muita olemassa olevia. Kuten sanottu, kyllä miehen ja naisen kummankin pitää huolehtia ehkäisystä, ei pelkästään naisen tai miehen. Kun kummatkin huolehtivat siitä ja jos toinen unohtaa, niin ainakin toisella on vielä homma hallussa.

"mutta kukin tavallaan. jos on kiva olla juonitteleva ämmä, niin mikäs siinä, itse kannatan rehellisyyttä ja luottamusta kumppaniin suhteessa kuin suhteessa. "

---Tottakai, koska kaikki naisethan juuri ovat tälläisiä. Olet ilmiselvästi mies.

• naisen vastuu myös!!
        432243423234423423 kirjoitti:

"mutta miksi toitotetaan VAIN miesten ehkäisyvastuuta ja miten se on VAIN miehen syy jos nainen tulee raskaaksi?"

-- Koska tässä aloituksessa sanottiin miehille että miesten kuuluu varoa naisia jotka teetättävät itsensä "vahingossa" raskaaksi. Kyllä nainen, joka ei tahdo tulla raskaaksi hankkii myös itselleensä ehkäisyn, mutta jos MIES ei halua lasta niin MIEHEN tulee tehdä kaikkensa, ettei sitä lasta tule, eli pitää SIITÄ EHKÄISYSTÄ huolta. Turha syyttää naista että nainen tahallaan tuli raskaaksi, jos mies itse ei edes pitänyt siitä ehkäisystä huolta.

" ja oletko varma että henkilö jonka tunnet oikeasti edes "unohti" ottaa e-pillerin..ehkä omaatuntoa alkoi kolkuttaa.."

--- Olen, koska olen ollut 15 vuotta hänen ystävänsä, joten tiedän tasan tarkalleen, ettei hän silloisen miehensä kanssa halunnut lasta, varsinkaan siihen aikaan. Ja hän silloin soitti minulle ensimmäisenä ja itki lähes tunnin kun oli järkyttynyt asiasta, että hän oli raskaana ja miten hän ei todellakaan halunnut olla raskaana.

"ja miksi aina miehen tulisi "katkaista putket/lopettaa seksin harrastaminen kokonaan"?eikö naisten tarvitse ottaa vastuuta mistään?"

--- Sanoin tekstissäni, että JOS MIES EI HALUA, niin silloin mies tekee näin. Jos puhuisimme nyt siitä ettei NAINEN tahtoisi lainkaan lapsia, niin sanoisin samat ohjeet naiselle. Nyt puhumme kuitenkin MIEHISTÄ ja siitä että kyllä se nainen tulee raskaaksi, VAIKKA EHKÄISYÄ KÄYTETÄÄN.

"tosin luulen että moni mies menisi ihan mielellään vasektomian teettämään jos vain pääsisivät. mutta terveydenhuolto on niin ahterista että vasektomian saa teetettyä vasta kun olet 30v/ kolmen lapsen isä tyyliin...
        jäisi aika monet naiset kiinni petturuudesta kun hankkiutuvat raskaaksi keinolla millä hyvänsä vasektomian teettäneelle miehelle(jos nainen ei tietäisi toimenpiteestä)..."

---Aika moni vai? Jäisi varmaan aika vähän kiinni näitä pettureita, koska tälläisiä naisia on aika olematon määrä olemassa. Ja jos ei tahdo lapsia niin sitten pidetään se elin housuissa ja odotetaan sihen asti että ne putket saa katkaistua.

""Näitä naisia jotka hankkiutuvat tahallaan "vahingossa" raskaaksi on kuitenkin lähes olematon määrä"
        en ihan usko tuohon. taitaa joka toinen nainen olla sellainen "hups unohdin ottaa e-pillerin" tyyppejä."

"Et ihan usko? Onko sinulla jonkinlaisia todisteita antaa että naiset olisivat oikeasti sellaisia että ainoastaan mitä ne näkevät mielessään, ovat lapset ja lapset? Että naiset oikein haaveilevat siitä, että heidän kehonsa menee pilalle lapsen alkaessa kasvamaan mahansa, miten heidän ihonsa on täynnä raskausarpia ja miten he eivät enää ikinä näytä siltä, kuin miltä he näyttivät vielä ennen raskauden alkua? Miten he vain haaveilevat siitä tuskasta minkä synnytys tuo, miten paikat repeävät kun se vauva työntyy ulos... ja miten he eivät saa lainkaan unta ensimmäisen vuoden aikana kun lapsi on syntynyt?

Tosiaan, tämähän on jokaisen naisen isoin haave. Juuri sen takia hankimme itsemme vahingossa raskaaksi ja unohdamme ne e-pillerit. Miehet voisi hankkia itselleen omat pillerit, niin ei tarvitse syyttää naista joka saattaa sen pillerin unohtaa ottaa."

"jos kerta seksiä ei saa harrastaa ilman että haluaa perustaa perheen niin sulla vissiin on muutama lapsi...
        ihan tiedoksi, seksi on myös eräs tapa osoittaa kiintymystä parisuhteessa."

---Seksi on myös tapa tehdä lapsia. Jos haluaa harrastaa seksiä ilman että saadaan lapsia, silloin pitää käyttää kaikkia mahdollisia ehkäisykeinoja, niin kondoomia, ehkäisypillereitä ja kaikkia muita olemassa olevia. Kuten sanottu, kyllä miehen ja naisen kummankin pitää huolehtia ehkäisystä, ei pelkästään naisen tai miehen. Kun kummatkin huolehtivat siitä ja jos toinen unohtaa, niin ainakin toisella on vielä homma hallussa.

"mutta kukin tavallaan. jos on kiva olla juonitteleva ämmä, niin mikäs siinä, itse kannatan rehellisyyttä ja luottamusta kumppaniin suhteessa kuin suhteessa. "

---Tottakai, koska kaikki naisethan juuri ovat tälläisiä. Olet ilmiselvästi mies.

kuule, ihan varmana miehet käyttäisivät hormonaalista ehkäisyä jos sellainen olisi miehille kehitetty,mutta sattumoisin miehen ainut ehkäisyväline on kondomi samalla kun naisella on ainakin kymmenen eri tapaa ehkäistä.
        kysymys kuuluukin, että miksi naiset eivät käytä ehkäisyä kondomin lisäksi?jos kerta eivät halua lapsia.
        otas kuule vähän selvää asioista.
        mies ei voi mitään jos kondomi ns"pettää", mutta nainen voisi edes omalta osaltaan ehkäistä ei-toivottuja raskauksia.

ja ikäväksesi voin ilmoittaa että olen nainen, ja välillä tunnen suurta MYÖTÄHÄPEÄÄ naisten takia. yritetään roikkua miehessä keinolla millä hyvänsä, vaikka suhde ei toimisi.
        tai sitten tehdään vain lapsi jonkun kanssa jotta se lapsi saadaan tehtyä, vitut siitä että lapsi tarvitsisi elämäänsä myös sen isänsä, kunhan nainen saa toteuttaa itseään ja pysyä ns."piireissä"..
        puhutaan sitten kaikkea mahdollista paskaa lapsen isästä, vaikka hän olisikin ollut yhden yön kännipano ja mies ei entuudestaan olisi tuttu..tärkeintä on saada voivotella ja saada säälipisteitä.

onneksi ja todellakin ONNEKSI en ole sellainen nainen jolla on niin löyhä moraali että tarvitsisi miehen selän takana juonitella. ei ole oikeasti tarvetta kusettaa miestä niinkin tärkeissä asioissa kuin perheen perustaminen. lapsella kun on oikeus syntyä toivottuna(niin isän kuin äidinkin puolelta).

• qqqqqqqqqqqqqqq
        naisen vastuu myös!! kirjoitti:

kuule, ihan varmana miehet käyttäisivät hormonaalista ehkäisyä jos sellainen olisi miehille kehitetty,mutta sattumoisin miehen ainut ehkäisyväline on kondomi samalla kun naisella on ainakin kymmenen eri tapaa ehkäistä.
        kysymys kuuluukin, että miksi naiset eivät käytä ehkäisyä kondomin lisäksi?jos kerta eivät halua lapsia.
        otas kuule vähän selvää asioista.
        mies ei voi mitään jos kondomi ns"pettää", mutta nainen voisi edes omalta osaltaan ehkäistä ei-toivottuja raskauksia.

ja ikäväksesi voin ilmoittaa että olen nainen, ja välillä tunnen suurta MYÖTÄHÄPEÄÄ naisten takia. yritetään roikkua miehessä keinolla millä hyvänsä, vaikka suhde ei toimisi.
        tai sitten tehdään vain lapsi jonkun kanssa jotta se lapsi saadaan tehtyä, vitut siitä että lapsi tarvitsisi elämäänsä myös sen isänsä, kunhan nainen saa toteuttaa itseään ja pysyä ns."piireissä"..
        puhutaan sitten kaikkea mahdollista paskaa lapsen isästä, vaikka hän olisikin ollut yhden yön kännipano ja mies ei entuudestaan olisi tuttu..tärkeintä on saada voivotella ja saada säälipisteitä.

onneksi ja todellakin ONNEKSI en ole sellainen nainen jolla on niin löyhä moraali että tarvitsisi miehen selän takana juonitella. ei ole oikeasti tarvetta kusettaa miestä niinkin tärkeissä asioissa kuin perheen perustaminen. lapsella kun on oikeus syntyä toivottuna(niin isän kuin äidinkin puolelta).

Moraalissasi ei ole siis löyhyyttä mutta päässäsi ilmeisesti sitäkin enemmän. Saat uskoa että miehet eivät noin vain ryntäile hormoonallista ehkäisyä kokeilemaan tai vasektomiaan. Mieskunto on pyhä ja koskematon asia ja sen menetys ikuinen pelko, joten tiettyihin paikkoihin ei vähällä kummalla kajota. Jostain syystä ne piuhatkin laitetaan todellisuudessa perheessä poikki useinmiten naiselta vaikka operaatio olisi miehelle tehtynä paljon helpompi. Olen joskus lukenut että eturauhassyövän leikkaushoitokin on monella vakavan harkinnan alla, mielummin vaikka menee sitten henki kuin seksielämä. Miten kuvittelet että joku ehkäisy kiinnostaisi muka enemmän verrattuna omaan henkikultaan, ehkäisy kun on niin totuttu muutenkin sysäämään pelkästään naisen harteille? Ja kuvitteletko todellakin että on niin selvää ettei miehet keskimäärin koskaan halua lapsia, että heidän kohdalla vasektomian voisi sallia vaikka 15 kesäisenä? Jos tämä asia on miehille niin helvetin selvä ja vasektomiakin niin himoittu toimenpide niin kerropa nyt miksi miehet eivät sitten ryntää sinne sterilisaatioon heti kolmekymmentä täytettyään sankoin joukoin, sillähän tämä olisi ratkaistu???? Naiset jotka eivät halua lapsia menevät toimenpiteeseen yleensä kyllä heti kun heidät vaan sinne hyväksytään. Mistä tulikin mieleeni että tiedän ihmisen joka tuli raskaaksi vaikka ei edes unohtanut sitä pilleriä, ja ei taatusti tarkoituksella koska ei ole aikeissa lapsia tehdä, koskaan.

Että oikein miesparoille nyt hirveitä vastuita ollaan tässä sysäämässä, naisethan ei tästä mitään vastuuta tietenkään ota eivätkä ole ikinä ottaneetkaan...missähän tynnyrissä sinäkin elät? Miten nämä kuvittelemasi miljoonat tahalliset vahingot edes olisivat mahdollisia ellei asiaa nimenomaan jätettäisi aina pelkästään naisten hartioille, kusetuksestahan sinä nyt naisia olet tässä itse syyttämässä?

• 3+5
        qqqqqqqqqqqqqqq kirjoitti:

Moraalissasi ei ole siis löyhyyttä mutta päässäsi ilmeisesti sitäkin enemmän. Saat uskoa että miehet eivät noin vain ryntäile hormoonallista ehkäisyä kokeilemaan tai vasektomiaan. Mieskunto on pyhä ja koskematon asia ja sen menetys ikuinen pelko, joten tiettyihin paikkoihin ei vähällä kummalla kajota. Jostain syystä ne piuhatkin laitetaan todellisuudessa perheessä poikki useinmiten naiselta vaikka operaatio olisi miehelle tehtynä paljon helpompi. Olen joskus lukenut että eturauhassyövän leikkaushoitokin on monella vakavan harkinnan alla, mielummin vaikka menee sitten henki kuin seksielämä. Miten kuvittelet että joku ehkäisy kiinnostaisi muka enemmän verrattuna omaan henkikultaan, ehkäisy kun on niin totuttu muutenkin sysäämään pelkästään naisen harteille? Ja kuvitteletko todellakin että on niin selvää ettei miehet keskimäärin koskaan halua lapsia, että heidän kohdalla vasektomian voisi sallia vaikka 15 kesäisenä? Jos tämä asia on miehille niin helvetin selvä ja vasektomiakin niin himoittu toimenpide niin kerropa nyt miksi miehet eivät sitten ryntää sinne sterilisaatioon heti kolmekymmentä täytettyään sankoin joukoin, sillähän tämä olisi ratkaistu???? Naiset jotka eivät halua lapsia menevät toimenpiteeseen yleensä kyllä heti kun heidät vaan sinne hyväksytään. Mistä tulikin mieleeni että tiedän ihmisen joka tuli raskaaksi vaikka ei edes unohtanut sitä pilleriä, ja ei taatusti tarkoituksella koska ei ole aikeissa lapsia tehdä, koskaan.

Että oikein miesparoille nyt hirveitä vastuita ollaan tässä sysäämässä, naisethan ei tästä mitään vastuuta tietenkään ota eivätkä ole ikinä ottaneetkaan...missähän tynnyrissä sinäkin elät? Miten nämä kuvittelemasi miljoonat tahalliset vahingot edes olisivat mahdollisia ellei asiaa nimenomaan jätettäisi aina pelkästään naisten hartioille, kusetuksestahan sinä nyt naisia olet tässä itse syyttämässä?

PERHEENPERUSTAMISTA AIOTTAESSA TULISI AINA AJATELLA LAPSEN PARASTA!!!!!!!
        SEN VUOKSI PERHEENPERUSTAMISEN TULISI OLLA YKSIMIELINEN JA YHTEINEN PÄÄTÖS SUHTEEN MOLEMMILTA OSAPUOLILTA!!!

MIKÄ TUOSSA ON NIIN VAIKEAA KÄSITTÄÄ?

LAPSELLA ON OIKEUS SYNTYÄ TOIVOTTUNA JA HALUTTUNA RAKASTAVAAN JA TURVALLISEEN PERHEESEEN!

sen vuoksi kommunikoinnin tulisi pelata parisuhteessa.ri kaksi kinaavaa idioottia kykene kasvattamaan lapsesta tervettä saatika järkevää aikuista ihmistä!

ja miksi naisella on joku erityisoikeus "unohtaa" käyttää ehkäisyä ja hankkiutua raskaaksi miehen selän takana.eikö tuollainen käytös jo osoita tietynlaista järjenköyhyyttä naisen osalta?
        jos ei kykene kunnioittamaan kumppaniaan edes sen verran että hänen kanssaan keskustelisi perheenperustamisesta, niin ei kyllä ansaitse saada lasta.

naisille lapsi on enemmänkin nykyään vain statussymboli. pakko saada ihan vain sen takia kun muillakin on.

• 3422222222
        3+5 kirjoitti:

PERHEENPERUSTAMISTA AIOTTAESSA TULISI AINA AJATELLA LAPSEN PARASTA!!!!!!!
        SEN VUOKSI PERHEENPERUSTAMISEN TULISI OLLA YKSIMIELINEN JA YHTEINEN PÄÄTÖS SUHTEEN MOLEMMILTA OSAPUOLILTA!!!

MIKÄ TUOSSA ON NIIN VAIKEAA KÄSITTÄÄ?

LAPSELLA ON OIKEUS SYNTYÄ TOIVOTTUNA JA HALUTTUNA RAKASTAVAAN JA TURVALLISEEN PERHEESEEN!

sen vuoksi kommunikoinnin tulisi pelata parisuhteessa.ri kaksi kinaavaa idioottia kykene kasvattamaan lapsesta tervettä saatika järkevää aikuista ihmistä!

ja miksi naisella on joku erityisoikeus "unohtaa" käyttää ehkäisyä ja hankkiutua raskaaksi miehen selän takana.eikö tuollainen käytös jo osoita tietynlaista järjenköyhyyttä naisen osalta?
        jos ei kykene kunnioittamaan kumppaniaan edes sen verran että hänen kanssaan keskustelisi perheenperustamisesta, niin ei kyllä ansaitse saada lasta.

naisille lapsi on enemmänkin nykyään vain statussymboli. pakko saada ihan vain sen takia kun muillakin on.

Mikä on niin vaikea käsittää, ettei se ehkäisy ole 100% varma?

• 17+5
        3422222222 kirjoitti:

Mikä on niin vaikea käsittää, ettei se ehkäisy ole 100% varma?

jäkiehkäisy ja abortti on keksitty...

• 789456132
        17+5 kirjoitti:

jäkiehkäisy ja abortti on keksitty...

Niin, paitsi että jotkut uskovat siihen, ettei aborttia saa tehdä, jos on raskaana. Jälkiehkäisyn saa vain 24h sisällä yhdynnästä, joten jos huomaat viikko sen jälkeen että olet raskaana, niin turha luulo. Harva sitä kun huomaa, jos esimerkiksi pillereitä syönyt, että heti seuraavana päivänä tietäisi olevansa raskaana.

Niin, helppohan se miehen on sanoa, että mee tekemään abortti. Miehen ei tarvitse siinä edes kantaa syyllisyyttä siitä, että mennyt abortin hankkimaan, vaan siinäkin tilanteessa naisen harteille kaikki vastuu kaadetaan.

Että miehen vastuulla ei tarvitsisi olla mitään.

• "tuu sisään"

Tiedättekö ketään joka on salaa tullut raskaaksi siis valehdellut popsivansa pillerii? Saiko sit miehen itselleen tai mikä oli motiivina?

• minimoralisti

Tiedän montakin tapausta. Yhdelläkin "hyvänpäiväntutullani" on kolme lasta kolmelle eri miehelle, kaikki lapset saatu "vahingossa". Ikää neitosella on vasta 35v, eli on pitänyt kiirettä... Yksikään mies ei ole pysynyt tämään epävakaan, läheisriippuvaisen neitosen matkassa kuin 1-3 vuotta, ja sitten on miehille riittänyt. Kukahan on seuraava tuleva isä? Kyseisen naisen tietäen lapsiluku ei jää kolmeen...

• Näitä sattuu

Tunnen joo,nykyisen mieheni exä.Olivat puhuneet suhteen mahdollisesta päättämisestä,kun nainen(liki 40) kertoi 2 kk päästä olevansa raskaana ja pitävänsä lapsen,pillerit siis pettivät sopivasti....Olivat sopineet suhteen alussa,ettei lapsia hankita.Nainen myös sanoi,että jos ero tulee,ei mies tapaa lastaan.Olivat sitten yhdessä muutaman vuoden,kunnes rouva ei kestänyt enää seksitöntä elämäänsä ja lähti.Näin mulle on kerrottu,en tiedä onko aivan totta,mutta tuntien nämä ihmiset,voin kyllä uskoakin.

• sivustaseurannut.
        Näitä sattuu kirjoitti:

Tunnen joo,nykyisen mieheni exä.Olivat puhuneet suhteen mahdollisesta päättämisestä,kun nainen(liki 40) kertoi 2 kk päästä olevansa raskaana ja pitävänsä lapsen,pillerit siis pettivät sopivasti....Olivat sopineet suhteen alussa,ettei lapsia hankita.Nainen myös sanoi,että jos ero tulee,ei mies tapaa lastaan.Olivat sitten yhdessä muutaman vuoden,kunnes rouva ei kestänyt enää seksitöntä elämäänsä ja lähti.Näin mulle on kerrottu,en tiedä onko aivan totta,mutta tuntien nämä ihmiset,voin kyllä uskoakin.

Tuo saattaa olla nykyisen miehesi versio asiasta, mutta mutta.. ;)
        Mä tunnen myös samanlaisen off-on -parin, muksu lähes nelikymppisenä (vahinko?), sitten erottiin-palattiin yhteen muutaman vuoden aikana varmaan kymmenen kertaa, nykytilanteesta en tiedä (eli en pysy perässä missä menevät).

• 4+15

Täältä ilmoittautuu yksi kolmen lapsen äiti jolla ei MIKÄÄN ehkäisy ole tehonnut. On kokeiltu kondomit ja e-pillerit, ehkäisyrenkaat ja ehkäisykapseli. Lapsia on kuitenkin jo kolme. Todellakin vahingossa voi tulla raskaaksi. Yhtäkään lasta ei ole tarkoituksella tai puolivahingossa saatettu tähän maailmaan. Kaikki ovat tulleet täysin vahingossa. Nyt on kokeilussa kuparikierukka ja toivotaan että tämän ehkäisyteho on parempi kuin minkään hormonaalisen ehkäisyn.

Ottakaapa nyt tytöt ja pojat järki käteen. Harvempi nainen tulee tahallisesti vahinkoraskaaksi. Näitä "juonittelevia ämmiä" on varmasti olemassa, sitä en kiellä, mutta vahinkoja sattuu. Kuitenkin vahinkoraskauksia on aina ollut ja tulee aina olemaan. Kuitenkin molemmat osapuolet jotka ovat harrastaneet seksiä ovat vastuussa tästä raskaudesta ja myöhemmin myös lapsesta. Seksiä harrastettaessa on aina mahdollisuus että muutaman viikon päästä uusi ihminen ilmoittelee olemassa olostaan.

• question

oletko osannut varmasti käyttää niitä oikein

• 6+4
        question kirjoitti:

Varsinkin hormonirengasta ja kapselia on vaikea käyttää väärin koska ovat staattisesti paikoillaan ja luovuttavat tasaisesti hormoneja elimistöön. Pillerit otin lähes kellontarkkuudella aina. Eli kyllä osaan käyttää ehkäisyä oikein. Lääkärien päätelmä raskauksien määrästä on että elimistöni oma hormonitoiminta on niin voimakas että hormonaalinenehkäisy ei kohdallani toimi tai on huomattavasti heikentynyt. Ja tätä asiaa on mahdoton tietää etukäteen.

kuten joku tuolla alempana jo sanoikin, kyseessä on tosiaan raskaudenehkäisy ei 100% esto.

• no just
        question kirjoitti:

Kertokaas mulle miten ehkäisykapselia ja hormonikierukkaa voi käyttää väärin?? kaksi lasta saanut alkunsa todellakin VAHINGOSSA.

Noiden kahden lapsen jälkeen teetin sterilisaation vaikka lääkäri yritti käännyttää mut kun olin kuulemma niiiin nuori ( 26v)

mutta ei toi sterilisaatiokaan sitten mun kohdalla mikään pomminvarma keino ollut koska ylläri pylläri olen taas raskaana.

Oma moraalini ei anna tehdä aborttia.en vaan pystyis siihen.

• 33333333333

Tiedän miekin naisia jotka valittaa että et voi jättää lapsen takia.

• ehkäisy, ei esto

Voi jestas! Ettekö ymmärrä että ne ovat raskaudenEHKÄISYvälineitä, ei ESTO! Teho ei ole 100% vaan pyörii jossain noin 98% hujakoilla. Ehkäisy ei tarkoita sitä etteikö raskaaksi voisi tulla. Edes sterilisaatio ei ole jollain ihmisillä 100% takuu etteikö raskaaksi tule. Jos jollekkin pitää valittaa niin tuotteen valmistajalle, ei käyttäjälle.

Lukekaa ne tuoteselosteet niin ymmärrätte mitä ehkäisy tarkoittaa.

• Varovainen mies

No niin teen. En käy kotini ulkopuolella, ja käytän kondomia 7/24.

• petskuin

luottamus on kaiken a ja o, toisen sanaan pitää luottaa, ilman kumipusseja

• 18+19

höpöhöpö.

• "luottamus"

"Luottamus"-sana on niin naurettava kuin voi olla, jos joku uskoo toisen sanaan/puheeseen niin varmaan uskoo joulupukkiinkin.
        Eräskin äijä joka sanoi että kumppanin kanssa on vahva luottamus iski minua ja sai sänkyynkin, hah, siinä niiden luottamus, tälläkin hetkellä äijä on pari kuukautta taikkulassa, sen tietää mitä suomipojat siellä tekee, ja äijän vaki naiskumppani "luottaa".

• vvsf

jos nyt ihan pikkuisen on raskaana niin ei kait se haittaa??

• Ex pimp

Naiset inhoavat vastuuta ylipäätään eikä ehkäisy ole poikkeus. Jos nainen vaikka valehtelee (ehkäisystä tai mistä tahansa) niin nainen ei ole tehnyt mitään väärää. Mies teki väärin, kun uskoi! Ja olen itse samaa mieltä, sillä jokaisen tulisi hyväksyä, että nainen on tunteen varassa ohjautuva olento, jolle totuus voi olla aamulla yhtä ja illalla toista.

Ne naiset,joiden kanssa olen vehdannut, jotka oikeasti ovat halunneet ehkäisyä ilman raskauden mahdollisuutta, ovat itsekin vaatineet kondomin käyttöä. Jos nainen ei halua kumia, se on punainen vaate! Vaikka pillereitä söisi niin jossain takaraivossa se vauveli kummittelee.

• 38+46

Hämmästyttää miten kiihkeästi jokuset naiset ovat puolustelleet ehkäisyn pettämistä ja vahinko raskauksia.

• luighvb

Minua ei hämmästytä yhtään. Ei mikään muukaan sellainen tilanne joka on jo valmiiksi vaikea ja sitten vielä ihmiseltä, joka on sitä ollut osaltaan aiheuttamassa, sataa paskaa niskaan. Osaamme myös eläytyä toisten tunteisiin joten vaikka ei ole (onneksi) omalle kohdalle sattunut niin ei meillä ole sen suurempia vaikeuksia ymmärtää että siinä tilanteessa voi pinna vähän kiristyä. Useinmiten miehet ovat aika innolla sitä vauvojen tekemistä kuitenkin harjoittelemassa vaikka ehkäisy tai seuraukset eivät kiinnosta ollenkaan.

• aaasd
        luighvb kirjoitti:

Minua ei hämmästytä yhtään. Ei mikään muukaan sellainen tilanne joka on jo valmiiksi vaikea ja sitten vielä ihmiseltä, joka on sitä ollut osaltaan aiheuttamassa, sataa paskaa niskaan. Osaamme myös eläytyä toisten tunteisiin joten vaikka ei ole (onneksi) omalle kohdalle sattunut niin ei meillä ole sen suurempia vaikeuksia ymmärtää että siinä tilanteessa voi pinna vähän kiristyä. Useinmiten miehet ovat aika innolla sitä vauvojen tekemistä kuitenkin harjoittelemassa vaikka ehkäisy tai seuraukset eivät kiinnosta ollenkaan.

Onneksi löytyy empaattisia ihmisiä.

• ärsyyntynyt!

komppaan sua.
        mutta kai se niin on, niinkuin "Ex pimp" sanoo naisista. naiset inhoavat ottaa vastuuta.
        jos ns."vahinkoraskaus" sattuu kohdalle, niin ollaan kuin ei oltaiskaan ja sillä aletaan sitten kiristämään lapsen mahdollista isää.
        ei vain mietitä asiaa niinpäin että "entäs jos minä olisin tuo mies jota nyt kiristäisin, olisiko tämmöinen käytös kivaa?"
        kun naiset eivät välttämättä edes käytä ehkäisyä kun ovat sinkkuja, paljaalla vaan, koska on se niin jännittävää pelata omalla ja muiden terveydellä.

naiset ovat niin draamanhakuisia olentoja, että jos saavat mahdollisuuden alkaa kiusaamaan toista ihmistä, niin se tilaisuus myös käytetään.
        itse tosin uskon Karman lakiin, ja sen vuoksi pyrin siihen että kohtelen jokaista tuttua ja minulle rakasta ihmistä niin kuin toivoisin itseäni kohdeltavan, eli arvokkaasti ja toisen mielipiteitä kunnioittaen.
        en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä joilla on tarve satuttaa ja loukata ja manipuloida muita ihmisiä.
        lapsikin on ihminen, ja lapsella myöskin on oikeus syntyä toivottuna. ei niin että äiti tahtoi vähän kiusata ja manipuloida lapsen mahdollista isää.

milloin ihmiset oikeasti tajuavat sen että lapsi ei ole mikään lelu tai pelinappula?

• 8+2

Naiset, jotka panettavat itsensä paksuksi "vahingossa" ovat luonnollisesti idiootteja. Mutta yhtä idiootteja on miehet, jotka antaa sen tapahtua. Ette voi olla täysin tietämättömiä jos nainen suunnittelee "vahinkoa". Kyllä pitää olla varmalla pohjalla silloin kun laskee rojut sisälle ja sen verran hereillä, että merkit huomaa ajoissa. Naurettavimipia on ns. "varmat päivät" - siihen jos luottaa niin ansaitsee tullakin kusetettavaksi.

Tuo vasektomia juttu on oikeasti miehille (ainakin minulle) ongelma. Itselläni on jo kolme lasta ja ikääkin sen verran (36) että tuskinpa me tässä enään lapsia tehdään. Mutta ajatuskin siitä, että tekisin itsestäni "tuhkamunan" on vastenmielinen. Kyllä se on miehisyyteen vaikuttava asia että tietää virkeiden veijareiden liemessä uiskentelevan. Varmaan joku evoluutioon ja suvunjatkamisviettiin liittyvä juttu. Jos olisi joitakin pillereitä niin niitä voisin syödä, mutta kun ei ole niin ehkäisy jäi vaimon hoidettavaksi koska kumit eivät hänenkään mielestä tulleet kysymykseen.

• expimp

olet nuori ja vetreä ja miehenä edelleen lastentekoiässä. Mitäs jos jäät leskeksi ja seuraava siippa on viehkeä 23v joka haluaa lapsen? Siinä yksi syy lisää.

• Seli seli

Siis p....., kyl naiset jaksaa selityksiä keksiä.

• .. .

Uskomattomia tyyppejä. Mä haluaisin nähdä täällä naisen parkuvan "sä teit mut tahallas paksuksi" (ai mikä ehkäisy, paljaalla on kivaa). "sä lupasit hoitaa ehkäisyn"

"miehet on sikoja, ne laittaa naisia salakavalasti juonitellen raskaaksi, yhyyyyy!!!"
      "miehet keksii kaikenlaisia selityksiä, vaikka lupasi etten mä tule raskaaksi" yhyyyyy

• Emilia .

ap:ta piuhat poikki

• 10+14

ap vois alkaa homoksi. Mitäpä noin uuno naisella tekisi.

• Juuiku

Onhan näitä naisii jotka puhkoo kortongit nuppineuloilla vain saadakseen sitten mukulansa ja sen isän fyrkat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4421
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      68
      4271
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      66
      2835
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2119
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      2002
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1373
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      182
      1286
    Aihe