Mitä ajatella??

hämmentynyt.

Tapasin kuukausi sitten unelmieni naisen. Olen ihan hyvä pokaaja ja ymmärrän aika paljon naisten iskemisestä. Jo tavatessamme ensimmäistä kertaa aavistin että tässä naisessa on jotain ihan erilaista. Parien ensimmäisten treffien jälkeen tajusin että rakastan häntä yli kaiken. En ole ikinä tuntenut mitään vastaavaa. Sen jälkeen en enää pystynyt yrittämään mitään iskukikkoja ja tuskin olemaan edes oma itseni hänen seurassaan tai edes ilman.
Pian nainen kuitenkin sanoi varovasti ettei ole yhtä innostunut. Jonkin ajan jälkeen tapasimme taas ja nainen sanoi muuttaneensa mielensä. Olin ikionnellinen ja vietimme melkein viikon putkeen yhdessä tosi mukavaa aikaa. Lakanoitakin liattiin.
Nyt nainen sanoo taas että kiinnostus hiipunut. Omasta mielestäni mikään ei ole pielessä eikä nainenkaan osaa sanoa syytä. Jotenkin sitoutumisen vaikeuteen liittynee.

Nyt en saa naista mielestäni sekunniksikaan enkä tiedä miten päin tässä olisi. Hänen kanssaan olen aina taivaissa ja ilman kuin kissa pistoksissa.

Eikö aito rakkaus enää riitä? Onnistuuko suhde vain jos mies on sm-tason jääkiekkoilijan, rahamiehen ja pickup-artistin sekoitus?

Parikymppisistä nuorukaisista kyse. Molemmat kaikin puolin samaan kastiin kuuluvia ja hyvin samanlaisia ihmisiä. Naisella ei ole epäselvyyksiä minun tunteista. Toista miestäkään ei ole.

Johonkin on nyt päästävä avautumaan ja tällaisia ajatuksia helpompi asettaa kirjalliseen muotoon.

1

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuon nähnyt

Lyhyesti sanottuna niin teillä molemmilla jos olette nuoria on se vaihe menossa että käytännössä suhteet ovat lähinnä säätämistä.

Olen pahoillani kun sanon tämän ääneen ja varmasti satuttaa kuulla tätä tuosta naisesta mutta voi olla että on aivan sama kuka saattaisit olla koska kyse on lähinnä tietynasteisesta tunteilla ja suhteilla pelailusta ja leikkimisestä nuorella iällä nykyään.

Joillakin miehillä ja naisilla suhteessa menee tunteet ylös ja alas sekä sitoutuminen tarkoittaa lähinnä sitä että sillä hetkellä voidaan olla yhdessä, seuraavassa jos katsellaan muita sillä silmällä ja sitä seuraavassa erotaan.

Sen takia montaa sattuu koska jommalla kummalla ne tunteet kehittyy ja halua on enemmän kokeilla vakavammin.

Olen tavannut monia nuoria miehiä ja naisia (olen itse päälle 30 enkä koskaan ymmärtänyt tuollaisia suhteita) joille se oma suhde voi olla "me ollaan yhdessä, joo, mutta..."

Nykynaisten kanssa varsinkin nuorena kannattaa olla todella varovainen. Kysyntää on paljon ja haku on päällä oltiinpa suhteessa tai ei. Kyse on vuoristomaisista tunteista ja lähinnä niiden mukana elämisestä.

Siinä vaiheessa kun nainen sitten oikeasti osaa välittää miehestä tai ottaa hänet ihmisenä vastaan eikä pelkkänä tunneaaltona niin siinä vaiheessa hän osaa rauhoittua.

Toki sillä voi olla tuon sm-tason jne. juttujen kanssa tekemistä.

Valittevan monen nuoren ja nimenomaan naisen elämää tunne ja suhdeasioissa nykyään säätele mikä tuntuu hyvältä ja mikä on "tylsää". Eli hän innostui jostakin sinussa (ehkä siitä että olet niin kiinnostunut jne.) mutta sitten taas totesi että onpas mälsää.

Tiedän tunteen koska ihastuneena erääseen nuorempaan naiseen epäilin että hän on tuollainen ja oli todella ikävää ei pelkästään sen takia että suhde ei onnistunut vaan myös sen takia että alta paljastui tunnepelailija.

Siinä missä osa miehistä haluaa vain seksiä niin osa naisista haluaa niitä tunne-elämyksiä. Sama asia eri paketissa, mutta naisilla on tapana arvostella miesten tuota tapaa tajuamatta että toimivat itse aivan samoin. Tunteet naisten mielestä vain ovat jostakin syystä "pyhempiä" vaikka ne eivät johtaisi toisesta aitoon välittämiseen, rakastamiseen ja pysyvämpään suhteeseen.

On ehkä hyvä oppia tämä oppitunti nyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2431
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2269
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1549
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe