-Kehonrakentajien maksimipainot ovat minun lämmittelypainojani
-Näyttäisin naiskehonrakentajalta, jos laihduttaisin ja hankkisin silikonit ja peruukin
-Voin syödä pizzaa
-Olen vahvempi miltä näytän
-En tarvitse karvojen ajelua
-Jos tarvitsen six-päkin niin saan sen jääkaapista
Tämän takia olen voimanostaja
6
181
Vastaukset
- /()=?
Olet vain katkera läski.
t: asiantuntija - Olinko oikeassa?
Tai sitten sinä olet katkera kynis.
t: asiantuntija- - jaska -
koska kuka tahansa esittää puuhelmipoikaa ja laihduttaa, muuttaa ruokavalionsa ja reeninsä body tyyliseksi, mutta kuka tahansa ei uskallakaan roinata ja syödä valtavia määriä ja sen lisäksi kykene kasvamaan isoksi häräksi saati kuka tahansa ei niin vaan penkkaa 200kg rawina ilman paita elikkä tiedän jo näistä että siimaa harmittaa.
- -Painonnostaja -
- jaska - kirjoitti:
koska kuka tahansa esittää puuhelmipoikaa ja laihduttaa, muuttaa ruokavalionsa ja reeninsä body tyyliseksi, mutta kuka tahansa ei uskallakaan roinata ja syödä valtavia määriä ja sen lisäksi kykene kasvamaan isoksi häräksi saati kuka tahansa ei niin vaan penkkaa 200kg rawina ilman paita elikkä tiedän jo näistä että siimaa harmittaa.
ei se nyt mikään iso temppu ole dieetata rasvaa pois ja muuttaa ruokavaliota nii että lihakset näkyy ja sit hinkuttaa jotain body sarjoja..
kaikkihan sitä tekis jos haluais näyttää tiukalta mutta jos aiot isoksi niin joudut syömään, sitte saat isot lihakset joita lisäksi peittää rasva ja neste eli roinan ja bulkin tuomat edut ja sen lisäksi raaka ja suuri voima.
tota on kokeiltu jo 20v puuhelmipoikana mut ei onnistu koska ei oo helppoa.
koska naistenmieheksi pääseminen vaatii älyä ja sisua niin se ei body pösilöiltä niin vaa hoidukaan...niinpä se on sitte laiteltava tänne näitä "UHOAA" viestejä eh eh eh eh eh eh - -kiree six-päck män-
-Painonnostaja - kirjoitti:
ei se nyt mikään iso temppu ole dieetata rasvaa pois ja muuttaa ruokavaliota nii että lihakset näkyy ja sit hinkuttaa jotain body sarjoja..
kaikkihan sitä tekis jos haluais näyttää tiukalta mutta jos aiot isoksi niin joudut syömään, sitte saat isot lihakset joita lisäksi peittää rasva ja neste eli roinan ja bulkin tuomat edut ja sen lisäksi raaka ja suuri voima.
tota on kokeiltu jo 20v puuhelmipoikana mut ei onnistu koska ei oo helppoa.
koska naistenmieheksi pääseminen vaatii älyä ja sisua niin se ei body pösilöiltä niin vaa hoidukaan...niinpä se on sitte laiteltava tänne näitä "UHOAA" viestejä eh eh eh eh eh ehmiks söit niin paljon, et susta tuli niin pyöree. nyt harmittaa ja pitää tilittää koko viikonloppu netissä =(
opettele syömään vähemmän.
voit myös kokeilla karppausta, sillä moni on saanut painoa putoamaan.
oletko ajatellut karppausta?
- - jaska -
kukas se siellä helisee koko ajan tänne kun me muut härnätään sua?
ei mua tosiaankaan kiinnosta karppailla saati dieetata.
olen ollut iso ja läski sekä lihaksikas jo vuodesta 2007 ja olen edelleen.
ei tarvi enempääkään tosin painoa hankkia muttei tarvi pudottaakaan.
mikäs v*ttu siinä on että sua tässä pitäs kenenkään uskoa etkö
ymmärrä että ei todellakaan ole tavoite päästä kevyempään sarjaan,
ensinnäkin harrastan painonnostoa enkä bodausta ja on punttitaustaa pitkälle ettei sun tarvi epäillä että mä taikinasta olen tehty.
sun kokoses kiree siima voi olla joku 20v hujoppikin joka ei ole muuta tehny ku telinevoimistelua että ei paljon vakuuta.
aika säälittävää että joku pyrkii samaan mihin toinen, itse kunnioitan omia periaatteita ja jos täällä haukutaan niin täältä pesee takaisin sitä samaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837