Elikkä siis tietääkö kukaan onko mistään mahdollista ostaa Jeffrey Campbellin LIta mustat nahkakengät alle 200e:lla? Budjettirajani olisi 150e. Jos kukaan tietää mistä voisi löytää nämä ihanuudet kokoa 4 niin olisin todella kiitollinen. Olen etsinyt kaikkialta netistä myös ulkomailta, mutta useinmiten jos kengät maksavatkin 160$ niin postikuluineen hinta ylittää 190e tai ovat väärää kokoa.
Kiitos etukäteen vastaajille.
p.s olisin valmis ostamaan käytetytkin.
Jeffrey Campbell lita kengät
17
2665
Vastaukset
- moikakak
huutonetissä oli joku aika sitten sellaiset Glitterit myynnissä. Olen myös ihastunut samoihin kenkiin. Tuttuni osti sellaiset 30 eurolla jostain ihme alennus nettikaupasta. nelly. comista saa mut ne on aika kalliit sielläkin
- Kapriss
Mulla olis mustat käyttämättömät Litat koossa 38 myynnissä, ilmottautukoon joku jos haluaa ostaa :)
- rebsuuuu
Ilmottaudun! mitä pyydät?
- Taupe Lita!
Myydään Jeffrey Campbell Taupe Suede Lita kengät kokoa 6 (36), täydellisessä kunnossa, tiedustelut [email protected] :)
- lita spike
Huutonetissä myynnissä aivan uudet Jeffrey Campbellin lita spiket. Kengät on käyttämättömät ja joudun myymään ne, koska ne ovat minulle liian suuret. Kenkien koko 37.
http://www.huuto.net/kohteet/jeffrey-campbell-lita-spike-koko-37/218822461 - rebsuuuu
Ostetaan mustat nahkaiset litat koossa 38!!
- Litashoes
Mulla ois myynnissä mustat piikeillä kokoa 38! Jos kiinnostaa nii [email protected] nii tonne vaa viestiä:)
- Kapriss
rebsuuuu: Anteeksi, unohin tän koko homman! Pyydän 140e postikuluineen. Ilmottele kiinnostaako :)
- Kapriss
Koon 38 Litat siis täällä nyt myynnissä
http://www.huuto.net/kohteet/kayttamattomat-mustat-jeffrey-campbellin-litat-koossa-38/225640302 - LissuLita
Mulla on myynnissä kerran sisätiloissa parin tunnin ajan käytetyt mustat Jeffrey Campbellin Litat koossa 39! Meiliä jos kiinnostaa: [email protected]
- moimoike
hei. ois myynnissä kerran kauppareissulla kokeillut niittilitat. mustat, kokoa 38! 8)
lähtee 140 e posteineen!
[email protected] - osta
http://www.huuto.net/fresco/kohteet/jeffrey-campbellin-mustat-night-walk-nahkakengat/255396054
Täällä ois myynnissä hyvin halvalla kerran käytetyt Jeffreyt :) Uutena noi maksaa Suomessa (ainakin spirit storessa) 169e...... - kolaaa
Minulla olisi myynnissä kerran jalassa olleet uudenveroiset brown suede Litat koossa 37! Pyytäisin 150e ja postitukset sisältyy hintaan! Jos kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä: [email protected]
- LITASHOES
Aidot upouudet Jeffrey Campbellit myynnissä: koko 36,5!!!! Kiiltonahkaset aivan upeet. Nelly.comista tilatut. Hinta: 90€ postikulut ovh. 175,95€!
HALVALLA LÄHTEE SIIS!! itse en voi käyttää niitä polvivammani vuoksi :(
[email protected] - ...^
Tulee myöhään, mut jos jotaki viellä auttaa, niin ainakii bubbleroomilla on alennukset parhaillaan käynnissä, joten sinne kattelemaan :)
- Anonyymi
Vanha ketju mutta onko Jeffreyt enää muodissa? Mä sain viikko sitten mustat Litat ja jotenkin epävarma onko ne enää muodikkaat. En oo vielä ees käyttäny niitä muuta kun sisällä peilin edessä ku mua vähän ärsyttää jos ne ei oo muodissa nyt. Onko muilla niitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä196438- 51004
Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.192867- 36838
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.47811- 260785
Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin20761- 63742
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo25691Ikävän väkivaltaiseksi mennyt Kannuksessa,.
Meno Monossa, , kesken rauhallisen illan , entinen portsari tulee vetään tuntematonta asiakasta turpaan. Räyhää ja haa34680