Hoitajan asu isokokoiselle hoitsulle?

Kymysys12

Moi vaan! Olisko kellään neuvoja mistä saisin hoitajan takin,naisten kokoa 56? Housut mulla on.Ja en haluais kuulla mitään kettuilua mun koosta,vaan neuvoja mistä noin suuren takin saisin hommattua? Kiitos paljon jos joku vastaa :)

9

2885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teettämällä?

Miten olisi teettämällä ja eikö työnanatajalla ole velvollisuus antaa oikean kokoinen työasu käyttöösi. Aikanaan pojalleni ei mahtunut suoraan hyllystä virka-asu ja siksi matkusti Hämeenlinnaan (taisi olla silloin Valtion pukutehdas tms.) jossa otettiin mitat ja puku tuli aikanaan, kaikki työnantaja laskuun.

• ex-hoitaja

Eikö teillä saa pitää t-paitaa? Esim meilahden sairaalassa hoitajilla ainakin joskus oli melkein trendi pitää valkoista t-paitaa. Itse olen iso ja aikaisemmalta ammatiltani sh. Isoin kunnon työtakki/jakku tais silloin olla 54. Sit oli niitä säkkimekkoja, joissa oli isompia kokoja. Tykkäsin itekki pitää puuvillaista t-paitaa sen jälkeen kun työtakit muuttu keinokuitusiksi.

Kannattaa googlettaa "työasut", "hoitajan työasu" jne, ja ottaa suoraan yhteyttä valmistajiin.

• x-hoitaja

pikagoogletuksella tuli ainakin sellaiset kuin
      medanta.fi
      meditekstiili.com

• hyjtryy

Meillä eräs hyvin kookas työntekijä käyttää t-paidan päällä pään yli pujotettavaa liiviä, jonka avoimet kylkiosat kiinnitetään sivuilta tarroilla tai nauhoilla. Mielestäni työnantajan pitää ainakin julkissektorilla tarjota kaikille työntekijöille asianmukainen työasu.

• emmuska______

On se jännä meillä on työpaikan vaatevarastossa sairaalassa työvaatteita Xl, XXl, XXXl .. Vaatteet on isosti mitoitettu.
      Minäkin käytän Xl koisena L koon vaatteita silti ne ovat isoja.
      Ihmettelen miten sinulle sitten ei mahdu työvaatteet..

• pienikokoinen hoitsu

Niinpä! Meilläkin sairaalassa työvaatteet isosti mitoitettu. Vapaa-ajan vaatteiden kokoni on 42/L, mutta töissä saan laittaa päälleni koon S vaatteet...

• Hoituritätsy

Toinen on pieni toinen iso. Minäkin hoitaja ja tykätty sellainen, vaan ei mahdu xxl... Painoa kuitenkin se reilu 140kg. Mitenhän ei jokin mahdu?

• sdlkjsdlöjfl

AllHeart Medical Superstore
      [internet][overseas][women][men][unisex][uniforms][shoes]
      http://www.allheart.com/
      Scrubs to size 7X (72" chest). Wide width shoes. You can search
      by size. April 13

Jenkeistä ainakin toi allheart.com, jonka pitäisi lähettää myös ulkomaille.

• Mittatilauksena

Ei taida sairaala suostua ostamaan ulkomaisesta postimyyntiliikkeestä. Työnantajanhan on annettava oikean kokoinen työasu jos sen käyttö on pakollista.

Eri asia on sitten "hoitajalla" joka ei työskentele terveydenhoitoalalla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe