Ulkomaalainen firma laittaa rahaa tilille eikä vastaa kyselyihin

Hermot menee...

Help, mitä oikein teen, kun mun tilille tulee kerran kuussa 48 000 - 71 000 € rahaa jostain ihan oudosta paikasta?

Pankki ei tee asialle mitään ja neuvoi ottamaan yhteyttä maksajaan. Eivät kuitenkaan voineet luovuttaa tietoja. Rahoja en saa käyttää, koska ne eivät ole minun. Olen selvittänyt tuon firman, mutta eivät vastaa enkä ole varma onko oikea.

Nyt tilillä on rahaa jo 200 000 € ja sossu ei suostu maksamaan sen takia mun laskuja. Olen todella kusessa tuon rahan takia. Ja on tosi hankala, kun pitää seurata kun tilillä 203 139 €, josta 73 € on mun omaa rahaa..

Kaiken huippu oli, kun pankista soitellaan, että olenko kiinostunut sijoittamisesta. :O
Viime viikolla ulosotto vei tililtä 400 € eikä siellä ollut mun rahoja näin paljon!

Voisko joku auttaa, please!!!!

4

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...:::::...

Voi-voi,rassukkaaa :::))))Mitä vielä valehtelisit...Kyllä pankki aika pian vetää väärällre tilille maksetut rahat pois, jos sellaista joskus harvoin sattuisi, et nitä ehtisi tililläsi säilytellä. Ihme valehetelijoita täällä, mutta kai äö on niin matala että tuollainenkin tuottaa tyydytystä

nm. kokemusta on väärälle tilille maksusta

• Älä käytä rahoja...

Pankki vetää rahat takaisin vain maksajan pyynnöstä JA väärän tilin omistajan suostumuksesta. Siis jos virhe ei ole pankin, vaan maksaja on ilmoittanut väärän tilinumeron.

Voipi olla, että rahat makaavat tililläsi firman seuraavaan tilintarkastukseen asti. Siihen voi mennä huonolla tuurilla vuosi...

• Pitkäaikatyötön

Ilmoitat tietenkin poliisille epäilyn tilisi käyttämisestä rikolliseen toimintaan, mikä aiheuttaa sinulle taloudellisia menetyksiä.

• heh heh

Tyhjennät tilin ja lähden jonnekin Thaimaan asumaan makeasti..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4650
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      179
      3655
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      68
      2096
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1288
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      147
      1094
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1000
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      904
    Aihe