Olen tehnyt nyt 2 värinpoistoa viikon sisään ja tuloksena on keskivahva oranssi, (juuresta valkoinen).
Voinko värjätä tähän oranssin päälle vaaleanruskean sävyn? Kuulin huhua, että hiukset voivat muuttua vihreäksi? Onko totta? Mutta ottaako ruskea väri kiinni hiuksiini, ja saako siitä selvästi juuri VAALEANruskean? Ei huvittaisi ottaa enää kolmatta värinpoistoa...
Oranssin päälle ruskea?
4
10222
Vastaukset
- alhg*PSIh
Kun värjätään tummemmaksi, tarvitaan enemmän lämmintä sävyä, hius "vie" sitä lämpöä tummentuessaan. Jos lämpöä ei sävyssä ole, tulee lopputuloksesta tunkkainen, mattamainen ja jopa vihertävä.
Hiukset tulevat saman tummuisiksi (tai tummemmiksi) kuin mikä tuo oranssin tummuus tällä hetkellä on. Tyvi on lähtökohtaisesti niin paljon vaaleampi että se todennäköisesti jääkin vaaleammaksi kuin pituus ja latvat. Tähän auttaa vähän että levität värin ensin tyveen ja vasta vaikutusajan lopussa latvoihin.
Suosittelisin kuitenkin käymään kampaajalla, tuo on vaativa värjäys ja siinä on monta kohtaa jotka voi mennä pieleen. - timppa vaan
Siitä oranssista tulee ruskea,koska siellä on lämmin oranssi alla.Tyvestä tulee vihertävä jos siellä ei ole yhtään oranssia tai punerrusta.
- Kampaamo yrittäjä
aika varma nakki on kun otat ainakin tyveen lämpöisen säyisen ruskeen ja pituuteen voit laittaa vähemmän lämpöisen,toki voit myös laittaa saman värin tyveen ja latvaan,mutta elä ota kylmää sävyä,ettei ala vihertämään. Kyllä tällainen kotonakin onnistuu..ainut että tekisin sen kvyt värillä,se pysyy usein vaalennetussa hiuksessa paremmin kuin kestoväri joka etenkin kaupan väreissä on turhan vahva hapetteista..tai jos otat kestovärin niin korvaa vaikka osa hapetteesta vedellä,niin ei tule turhan vahvaa :)
- Utelias...
Alkuperäinen - mikä tilanne, millaiset hiukset nyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704886
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484006- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413378
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo853078Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv652938Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666