Muskleforum ja Pakkotoisto.

qqq9009

Kyllä Pakkotoisto vie vielä ja varmaan aina Muskleforumia mennen tullen, mutta helkkarin hyvin on muskle kasvanut. Muskleforum on tuonut ehkä sellaista mitä pakkikselta puuttuu. Kyseessä ei kyllä ole enään 20 apinan yksinpuhelufoorumi niin kuin joku täällä kirjoitti/jatkuvasti kirjoittaa.

Mitä porukka on mieltä? Oma mielipiteeni on: Pakkiksella on kyllä lähes kaikki mitä keskustelufoorumilla kaivataan. Pakkis pysyy aina ykkösenä, mutta muskle on saavuttanut vankan ja varman aseman bodyskenessä, vaikka se monia selvästi häiritseekin.

14

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lokitnussin

Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu. Mulla on löysä ja homeinen v1ttu.

• namnamnammm

Musklefoorumilla lisäravinneskaba käynnissä!

• ÖNN ÖNN ÖNN

Onneksi on Muskle.

• 5fftftft

Muskle ei ole enää entisensä. Yrittää joksikin köyhän miehen Pakkikseksi. Ei enää tarjoa mitään, mitä Pakkis ei tarjoaisi.

• Musklea (feikki)

Tarjoaa pienemmän foorumin joka ei ole täynnä tosikkoja, miken perseen nuolijoita ja nyyssölän veljeksiä

• sdfsfsdf
        Musklea (feikki) kirjoitti:

Tarjoaa pienemmän foorumin joka ei ole täynnä tosikkoja, miken perseen nuolijoita ja nyyssölän veljeksiä

Tosikko ja vajukki Dedu modena pilaa koko foorumin. Mike mukava heppu.

• Muskle on parempi

Muskleforum on paljon parempi. Niuhotus ja sensuuri puuttuvat sieltä!

• Q-man

Jos et kirjoita pa$kaa, niin ei sun viestejä pakkiksella sensuroida. Sana on vapaa, kunhan et käytä vapauttasi väärin.

Musklella kyllä huomaa tuon löysän linjan. Kaikki lokinnus$ijat kirjoittaa forumin täyteen pa$kaa. Yritä nyt siinä sitten keskustella jotain järkevää.

• edom
        Q-man kirjoitti:

Jos et kirjoita pa$kaa, niin ei sun viestejä pakkiksella sensuroida. Sana on vapaa, kunhan et käytä vapauttasi väärin.

Musklella kyllä huomaa tuon löysän linjan. Kaikki lokinnus$ijat kirjoittaa forumin täyteen pa$kaa. Yritä nyt siinä sitten keskustella jotain järkevää.

Ei kirjoita jos se musta riippuu.

• timopoika mörkölinja

mike on huomionhakuinen wannabeteini joka tuskin tulisi toimeen ilman internettiä.

• dsrjhdthjth

Kumpikin samaa paskaa eri paketissa.

• Muskle on paras

Eihän noita voi edes verrata, toinen on "superteinien" leikkikenttä ja toinen on hieman rennompi puolueeton keskustelupaikka.

• ÖNN ÖNNÖNNN
        Muskle on paras kirjoitti:

Eihän noita voi edes verrata, toinen on "superteinien" leikkikenttä ja toinen on hieman rennompi puolueeton keskustelupaikka.

Ei niin, toisella käy 194 tuhatta eri kävijää viikossa ja toisella tuhat.

• Muskle on paras
        ÖNN ÖNNÖNNN kirjoitti:

Ei niin, toisella käy 194 tuhatta eri kävijää viikossa ja toisella tuhat.

Teinejä on paljon. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe