Lämmitystolpan virittäminen

Hukassa_1049195

Hei!

Kertokaapa joku uusavuttomalle että miten tämän lämmitystolpan saa viritettyä oikein?

http://img266.imageshack.us/img266/3195/lammitys.jpg

Eli tuossa on oikealla ylhäällä nuoli mittaristoon ja tuossa mittaristossa vihreän ja punaisen välillä pieni lovi (luultavasti lämmitysaika). Sekä keskusympyrä (aika), että tuo ympäröivä rengas missä tuo lovi on, on pyöritettävissä erikseen.

12

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hukassa_10491955

      Eli kopioikaa kuvan osoite osoitepalkkiin ja menkää sitä kautta kuvaan.. muuten ei pääse.

    • oisko noin
    • 19+13

      Ei herraisä, onko siinä tolpassa liikaa liikkuvia osia ?

      Lapsikin (ja apina) oppii asioita kokeilemalla ja tekemällä...

      • virittelijä

        ps. tuo on helppo muttaa semmoiseksi, et on koko ajan virta, mut ei kannata kertoa naapurille se on kuitenkin kateellinen


      • nuolen suuntaan

        Valitettavasti monelle on liikaa osia ja apinat rikkoo ne.


      • hyvä niin
        virittelijä kirjoitti:

        ps. tuo on helppo muttaa semmoiseksi, et on koko ajan virta, mut ei kannata kertoa naapurille se on kuitenkin kateellinen

        Tiedän tapauksen ja tekijälle tuli tosi kalliiksi. Ensin korjaus ja sitten vuoden sähkölasku.


    • voi teitä..

      Musta nuoli oikealla ylhäälä. Kellonaika siihen. Vihreellä alkaa ja punasella loppuu lämmitys.
      Säätämään..

    • gwoiegjerjhitorejh

      piti tyhjentää selaimen sivuhistoria ennenkuin aloittajan suttuinen kuva näkyi, no ohjeet on täällä jo annettukin tuollaiseen tolppaan mutta sitten on vielä sellaisiakin missä samaa kehää kiertämällä asetetaan kellonaika ja alkamis- sekä loppumisaika, kehää kiertämällä kellonaika, kehää painaen ja kiertäen alkamis ja loppumisaika.
      Pitäisikö tämäkin muuttaa netin kautta kytkettäväksi että nykynuoriso osaisi käyttää, taitaa kaikki mekaaninen hahmotuskyky kadota kun kaikki tehdään sähköisesti nykyään...

    • voksed
    • hekoohekoooo...

      halvin ja helpoin tapa virittää on ahtaminen eli 1-2 turboa tolpan kylkeen riittää tai vaihtoehtoisesti remmiahdin, kannattaa käydä kirjastosta lainaamassa kuinka viritän lämpötolppani opas, siinä on monta hyvää vinkkiä virittelyyn!

    • ajankohtainen joo

      Joo nythän seon hyvä virittää valmiiksi kun viikon parin päästä alkaa lämmityskausi.

    • motherfucker.

      en jaksanut lukea/ katsoa linkkiä mutta itse viritin tolpan kunikiilalla niin ettei kello liiku eli lämmitysaika toimii 24h.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe