Olen kuullut että Niinistöllä ja Lipposella olisi yheyksiä tähän salajärjestöön?
Antaako ateisti äänensä vapaamuurarille?
30
164
Vastaukset
- vihtuilija
Ei se ole ollut aikoihin minkäänlainen salajärjestö.
- ei muurareita pressa
On se kyllä sellainen järjestö, että sen alemmalla olevan portaan loosilaiset eivät voi edes kuvitella minne he ovat matkalla. Kyllä nuo herrat johonkin voimaan uskovat, suorittavat rituaalejaan. Jäävuoren huippu sen toiminnasta on vain näkyvillä.
Ja kysymyskeni on, että kuuluvatko nuo kyseiset ehdotkkaat tuohon järjestöön. Jätän ennen vaikka äänestämättä, jos ei muuta vaihtoehtoa ole. - karmeaa porukkaa
No ainakin heidän touhunsa eivät ole kovinkaan julkisia ja jotkain rituaalje he noudattavat.
- en anna ääntäni heil
ei muurareita pressa kirjoitti:
On se kyllä sellainen järjestö, että sen alemmalla olevan portaan loosilaiset eivät voi edes kuvitella minne he ovat matkalla. Kyllä nuo herrat johonkin voimaan uskovat, suorittavat rituaalejaan. Jäävuoren huippu sen toiminnasta on vain näkyvillä.
Ja kysymyskeni on, että kuuluvatko nuo kyseiset ehdotkkaat tuohon järjestöön. Jätän ennen vaikka äänestämättä, jos ei muuta vaihtoehtoa ole.Itse jätän myös aanestämättä, jos Jeesusta ei valita Pressaksi. Ainoa Jumala nota saan äänelläni palvoa. ELlen palvo, ääneni otetaan pois, kurkkusyövän muodossa
Se on ihan sama kenelle ateisti äänensä antaa, hihhuli vikisee siitä silti.
- vaikuttaa siltä?
Taidat puoltaa vapaamuurareita?
vaikuttaa siltä? kirjoitti:
En. Vapaamuurarit on mulle ihan EVVK.
- en anna ääntäni heil
vaikuttaa siltä? kirjoitti:
"vaikuttaa siltä?" Olet siis vaikaa syöäv Lestadiolaislutka
- 58+85
Pelkäät vapaamuurareita koska et tunne heitä?
- sen verran tiedän
Olen lukenut ja kuullut joidenkin entisten uurareiden kertomuksia. Ei kyllä pahemmin kiinnostatietää yhtään enenpää. Jos joutuu asteikossa korkealle, voi olla jopa hengenlähtö jos haluaa erota järjestöstä ja kyllä heillä jotakin uskonnollista toimintaa ja ritueeleja on.
- 58+85
sen verran tiedän kirjoitti:
Olen lukenut ja kuullut joidenkin entisten uurareiden kertomuksia. Ei kyllä pahemmin kiinnostatietää yhtään enenpää. Jos joutuu asteikossa korkealle, voi olla jopa hengenlähtö jos haluaa erota järjestöstä ja kyllä heillä jotakin uskonnollista toimintaa ja ritueeleja on.
Eli, pelkäät heitä koska et tiedä heistä mitään.
- 58+85
sen verran tiedän kirjoitti:
Miksi pelkäät uskonnollista toimintaa ja rituaaleja, niinhän sinäkin kristittynä teet.
- Sen tiedän
Paavo Väyrynen ei ole vapaamuurari.
- -.,-.,
Ei niin, kotiryssänsä eivät olisi pitäneet siitä. Väyrynen muuten oli 1988 väitöskirjassaan sitä mieltä että Neuvostoliitto on ikuinen.
Jos Vapaamuurarit ovat salajärjestö - Niin miksi heillä on vapaamuurari tunnukset Loosiensa seinissä kaikkien näkyvillä?
http://images.borders.com.au/images/bau/97808065/9780806526621/0/0/plain/freemasons-inside-the-worlds-oldest-secret-society.jpg
Hyvä kirja oli.- Esko
Nuo symboolit luultavasti paljastavat heidän ajattelunsa perusteita. Siinä on suorakulma, harppi ja mitta-asteikko. Mihin noita voi käyttää?
Esko kirjoitti:
Nuo symboolit luultavasti paljastavat heidän ajattelunsa perusteita. Siinä on suorakulma, harppi ja mitta-asteikko. Mihin noita voi käyttää?
No en itse kovin paljon muurarien tunnuksista tiedä, kuin mitä yleisesti selville ottanut. Siinäkin on eroja miten eri suuntaukset symboleita tulkitsevat.
http://symboldictionary.net/?p=2463
http://www.ruutu.fi/video?vid=54855&vt=video
Tietääkseni vapaamuurariuden yksi edellytys on usko johonkin "elämää suurempaan" mahtiin. Mihin, ei ole ratkaisevaa.
Näin ollen he ovat teistejä, eivät ateisteja.
Siitä voi vetää mieleisensä johtopäätökset.Breivik oli vapaamuurari, mutta sai kenkää, kun alkoi hoitaa tulevaa islamisaation uhkaa tavallaan. Tässä lisää vettä uskismyllyyn.
- Heil heil
Heil vaan sinullekin. Minä kyllä annan ääneni.
Ihan vapaasti ihan kenelle vain huvittaa.
Mutta en ikinä milloinkaan sieg heil Soinille. - kaapujengiä
Vapaamuurarit on sellainen "hyvä veli" -järjestö johon kuuluva poliitikko on kyllä kaltevalla pinnalla; ajaako hän äänestäjiensä asiaa vai myötäileekö vapaamuurariveljiä.
Lisäksi se systeemi on hierarkkinen, eikö olisi naurettavaa että maan presidentti ottaisi komentoja joltain naamioituneelta tuntemattomalta kaapuhemmolta...- Agnostinen teisti
Tunnen järjestön melko hyvin. Politiikka ja uskonto on näiden miesten kesken aika iso tabu keskusteluaiheena, mikä on sinänsä ihan ymmärrettävää kun ottaa huomioon kuinka paljon erilaista porukkaa järjestöön on liittynyt. Sopu ei kauan pysyisi.. Ihminen pelkää kaikkea mitä ei tunne, mutta aiempaa kommenttia synkäten, edes jonkunasteinen teismi on perusedellytys.
- Tyhmää kaapujengiä
Nimenomaan. Minä en koskaan äänestäisi mihinkään hommaan ihmistä, joka ottaisi komentoja tuollaisilta ääliömäisiltä kaapuhemmoilta, tai edes lievästi myötäilisi heitä.
http://2.bp.blogspot.com/_dGun5wsqlQ4/TNhG5oqMtqI/AAAAAAAAEIo/HGylhOxwM2k/s1600/Cardinals1.jpg
http://www.standupamericaus.org/sua/wp-content/uploads/2011/10/Pope-and-Cardinals.jpg
- ***.*.*.***
Aloittajalle tiedoksi.
Vapaamuurarit on Kristillinen salajärjestö,- VMn hyvin tunteva
Ei muuten taatusti ole. Toivottavasti en nyt järkytä foliohattuja, mutta heidän omalta kotisivultaan löytyy varsin rehellinen kuvaus järjestöstä ja sen toiminnasta. Lähde: heidän oma kirjallisuus.
VMn hyvin tunteva kirjoitti:
Ei muuten taatusti ole. Toivottavasti en nyt järkytä foliohattuja, mutta heidän omalta kotisivultaan löytyy varsin rehellinen kuvaus järjestöstä ja sen toiminnasta. Lähde: heidän oma kirjallisuus.
Hehe, salaseura jolla on nettisivut. :D
Tämä ei siis mitään vinoilua, alkoi vaan naurattaa aloituksen pohjalta.- ***.*.*.***
belial_666 kirjoitti:
Hehe, salaseura jolla on nettisivut. :D
Tämä ei siis mitään vinoilua, alkoi vaan naurattaa aloituksen pohjalta.Vapaamuurarit oli aikoinaan samanlainen kristinuskoinen salajärejestö kuin iluminatus oli.
FAKTA!
Aloittajan kysymykseen:
>>>Antaako ateisti äänensä vapaamuurarille?- Pieni tekijä...
Saulilla nyt on todennäköisesti yhteydet vaikka mihin seuroihin, skull & bonesiin, council of romeen ja ties vaikka kävisi kesällä Bohemian Groven homohippaloissa.
Vakavasti puhuttuna, tuskinpa Saulilla mitään yhteyksiä on mihinkään salaseuroihin, vaikka Bilderbergissä mies lieneekin käynyt.
Ilmoittanut myös mielteisyytensä uutta maailmanjärjestystä kohtaan, sanoi että tämä vuosikymmen tulee olemaan muutoksen ja uuden maailmanjärjestyksen aikaa. Tästähän ne kaikki tosin puhuu...
Tuskinpa suomalaisista poliitikoista kukaan on kovin merkittävä henkilö noissa piireissä, kunhan unelmoivat siitä uudesta maailmanjärjestyksestään ja näpittävät David Rockerfellerin haaveille tulevasta globalisaatiosta joka johtaa yhteen isoon fasistiseen liittoumaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604813
- 653878
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2213423- 1143111
- 482934
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2552124- 381933
- 1081892