Rakastaako mieheni minua??

vastatkaa99999000

ollaan oltu mieheni kanssa kauan yhdessä mutta hän oli kesällä rakastunut exäänsä ja sit sen jälkeen kinusi minua takaisin ja sanoi ettei se exää halua mutta se valehtelee viestittelystä minulle väittää et joku muu laittaa sille viestiä vaikka se on hänen exänsä miesin on viestitellyt sille se ei sitä tunnusta

miks se tekee näin vaikka väittää ettei exää halua takas?????

17

730

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wetgfwae

ei se ole ainakaan soitellut viestien määrä on kuussa 10-1

• rtw34t

Ehkä omalla tavallaan rakastaakin, mutta ei kunnioita sinua pätkääkään.
      Valehtelee just niin kauan kuin annat hänen jatkaa ja uskot sinisilmäisesti hänen selityksensä.
      Etkö ole mielestäsi ansainnut parempaa? Etkö ole ansainnut miestä, jonka kanssa sinun ei tarvitse miettiä, että rakastaako sina vai exäänsä..???

• Eiköhän mies ole ainoa, joka kysymykseesi pystyy vastaamaan :-o

• 16

Siksi koska ei todella rakasta sinua, jo rakastaisi niin ei tuollaisia tekisi.

• mies 37

Ei rakasta, muuten ei haikailisi exän perään

• r

olenko minä vain jokin laastari sille vain

• ikävä totuus

pahalta näyttää. Kyllä se hiukan laastarisuhteelta vaikuttaa..Ehkä miehesi ei vain saa exäänsä takas jostain syystä.. esim. exä ollut se jättäjä eikä takas huoli,, ja sä olet sit se lohduttaja jolta saa seksiä ja jonka avulla ehkä hän yrittää päästä yli.. Ei hän kuitenkaan aidosti näytä sua rakastavan. Jättää sun tuollainen mies kannattais. Ansaitset parempaa kuin olla ikuinen kakkonen

• true love

aa-a. niinkuin jo joku ketjuun kommentoinu sanoi. miehes rakastaa sua omalla tavallaan.. mutta ei käytöksestä päätellen niin kuin pitäisi.. edellistä kompatakseni näyttää laastari suhteelta hyvin pahasti.

• selvä homma

selvä laastarisuhde.. ihan selvät merkit!

• kljlkdja

kyllä se taitaa olla olen ihan kahjo kun en ole aikaisemmin sitä tajunnut
      nyt ketuttaa kun se on vain käyttänyt mua korvikkeena kokoajan kun se oikeasti haluaa eexänsä takaisin eikait se muuten sen kans salaa kirjoittelisi

• ~csisi~

Mistä me se täällä tiedetään, ja mitä merkitystä hänen tunteellaan edes on? Ihan sama mitä se tuntee. Sen perusteella miten se toimii voit päättää kannattaako sen kanssa olla vai ei.

• klkjklj

niinpä niin

• ihme juttuja.

Voishan se vaikka rakastaakkin jos sulla OLIS se mies.

• rakastava mies

Eise rakasta. Mä rakastan sua.

• päivi 27

hyvä tytöt :)miehen perässä taas jälleen :)

mitä se mies aattelee ku pystyy käyttäytyy sua kohtaan noin..
      kannattaa kokeilla uusien tuulien tuoksua niin luulempa että ko. mies voisi käyttäytyä sua kohtaan arvostavammin,kunhan ensin arvostat eka ite itteäs.
      Ei tarttis enään miettiä ikäviä asioita.

• @

tai sit se löytää tiensä exän ovelle.. JÄLLEEN

• eipä ei

ei rakasta. Exää rakastaa selvästiki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe