Tahdon vähän kommentoida siihen, kun pari miestä tällä palstalla väittää, että vaan noin alle kaksikymppiset tai vähän yli kaksikymppiset naiset ovat kauniita ja sitä vanhemmat alkavat heti rumistua. Vaikka tiedän sen olevan vittuilua, tahdon silti kommentoida. Väitän, ettei se kauneus ole läheskään aina iästä kiinni, vaan yksilöllisiä eroja löytyy. Olin viikonloppuna yhdessä naisporukassa, jossa oli erikäisiä naisia. Nuorin 21-vuotias, yksi 23-vuotias, kaksi 25-vuotiasta, yksi 29-vuotias, yksi 33-vuotias ja vanhin 38-vuotias. Ja voin sanoa, että porukan ylivoimaisesti kaunein oli se 29-vuotias, vaikka oli vähiten meikattukin. Meni kirkkaasti nuorempienkin ohi. Porukan rumin oli se 33-vuotias. Se 38-vuotiaskin oli selkeästi paremman näköinen kuin hän. Eli ei se kauneus aina ikää katso. Jokainen on yksilö.
Kauneus on yksilöllistä
13
114
Vastaukset
- sdvngt
Joo yksilöitä löytyy, mutta keskimäärin kuitenkin se pitää paikkansa että suurin osa naisista on kauneimmillaan siinä vähän alle kaksikymppisenä ja siitä aika moni alkaa sitten nopeasti rupsahtaa.
- ll.-yu
Rupsahdus on aina oma vika. Kyllähän naiset (ja miehet) näyttävät hyvältä ainakin viisikymppiseksi asti, jos pitävät itsestään huolta. Näinkin radikaali mielipide suoraan superATM:n suusta.
Aika usein kauneuskäsitys muuttuu iän myötä ja vanhemmiten sekä miehet että naiset oppivat nauttimaan samanikäisten, vastakkaista sukupuolta olevien henkilöiden piirteistä ;)
En minäkään ajatellut vielä 20-vuotiaana koskaan tulevani näin vanhaksi XD- Aivan niin
Monen muun lailla minä ajattelin parikymppisenä niin, että minut saisi ampua ennen 40-vuotissyntymäpäivääni. Nyt monta vuotta tuon rajapyykin jälkeen olen oikein iloinen siitä, etten tullut ammutuksi - elämä nimittäin näkyy ihan koko ajan muuttuvan yhä paremmaksi! :)
Jep. Parikymppisenä nelikymppiset näyttivät vanhoilta. Nyt kun on itse nelikymppinen, ikäiseni näyttävät viehättäviltä. Eläkeikäiset näyttävät nyt vanhoilta, mutta varmaan neljännesvuosisadan päästä nekin miellyttävät silmää. Onneksi maku muuttuu iän myötä. Paitsi joillain palstan ATM:llä, mutta sehän on vain heiltä itseltään pois. ;-)
- Niinpä..
Rupsahtaminen on yksilöllistä, koska ihmiset vanhenevat eri tahtiin. Joku rupsahtaa jo alle kolmekymppisenä ja toinen säilyy hyvännäköisenä liki nelikymppiseksi. Niin monet asiat vaikuttaa siihen. Elämäntavat ja perintötekijät, jne.
Mjoo kukin rupsahtaa omaan tahtiinsa. Syitä voi luetella liudan, jos jaksaa. Eiköhän lähes jokeinen osaa ajatella ne syyt itsekin. Mutta sekin on mukavaa huomata, että vaikka itse pitää itseään jo kokolailla rupsahtaneena, onkin olemassa joku jolle sä olet kaunis semmoisena, kun sä olet.
Se tuntuu mahdottoman hyvälle, ettei yleiset kauneusihanteet ole sokaisseet ihan kaikkia, vaan joku luottaa omiin silmiinsä ja käsityksiinsä. :-)Taino niin, mä olen ennemmin siellä pohjalla happynä "tasoasteikolla" ulkonäköni suhteen, kun stressaan pinnalta putoamista ja alituista kilpailemista siitä kuka onkaan kaunein ja ihanin. :-)
Yhden ihmisen mielipide riittää kattamaan kaiken, sen yhden ja tärkeän ihmisen.
- tyutffffff
Kerrankin hieno aloitus tällä palstalla! Kiitos.
- ehehehehe
Kaikki yli 35 v naiset ovat rumia kurppia.
- hahahahahah
Kaikki saamattomat miehet ovat munattomia.
- atmatmatmatm
On kaksvitosia jotka näyttää nelikymppisiltä, ja viiskymppisiä, jotka näyttää kolmevitosilta. Arvatkaapa kumpi näyttää paremmalta. Hyvin yksilöllistä toi rupsahtaminen.
- siitäsejohtuu
ATM:t jäävät siihen nuorien naisten ihannointiin kiinni vain siitä yksinkertaisesta syystä, että siitä pitäisi normaalisti aloittaa (kun on itsekin nuori). Ja kun se jää sitten saamatta, niin se jää kuin kiveksi kenkään, asiaksi joka häiritsee ja haittaa.
Ainahan ihminen haluaa juuri sitä asiaa, mikä on joskus jäänyt saamatta ja haluaisi tehdä juuri sen asian mikä jäi tekemättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905489- 705056
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484166- 513850
- 423493
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv723006- 422187
- 492128
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088