Siis siinä, että kun painaa Alfa Romeon selespeed 147 vuosimallia 2004 kaasupolkimen pohjaan vaihteiston ollessa vapaalla, niin kierrokset eivät nouse kuin 6000 ja kone vain laiskasti plrisee, eli kierrokset eivät nouse punaisen puolelle, eli 7000 tai 8000 kierrokseen asti?
Ja mikä on vialla, kun painaa jarrua hieman syvempään, niin kuulu hirvittävä raastava mekaaninen ääni, kuin jokin rauta pyrkisi menemään toisen heikomman raudan läpi väkisin. Ääni on niin raastava, että aivan kuin omaan sydämeeni työnnettäisiin väkisin jotakin sinne kuulumatonta. Ovatkohan jarrupalat loppu ja rauta hankaa jarrulevyjä jurskuttavalla raastavalla äänellä?
Onko tässä Alfa Romeossa 147 selespeed jotain mätää?
Auton vasta ostanut
1
155
Vastaukset
Kierrosten ei ole tarkoituskaan nousta punaisen puolelle. Siinä on kierrosluvun rajoitin. Kuka muuten edes keksii huudattaa konetta vapaalla 6000 kierroksella? Miksi?
Jos tuo raastava ääni kuuluu jarrutettaessa, niin palat ovat loppu ja niitit hankaavat levtjä pilalle. Jos se kuuluu paikallaan jarrua painettaessa, niin sitten on jotain pahasti pielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823407
- 532540
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa5302484Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi132463Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313362400- 392328
- 1371999
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne241994- 311835
- 1441745